Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00057420/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych (stałych) o kodach odpadu: 200301; 180104; 150101.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 4
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 2271222
1.5.8.) Numer faksu: 2271233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=815b5be6-84ca-4c4e-b017-34004e8d5ace1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych (stałych) o kodach odpadu: 200301; 180104; 150101.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06dd31ec-5d7d-45ab-94c4-4496dc392ef0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038803/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (stałych) w kodzie odpadu: 200301; 180104; 150101
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00057420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Eap-2412/3/25/M
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 372000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1/ Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach :20 03 01; 18 01 04; 150101 z obiektów podległych SP ZOZ Kolbuszowa szczegółowo opisane w zał. 2 do SIWZ - uszczegółowienie przedmiotu zamówienia..
2/ Okres realizacji zamówienia - przez 12 miesięcy od podpisania umowy
3/ Ośrodki Zdrowia położone są na terenie gmin: Kolbuszowa, Dzikowiec, Cmolas, Raniżów.
Występujące w harmonogramie odbioru odpadów w kodach: 200301; 180104 sformułowania:
-dwa razy w tygodniu- oznacza odbiór odpadów w poniedziałki i czwartki
-dwa razy w miesiącu/ raz na dwa tygodnie- oznacza odbiór odpadów 1 i 15 każdego miesiąca
-jeden raz w miesiącu - oznacza odbiór odpadów 15 każdego miesiąca
- odbiór odpadów w kodzie 150101 w ciągu 48 godzin od momentu zlecenia Zamawiającego telefoniczne lub e- mail.
a/ Ilość odpadów w kodzie 200301 ogółem -1330 m?- w okresie 12 miesięcy.
b/ Ilość odpadów w kodzie 180104 ogółem - 115 m? w okresie 12 miesięcy
c/ Ilość odpadów w kodzie 150101 ogółem - 5 ton w okresie 12 miesięcy
Wykonawca zobowiązany jest do:
a) załadunku odpadów przez pracownika Wykonawcy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego,
b) Odbiór odpadów dokonywany będzie transportem Wykonawcy z siedziby Zamawiającego i jego placówek w terenie.
c) Zamawiający wymaga, aby pracownicy wykonujący usługę transportu i zbierania odpadów byli zatrudnieni na umowę o pracę - zgodnie z art. 95 ustawy Pzp. :
- Wykonawca lub podwykonawca (jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) zobowiązany jest przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniać na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osoby wykonujące usługę transportu przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca , do oferty składa oświadczenie (załącznik 8) w którym oświadcza o spełnieniu w/w warunku. Nie spełnienie tego wymogu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Oświadczenie Wykonawca aktualizuje przy każdej wprowadzonej zmianie zatrudnienia i na
każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
- Zamawiający może w każdym czasie w trakcie realizacji umowy zażądać zanonimizowanych (w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników) dokumentów takich jak ksero umów o pracę lub kopię potwierdzającą zgłoszenie pracownika do ZUS w celu potwierdzenia złożonego oświadczenia, a w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do sposobu zatrudnienia Pracowników przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
D) Na podstawie kart przekazania odpadu Wykonawca wystawia fakturę jeden raz w miesiącu i przekazuje do Zamawiającego.
Odbiór odpadów z obiektów Zamawiającego, znajdujących się pod adresami:
1)Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej ul. Grunwaldzka 4,
36-100 Kolbuszowa (budynek Szpitala Powiatowego, ZOL, Przychodnia Rejonowa nr 1 )
2) Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej ul. Kolejowa 3 ,
36-100 Kolbuszowa (oddział dializoterapii i nefrologii)
3) Przychodnie i Ośrodki Zdrowia Zamawiającego pod adresami :
- Przychodnia Nr 2 w Kolbuszowej ul. Tyszkiewiczów 6 , 36-100 Kolbuszowa
- Gminny Ośrodek Zdrowia w Raniżowie 503 36-130 Raniżów
- Wiejski Ośrodek Zdrowia w Mazurach 113 36-130 Raniżów
- Wiejski Ośrodek Zdrowia w Woli Raniżowskiej 323 36-125 Wola Raniżowska
- Wiejski Ośrodek w Wilczej Woli Wilcza Wola 229 36-121 Wilcza Wola
- Gabinet Fizjoterapii Oddziału Rehabilitacji w Wilczej Woli 36-121 Wilcza Wola 229A
- Wiejski Ośrodek Zdrowia w Lipnicy 279 36-123 Lipnica
- Gminny Ośrodek Zdrowia w Cmolasie 238 36-105 Cmolas
- Wiejski Ośrodek Zdrowia w Ostrowach Tuszowskich Ostrowy Tuszowskie 1A 36-106 Trzęsówka
UWAGI DLA WYKONAWCY
Na usługę dotyczącą przedmiotu zamówienia tj. usługę: ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH szczegółowo opisanych wyżej Wykonawca powinien posiadać:
-wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza/Wójta zgodnie z Obwieszczeniem Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 5 lipca 2018 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
- zezwolenie na transport odpadów .
- zezwolenie na zbieranie odpadów o kodzie 200301; 180104; 150101 wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013r. poz. 21 z późn. zm.)
Odbiór odpadów zgodnie z wyżej przedstawionymi tabelami /może ulec zmianie w zależności od potrzeb/.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378113,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378113,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378113,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Usługowy Handlowy Zenon Haligowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8190004228
7.3.3) Ulica: ---
7.3.4) Miejscowość: Glinik Charzewski
7.3.5) Kod pocztowy: 38-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY ZENON HALIGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY ZENON HALIGOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378113 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz odpadów z budowy i remontów
- Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w 2025 r.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Stryszawa
- Usługa świadczenia odbioru i zagospodarowania opadów komunalnych stałych z obiektów Sądu Okręgowego w Szczecinie
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.