eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbudyPrzebudowa drogi leśnej wraz z odwodnieniem w leśnictwie Borowiec oddz. 6, 8, 9, 10 (Leźno)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111203 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej wraz z odwodnieniem w leśnictwie Borowiec oddz. 6, 8, 9, 10 (Leźno)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KOLBUDY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036772

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Osiedle Leśników 15

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 682 73 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kolbudy@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbudy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kolbudy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi leśnej wraz z odwodnieniem w leśnictwie Borowiec oddz. 6, 8, 9, 10 (Leźno)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dc1b663-c2b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00026750/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa drogi do szkółki leśnej w Leźnie oddz. 6-10

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071049/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.80.2021.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 699534,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej wraz z odwodnieniem o długości 1404 m w leśnictwie Borowiec (Leźno) oddz. 6-10 na dz. nr 3006, 3007, 3008, 3009, 3010/6 obręb Leźno, gm. Żukowo. Celem przebudowy jest dostosowanie parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju poprzecznego i konstrukcji nawierzchni jezdni, do przeniesienia obciążeń od pojazdów wysokotonażowych uczestniczących w ruchu transportu leśnego.
Istniejąca droga posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną gruzem bet. oraz kruszywem naturalnym zakrytym przez napływowy grunt rodzimy o szerokości korony drogi do 3,50 m. Z uwagi na jej zły stan techniczny tj. nierówności podłużne i poprzeczne, deformacje eksploatacyjne - konieczne jest przeprowadzenie przebudowy.
Przebudowa nawierzchni drogi przebiega po śladzie istniejącej drogi z niewielkimi korektami przebiegu (rys. PZT), uwzględniając proste łuki poziome zgodnie z przepisami szczegółowymi. Przebudowa drogi polega na miejscowym regulowaniu pasa drogowego, likwidacji wybojów i niecek terenowych występujących na trasie, wykonaniu składnic przyzrębowych mijanek, utwardzeniu skrzyżowań, zapewnieniu właściwego odwodnienia oraz ułożeniu nowej nawierzchni.
Odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne jezdni i poboczy. Dla nawierzchni jezdni przewidziano dwustronne spadki poprzeczne 3%. Na poboczach przewidziano spadki poprzeczne 5%. Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowo z powierzchni drogi na teren przyległy nie powodujący zalegania i zalewania terenów sąsiednich. Rowy obustronne w kształcie trapezowym o podstawie 0.40 m i spadkach skarp 1:1.25 oraz niezbędne przepusty PEHD fi600 od długości 7.5m zakończone ściankami oporowymi żelbetowymi ze skrzydełkami usztywniającymi wg rys. szczegółowych. Wlot i wylot przepustów zakończony ściankami żelbetowymi prefabrykowanymi z betonu C25/30. Sytuowanie przepustów projektowanych z podaniem ich długości wg Projektu Zagospodarowania (PZT). Przyjęto następujące parametry projektowanego odcinka drogi:
- prędkość projektowana V max=30km/h
- szerokość korony drogi 5,0m
- szerokość jezdni 3,5m
- szerokość poboczy 2x0,75m
- pochylenie poprzeczne jezdni 3%
- pochylenie poprzeczne poboczy 5%
Konstrukcja nawierzchni jezdni, zjazdów, placów zgodnie z rys. nr 02 projektu:
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu ( 0/31,5) o gr. 8 cm
- kruszywo łamane z gruzu betonowego o uziarnieniu ( 0/63) o gr. 20 cm
- warstwa dolna z piasku o uziarnieniu ( 0/2) gr 20 cm
- geowłóknina separująco-wzmacniająca ( rozciąganie 25 kN/m, CBR 3100N, przebicie 12mm).
-nawierzchnia gruntowa po korytowaniu, profilowaniu i zagęszczeniu

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ:, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz decyzja pozwolenia na budowę z dnia 25.10.2019 r. znak B.6740.2071.2019.DW.
Po wykonaniu prac związanych z przebudową drogi w leśnictwie Borowiec oddz. 6-10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania powykonawczego pomiaru geodezyjnego.
W związku z tym, Wykonawca winien wliczyć w koszty przebudowy drogi koszty wykonania powykonawczego pomiaru geodezyjnego.
Wykonawca nie może wykorzystywać na swoją korzyść jakichkolwiek błędów lub braków w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, a o ich wykryciu winien bezzwłocznie powiadomić Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który zdecyduje o dokonaniu zmian lub uzupełnień.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

2. Informacje dodatkowe:
Wszystkie ewentualne użyte w dokumentacji przetargowej znaki towarowe lub nazwy producentów są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów (wniosku materiałowego), uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Inspektora nadzoru, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej.

3. Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny posiadać świadectwa i aprobaty techniczne. Roboty budowlane i wykończeniowe powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Elementy budowlane i instalacyjne, co do których jest wymagana klasa odporności ogniowej należy dostarczyć wraz z atestami i świadectwami dopuszczenia potwierdzającymi posiadanie wymaganej klasy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 839989,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SOMBUD Mirosław Socha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891147338

7.3.3) Ulica: Ceramiczna 1a

7.3.4) Miejscowość: Somonino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-314

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.