eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111209 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Usługa serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Informatyczne Edukacji

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001233901

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. J.Ch.Szucha 25

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-918

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.7.) Numer telefonu: 22 34 74 366

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@cie.men.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cie.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111209

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00103273/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w punkcie 4) SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
2.1. . zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. sytuacja finansowa i ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
I. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykażą wykonanie co najmniej:
a) Należyte wykonanie usługi instalacji i konfiguracji przynajmniej 2 urządzeń Avamar/Data Domain.
b) Należyte wykonanie usługi wsparcia co najmniej 2 urządzeń Avamar/Data Domain przez okres co najmniej 12 miesięcy.
II. Dysponuje lub będzie dysponował zespołem technicznym do realizacji wymaganych usług, w którego skład wejdzie:
1. Co najmniej 1 Inżynier posiadający:
Doświadczenie:
1) min. 2 letnie doświadczenie w pracach serwisowych związanych z obsługą urządzeń Avamar,
2) Certyfikat Technology Architekt Backup Recovery Solutions Specialist,
3) Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (poziom C1),
4) Kwalifikacje oraz doświadczenie w obszarze specjalistycznej wiedzy informatycznej,
5) Samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych,
6) Odpowiedzialność.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w punkcie 4) SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
2.1. . zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. sytuacja finansowa i ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
I. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykażą wykonanie co najmniej:
a) Należyte wykonanie usługi instalacji i konfiguracji przynajmniej 2 urządzeń Avamar/Data Domain.
b) Należyte wykonanie usługi wsparcia co najmniej 2 urządzeń Avamar/Data Domain przez okres co najmniej 12 miesięcy.
II. Dysponuje lub będzie dysponował zespołem technicznym do realizacji wymaganych usług, w którego skład wejdzie:
1. Co najmniej 1 Inżynier posiadający:
Doświadczenie:
1) min. 2 letnie doświadczenie w pracach serwisowych związanych z obsługą urządzeń Avamar,
2) Certyfikat Technology Architekt Backup Recovery Solutions Specialist,
3) Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (poziom C1),
4) Kwalifikacje oraz doświadczenie w obszarze specjalistycznej wiedzy informatycznej,
5) Samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych,
6) Odpowiedzialność.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

Po zmianie:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-07-13 10:00

Po zmianie:
2021-07-15 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-07-13 14:00

Po zmianie:
2021-07-15 14:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-08-12

Po zmianie:
2021-08-14

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.