eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia Polskiego Radia Bia³ystok S.A.



Og³oszenie z dnia 2021-07-12


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00111272 z dnia 2021-07-12

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia Polskiego Radia Bia³ystok S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLSKIE RADIO - REGIONALNA ROZG£O¦NIA W BIA£YMSTOKU "RADIO BIA£YSTOK" SPÓ£KA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252837

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¦wierkowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857456200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radio.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.radio.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Media

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi ochrony osób i mienia Polskiego Radia Bia³ystok S.A.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f6f092aa-e2f8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00111272

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00069049/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³ugi ochrony - ochrona osób i mienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP, pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostêpnionego przez miniPortal.
Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ kontaktowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej (sekretariat@radio.bialystok.pl) z zastrze¿eniem zawartym w SWZ.
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ kontaktowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej (e-mail sekretariat@radio.bialystok.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP, pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostêpnionego przez miniPortal, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z przedmiotowym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania wskazanym w SWZ. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki.

Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ kontaktowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej (e-mail sekretariat@radio.bialystok.pl) z zastrze¿eniem, ¿e dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wymienione w SWZ nale¿y z³o¿yæ w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em

Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).

Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.

Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

Ofertê, o¶wiadczenia oraz ¶rodki dowodowe przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.

Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególno¶ci w formacie danych: pdf, doc, docx, rtf, odt.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Radio Bia³ystok S.A. (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzib±: ul. ¦wierkowa 1, 15-328 Bia³ystok. Z Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: ul. ¦wierkowa 1, 15-328 Bia³ystok lub drog± e-mailow± pod adresem: iodo@radio.bialystok.pl.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-To³³oczko,
z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem mailowym: iodo@radio.bialystok.pl.
3. Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego – art. 6 ust. 1 lit. c, e RODO - dane osobowe bêd± przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa
5. Dane osobowe nie pochodz± od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywaæ danych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
7. Administrator bêdzie przekazywa³ dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególno¶ci do: Urzêdu Zamówieñ Publicznych, organów kontrolnych, a tak¿e na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym do dostawców us³ug teleinformatycznych.
8. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez Administratora do 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami prawa.
9. Osoba, której dane dotycz± ma prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do przenoszenia danych.
10. Skargê nas dzia³ania Administratora mo¿na wnie¶æ do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Ich niepodanie spowoduje brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.215.03.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sta³a, ca³odobowa, bezpo¶rednia ochrona fizyczna osób i mienia Zamawiaj±cego w granicach obiektów i obszaru zlokalizowanych w Bia³ymstoku przy ul. ¦wierkowej 1 oraz dora¼na ochrona fizyczna obiektów „Radia Bia³ystok” S.A. przy ul. ¦wierkowej 1 w Bia³ymstoku, w systemie ca³odobowym, przez Grupê Interwencyjn± – bez dodatkowego wynagrodzenia.
Szczegó³owy opis zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawców w dni powszednie w godzinach 8:00-15:00.

Wykonawca nie mo¿e zlecaæ podmiotom trzecim wykonania us³ug, bêd±cych przedmiotem Umowy. Wykonawca nie mo¿e przenie¶æ prawa do wynagrodzenia na osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, z³o¿onych w poszczególnych zadaniach oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w danym zadaniu, spo¶ród ofert spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w Za³±czniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”, w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich wagi:
£±czna cena oferty – 60 pkt
Czas reakcji grupy interwencyjnej – 40 pkt

Kryterium „£±czna cena oferty”

Ocena punktowa ka¿dej oferty w kryterium „£±czna cena oferty” dokonana zostanie zgodnie z formu³±:

liczba punktów = Cmin/Co x 60

gdzie:
Cmin – najni¿sza ³±czna cena ofertowa brutto spo¶ród z³o¿onych ofert,
Co – cena brutto oferty ocenianej,

Kryterium „Czas reakcji grupy interwencyjnej”:

powy¿ej 20 minut – 0 pkt
do 20 minut dzieñ – 10 pkt
do 15 minut dzieñ – 30 pkt
do 10 minut dzieñ – 40 pkt

Zaoferowany przez Wykonawcê czas przyjazdu grupy interwencyjnej krótszy ni¿ 10 minut nie bêdzie dodatkowo punktowany.

2. Punkty zostan± obliczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

liczba punktów = C + I

gdzie:
C – punkty uzyskane w kryterium „£±czna cena oferty”,
I – punkty uzyskane w kryterium „Czas reakcji grupy interwencyjnej”.

Punktacja przyznawana oferentom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:

1.1. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy pzp;

1.2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust. 2 pkt 2, 3 i 4 ustawy pzp:

a) posiadaj± koncesjê wymagan± dla prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej na ¶wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wydanej przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

b) posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 800 000,00 z³.

c) wykonali lub wykonuj± w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 us³ugi ochrony obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w systemie ci±g³ym (24 godziny na dobê przez 7 dni w tygodniu) przez okres nieprzerwany co najmniej 12 miesiêcy ka¿da us³uga, o warto¶ci ka¿dego zamówienia co najmniej 200 000 z³. Zamawiaj±cy wymaga podania warto¶ci, przedmiotu us³ugi, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane oraz przedstawienia dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

d) Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ odpowiedni± ilo¶ci± osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony, o których mowa w art. 26 i 27 „Ustawy o ochronie osób i mienia”. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li wykonawca dysponowaæ bêdzie co najmniej 5 pracownikami wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony.

1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby warunek okre¶lony w ust. 1.2a) by³ spe³niony co najmniej przez Wykonawcê, który bêdzie realizowa³ us³ugi ochrony, a warunki okre¶lone w ust. 1.2 b-d) – co najmniej jeden z wykonawców spe³nia³ warunek lub dopuszcza ³±czne spe³nienie warunków przez Wykonawców, z zastrze¿eniem podzia³u obowi±zków okre¶lonych w umowie reguluj±cej wspó³pracê wykonawców.

1.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± podstawy wykluczenia wobec ka¿dego z tych wykonawców.

1.5. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 i 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy, wykonawcy wraz z ofert± zobowi±zani s± przed³o¿yæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, zgodnie z za³±cznikiem nr 3a do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.

2. W przypadku sk³adania oferty wspólnej, wykonawcy zobowi±zani s± wskazaæ pe³nomocnika stosownie do postanowieñ art. 58, ust. 1 ustawy, a ponadto ka¿dy z nich powinien za³±czyæ o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. IX ust. 1.

3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia – w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby – warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. IX ust. 1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê w niniejszym postêpowaniu do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), a w przypadku zaistnienia ww. okoliczno¶ci – o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê w niniejszym postêpowaniu do tej samej grupy kapita³owej i dokumentów lub informacji potwierdzaj±cych przygotowanie oferty niezale¿nie od ww. innego wykonawcy. Wzór o¶wiadczeñ zawiera za³±cznik nr 3b do SWZ; Wykonawcy wraz ze z³o¿eniem przedmiotowego o¶wiadczenia, mog± przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³óceñ konkurencyjno¶ci w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
3. odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG,
4. koncesji wymaganej dla prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia – równie¿ w odniesieniu do innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w wykonywaniu zamówienia,
5. op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci,
6. wykaz us³ug, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku uczestnictwa okre¶lonego w pkt. VIII ust. 1,
7. dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi wymienione w wykazie, o którym mowa powy¿ej w pkt. IX ust. 5 pkt 5.7 SWZ, zosta³y wykonane/s± wykonywane nale¿ycie,
8. wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ, wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wraz informacj± o zakresie wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku uczestnictwa okre¶lonego w pkt. VIII ust. 1,
9. o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia – zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
10. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto likwidacji Wykonawcy,
- informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równowa¿ny dokument.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W przypadku, gdy ofertê w imieniu wykonawcy podpisuje pe³nomocnik, wymaga siê za³±czenia do oferty pe³nomocnictwa okre¶laj±cego jego zakres i podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia – w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby – warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. IX ust. 1 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zasady udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pisemne pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia.

3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania od Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, aby przed zawarciem umowy z³o¿yli Zamawiaj±cemu umowê okre¶laj±c± wzajemne ich relacje.

4. Przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy rozumie równie¿ Wykonawców bêd±cych wspólnikami spó³ki cywilnej.

5. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne /t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm./. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest do wskazania w z³o¿onej ofercie jednoznacznie i wyczerpuj±co ¼ród³a (adresu) bazy danych lub postêpowania, w którym u Zamawiaj±cego znajduj± siê odpowiednie o¶wiadczenia lub dokumenty.

6. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowi±zany jest do dostarczenia umowy reguluj±cej wspó³pracê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w przypadku sk³adania oferty wspólnej). Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi), wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany, za zgod± obu Stron, postanowieñ zawartej Umowy pod warunkiem zaj¶cia co najmniej jednej z poni¿szych okoliczno¶ci:
1) w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian z uwagi na zmianê obowi±zuj±cych przepisów prawa lub ze wzglêdu na zmianê Planu Ochrony Obiektu,
2) zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego bez zwiêkszania ustalonego wynagrodzenia lub jego czê¶ci.

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany, za zgod± obu Stron, postanowieñ zawartej Umowy w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
- wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
- zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych

- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-20 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-20 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-18

2021-07-12 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.