Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SPRZĄTANIA WSP S.A W TARNOWSKICH GÓRACH od 01.02.2023r. - do 28.02.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241512940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pyskowicka 47-51
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 285 40 58 wew. 447
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wspsa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wspsa.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA SPRZĄTANIA WSP S.A W TARNOWSKICH GÓRACH od 01.02.2023r. - do 28.02.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e34dc4de-b291-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1. Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 214 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp:
„Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.”
2. Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
Konieczność zabezpieczenia ciągłości świadczenia usługi sprzątania szpitala, do chwili podpisania umowy poprzetargowej. Zachowanie czystości w szpitalu na odpowiednim poziomie stanowi zadanie priorytetowe z punktu widzenia zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów, jak też personelu szpitala.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSP-DZP-2100-2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 353222,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania pomieszczeń szpitalnych o łącznej powierzchni 13 342,71 m2 w obiektach Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. zlokalizowanych w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 oraz przy ul. Opolskiej 21.
2. Wykaz powierzchni przeznaczonych do sprzątania:
• Budynek główny wraz z budynkiem oddziału psychiatrii przy ul. Pyskowickiej –
11 961,08 m2
• Budynek administracji przy ul. Pyskowickiej – 807,40 m2
• Budynki przy ul. Opolskiej 21 – 574,23 m2
3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
a) specjalistyczne sprzątanie i dezynfekcję powierzchni szpitala i sprzętów szpitalnych ,
b) całodobowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach szpitalnych,
c) transport odpadów medycznych z miejsca powstawania do miejsca składowania,
d) transport odpadów komunalnych z miejsca powstawania do miejsca składowania,
e) mycie, dezynfekcja i ścielenie łóżek pacjentów,
f) pomoc w zaspokajaniu potrzeb fizjologicznych pacjentów, dekontaminacja naczyń sanitarnych,
g) transport bielizny brudnej i czystej,
h) czynności związane z gospodarką w zakresie bielizny i odzieży szpitalnej w oddziałach szpitalnych,
i) obsługa szatni i magazynów bielizny,
j) transport materiałów z Bloku Operacyjnego do Centralnej Sterylizacji i z powrotem,
k) usługi transportowe żywności,
l) usługi transportowe materiałów i sprzętów,
m) usługi transportowe materiału biologicznego pacjenta,
n) pomoc przy podnoszeniu, przenoszeniu i transporcie pacjentów,
o) udział w czynnościach związanych z gospodarką odpadami (w tym w szczególności: oznakowanie odpadów, czynności w magazynie odpadów, dekontaminacja powierzchni magazynu, dekontaminacja wózków transportowych do odpadów).
p) dbanie o stały dostęp do środków sanitarnych oraz materiałów higienicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348500,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ever Medical Care Sp. z o. o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ever Cleaning Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386382844
7.3.3) Ulica: Arkuszowa 39
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348500,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Tryb z wolnej ręki jest dopuszczalny, gdy zdefiniowane jest istnienie interesu, który mógłby doznać uszczerbku z związku z wydłużeniem procedury poprzez udzielenie zamówienia w trybie konkurencyjnym. Interesem zasługującym na szczególną ochronę jest niewątpliwie zdrowie i życie pacjentów szpitala, jak też zapewnienie bezpieczeństwa personelowi medycznemu. Potrzeba natychmiastowej realizacji zamówienia jest podyktowana koniecznością uniknięcia negatywnych skutków zaniechania niezwłocznego podjęcia działań. Zamówienie jest na tyle pilne, że nie jest możliwe dochowanie terminów właściwych dla trybu konkurencyjnego.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach w 2025 roku
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: Część A - mięso, konserwy i przetwory z mięsa; Część B - drób i podroby drobiowe.
- Ochrona terenu i mienia Muzeum w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Oddziału Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
- Sprzątanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokół budynków
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.