Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085253/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu pn. "Wspólna odpowiedź instytucji ochrony zdrowia na choroby związane z klimatem i zagrożenia zdrowotne"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.suwalki.pl ; https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu pn. "Wspólna odpowiedź instytucji ochrony zdrowia na choroby związane z klimatem i zagrożenia zdrowotne"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a86e28af-ce96-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005252/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu nr: PLRU.02.01.00-20-0074/18-00
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PLRU.02.01.00-20-0074/18-00 pn. "Wspólna odpowiedź instytucji ochrony zdrowia na choroby związane z klimatem i zagrożenia zdrowotne" dofinansowanego z Programu Współpracy Transgranicznej EIS Polska-Rosja 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085253/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/PN/WU/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w ramach projektu nr:
PLRU.02.01.00-20-0074/18-00 pn. "Wspólna odpowiedź instytucji ochrony zdrowia na choroby
związane z klimatem i zagrożenia zdrowotne" dofinansowanego z Programu Współpracy
Transgranicznej EIS Polska-Rosja 2014-2020 w ilościach, asortymencie określonych w
załączniku nr 4 do SWZ oraz o parametrach określonych w załączniku nr 5 do SWZ.
2 Wszystkie zaoferowane produkty muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 2020. poz. 186)
3 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub
pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi
dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w
celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić
wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy
przedmiotu zamówienia, a nie wskazanie na konkretny wyrób danego producenta. Zgodnie art.
101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia
oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę produkt
równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje Zamawiający,
tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w SWZ. Asortyment
zaproponowany jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami
technicznymi od założonych przez Zamawiającego. Za asortyment równoważny Zamawiający
uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SWZ parametry techniczne i
jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie
aparatu zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp). Ciężar dowodowy w
zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi
poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na
Wykonawcy, składającym ofertę równoważną.
4 Miejsce realizacji: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, ul. Szpitalna
60, 16-400 Suwałki.
5 Miejsce realizacji zamówienia: kod NUTS: PL 843.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
33158100-3 - Urządzenia elektromagnetyczne
33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
33158500-7 - Przyrządy medyczne na podczerwień
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120372,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126005,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Technomex
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000138
7.3.3) Ulica: Szparagowa 15
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-141
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126005,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.