Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00121476/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa prania dezynfekcyjnego bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM MEDYCZNE W GRÓJCU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142203546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Piotra Skargi 10
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pcmg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa prania dezynfekcyjnego bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2288715f-b2ea-45e5-9589-bfb2296a0dda
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.pcmg.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcmg.ezamawiajacy.pl/app/login
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określił w Dziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY UE W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZAWARTA JEST W DZIALE XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.272.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa usługa prania dezynfekcyjnego bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
32344260-6 - Sprzęt radiowy i multipleksy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie odrzuconych na podstawie poniższego kryterium.
Lp. Kryteria Waga Sposób oceny
1 K1 – Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia 60 % Minimalizacja
2 K2 – Godziny dostaw czystej i odbiór brudnej bielizny 40 %
Razem: 100 %
Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K1 – Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia”:
K1 – waga 60% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów).
P=Liczba punktów = x 60
Cmin – najniższa zaoferowana cena brutto oferty
Cn – wartość ceny ofertowej brutto zaproponowanej w ocenianej ofercie
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium do dwóch miejsc po przecinku.
Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K2 – Godziny dostaw czystej
i odbiór brudnej bielizny”:
K2 – waga 40% (Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów).
K2= Godziny dostaw czystej i odbiór brudnej bielizny – 7:30 – 8:29 – 0 pkt
K2= Godziny dostaw czystej i odbiór brudnej bielizny – 8:30 – 9:29 – 20 pkt
K2= Godziny dostaw czystej i odbiór brudnej bielizny – 9:30 – 10:30 – 40 pkt
Wpisanie w ofercie (Formularzu oferty) Godzin dostaw czystej i odbiór brudnej bielizny innych niż wyżej wskazanych lub brak wskazania jakichkolwiek godzin spowoduje uznanie przez Zamawiającego zaoferowanie godzin 7:30 – 8:30 oraz przyznanie 0 pkt w tym kryterium.
Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia:
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz łącznie uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Godziny dostaw czystej i odbiór brudnej bielizny
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający zgodnie z art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej polegające na posiadaniu:
a) zezwolenia Państwowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie usług prania bielizny szpitalnej,
b) zezwolenia Państwowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie usług transportu bielizny szpitalnej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zdolności techniczne lub zawodowe polegające
na posiadaniu:
a) pralnicy tunelowej lub bębnowej z wirówką do prania bielizny i odzieży, pralnicy tunelowej lub bębnowej z prasą do prania bielizny płaskiej ogólno-szpitalnej, komory do dezynfekcji materaców, koców, poduszek z drukarką parametrów procesu, pralnicy wyposażonej w automatyczny system kontroli PH ostatniej kąpieli płuczącej z możliwością dozowania środka neutralizującego, tunelu do suszenia i odpylania odzieży ochronnej i operacyjnej (lub równoważny sprzęt), pełną barierę higieniczną oraz automatyczne przelotowe urządzenie do dezynfekcji wózków transportowych między stroną „brudną” i „czystą”.
b) środków transportu przystosowanych do przewozu bielizny czystej i brudnej (oddzielnie pojazd dla bielizny czystej i brudnej, lub jeden pojazd z wydzielonymi komorami dla bielizny czystej i brudnej. Zamawiający dopuszcza, aby dostawa czystego asortymentu i odbiór brudnego odbywały się tym samym środkiem transportu, przy czym asortyment brudny i czysty nie będzie miał ze sobą kontaktu, przy czym najpierw zostanie dostarczony czysty asortyment a następnie odebrany brudny, a po każdym wykonaniu usługi samochód będzie poddany procesowi dezynfekcji).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia:
a) dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwolenia Państwowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie usług prania bielizny szpitalnej,
b) dokumentu potwierdzającego posiadanie zezwolenia Państwowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie usług transportu bielizny szpitalnej.
c) wykazu wyposażenia zakładu w celu wykonania zamówienia publicznego w pralnicę tunelową lub bębnową z wirówką do prania bielizny i odzieży, pralnicę tunelową lub bębnową z prasą do prania bielizny płaskiej ogólno-szpitalnej, komory do dezynfekcji materaców, koców, poduszek z drukarką parametrów procesu, pralnice wyposażone w automatyczny system kontroli PH ostatniej kąpieli płuczącej z możliwością dozowania środka neutralizującego, tunel do suszenia i odpylania odzieży ochronnej i operacyjnej (lub równoważny sprzęt), pełną barierę higieniczną oraz automatyczne przelotowe urządzenie do dezynfekcji wózków transportowych między stroną „brudną” i „czystą” zgodnie z załącznikiem numer 7 do SWZ.
d) wykazu środków transportu przystosowanych do przewozu bielizny czystej i brudnej (oddzielnie pojazd dla bielizny czystej i brudnej, lub jeden pojazd z wydzielonymi komorami dla bielizny czystej i brudnej. Zamawiający dopuszcza, aby dostawa czystego asortymentu i odbiór brudnego odbywały się tym samym środkiem transportu, przy czym asortyment brudny i czysty nie będzie miał ze sobą kontaktu, przy czym najpierw zostanie dostarczony czysty asortyment a następnie odebrany brudny, a po każdym wykonaniu usługi samochód będzie poddany procesowi dezynfekcji) zgodnie
z załącznikiem numer 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych tj.a) Karta techniczna tkaniny potwierdzająca skład chemiczny dla dzierżawionej bielizny pościelowej (jeżeli dotyczy),
b) Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych dla dzierżawionej bielizny pościelowej i dzierżawionej bielizny operacyjnej (jeżeli dotyczy),
c) Deklaracja zgodności CE dla dzierżawionej bielizny pościelowej i dzierżawionej bielizny operacyjnej (jeżeli dotyczy),
d) Oświadczenie wykonawcy dotyczące dzierżawionej bielizny pościelowej zgodnie
z załącznikiem nr 8 do SWZ.
Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wraz z ofertą.
Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 2 dni robocze.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Karta techniczna tkaniny potwierdzająca skład chemiczny dla dzierżawionej bielizny pościelowej (jeżeli dotyczy),b) Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych dla dzierżawionej bielizny pościelowej i dzierżawionej bielizny operacyjnej (jeżeli dotyczy),
c) Deklaracja zgodności CE dla dzierżawionej bielizny pościelowej i dzierżawionej bielizny operacyjnej (jeżeli dotyczy),
d) Oświadczenie wykonawcy dotyczące dzierżawionej bielizny pościelowej zgodnie
z załącznikiem nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy,do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa Market Planet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-28
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. GABRIELA NARUTOWICZA W GRÓJCU 2025/2026
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
- Dzierżawa aparatu do biopsji piersi wraz z materiałami do wykonywania biopsji.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Warce
- Dostawa gazów medycznych i technicznych w butlach oraz dostawa azotu ciekłego poprzez tankowanie z cysterny na wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o. o. 148-W-U-04-2025
- Pranie odzieży, bielizny, pościeli dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach w roku 2025-2026.
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi - II postępowanie
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokółce.
- Świadczenie usługi prania.
więcej: Sprzęt radiowy i multipleksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.