Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043254/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111365 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 478114606
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-565f5437-a285-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001660/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043254/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/1.1.5/21/SZP/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162500 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji technicznej, tj. w szczególności w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SWZ. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca.3. Planowany zakres zadania opisany w STWiORB obejmuje wykonanie robót budowlanych w szczególności w zakresie: Pakiet nr 1 - Komenda Powiatowa Policji w Parczewie - modernizacja systemu monitoringu CCTV poprzez demontaż starej instalacji, wykonanie nowej instalacji i montaż nowych urządzeń. Urządzenia rejestrujące wraz z wyposażeniem stanowiska kierowania w ekran/y. Przewidywana liczba punktów 26 kamer. - Komenda Powiatowa Policji we Włodawie - modernizacja systemu monitoringu CCTV poprzez demontaż starej instalacji, wykonanie nowej instalacji i montaż nowych urządzeń. Urządzenia rejestrujące wraz z wyposażeniem stanowiska kierowania w ekran/y. Przewidywana liczba punktów 20 kamer.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 92400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji technicznej, tj. w szczególności w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SWZ. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca.3. Planowany zakres zadania opisany w STWiORB obejmuje wykonanie robót budowlanych w szczególności w zakresie: Pakiet nr 2 -Komenda Powiatowa Policji w Lubartowie - modernizacja systemu monitoringu CCTV poprzez demontaż starej instalacji, wykonanie nowej instalacji i montaż nowych urządzeń. Urządzenia rejestrujące wraz z wyposażeniem stanowiska kierowania w ekrany. Przewidywana liczba punktów 24 kamer. Montaż monitoringu dla zaplecza magazynowo garażowego zlokalizowanego na działce nr 26/14. Przesył obrazu do budynku głównego na około 300m w linii prostej. Przewidywana liczba kamer 4 szt. Lokalizacja kamer na słupach lub elewacji garaży. Lokalizacja nadajnika na dachu garaży. - Komisariat Policji w Niemcach - modernizacja systemu monitoringu CCTV poprzez demontaż starej instalacji kamer zewnętrznych (5 szt.), wykonanie nowej instalacji i montaż nowych urządzeń w miejscach wyznaczonych przez Użytkownika. Planowana liczba kamer zewnętrznych 6 szt. Naprawa miejscowa elewacji po zdemontowanych urządzeniach. Urządzenia rejestrujące wraz z wyposażeniem stanowiska kierowania w ekran. Dodatkowe kamery wewnętrzne 3 szt. Dodatkowy montaż naświetlaczy typu LED na elewacji - 4 szt. Sterowanie za pomocą czujki ruchu lub czujnik zmierzchowy lub zegar astronomiczny – uzgodnić z Użytkownikiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 70100 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87131,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102246,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87131,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEENERGIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462662651
7.3.3) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 74
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-325
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87131,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83715,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Innowacyjne Innotech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120155921
7.3.3) Ulica: Chemiczna 8N
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-329
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNE "INNOTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNE "INNOTECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z odzyskiem ciepła do obowiązujących przepisów prawa.
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z remontem i przebudową Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie
- Osiedlowy Zielony Zakątek - utworzenie kieszonkowego parku zabaw na os. Nowe Miasto w Zduńskiej Woli
- wykonanie rob. budowl. dla zadania pn. "Efektywny energetycznie szpital w Zgorzelcu - poradnie lekarskie ul. Broniewskiego 27b", kt. celem jest poprawa efekt. energet. bud. przy ul. Bron. 27b w Zg-cu
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Jeleśnia
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.