Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111489 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zam. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp na Wykonywanie remontów naw. bitum., kamiennych i betonowych mieszankami min.-bit. dróg miejskich we Wrocławiu: Zad. 4-dzielnica Stare Miasto i Śródmieście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 49
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-633
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzpnz@zdium.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie pasem drogowym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zam. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp na Wykonywanie remontów naw. bitum., kamiennych i betonowych mieszankami min.-bit. dróg miejskich we Wrocławiu: Zad. 4-dzielnica Stare Miasto i Śródmieście2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3abdf9-c855-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienia z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp udziela się dotychczasowemu Wykonawcy.
Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TXU.EEDD.93.2021.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199981,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty nawierzchni bitumicznych, betonowych, kamiennych jezdni i chodników wykonywane: -mieszankami mineralno – bitumicznymi na gorąco,- mieszankami mineralno – bitumicznymi nagorąco z Recyklera,- mieszankami mineralno – asfaltowymi bez wycinania krawędzi, bezskropienia, z zagęszczaniem mechanicznym – czopowanie ubytków w technologii na gorąco lubna zimno,- mieszankami mineralno – bitumicznymi w technologii Patchera,oraz robotytowarzyszące:- regulacja wysokościowa ścieku z kostki kamiennej,- wymiana krawężnikabetonowego,- regulacja krawężnika kamiennego,- rozebranie nawierzchni bitumicznej,-rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej 18/20, 9/11,- wykonanie podbudowy tłuczniowej,-
wykonanie podbudowy bitumicznej,- wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia,-mechaniczna ścinka poboczy,- wzmocnienie poboczy,- remont cząstkowy nawierzchnitłuczniowej,- remont nawierzchni bitumicznej polegający na zalewaniu spękań, - regulacjawysokościowa włazu kanałowego,- regulacja wysokościowa studzienki ściekowej,- regulacjawysokościowa skrzynek, zaworów wodnych i gazowych,- wykop mechaniczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241303,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241303,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241303,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUDGRA Remonty Dróg Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992866852
7.3.3) Ulica: św. Floriana 5
7.3.4) Miejscowość: Sulimów
7.3.5) Kod pocztowy: 55-010
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUDGRA REMONTY DRÓG SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DUDGRA REMONTY DRÓG SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241303,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-28 do 2021-12-152021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Równanie i profilowanie dróg na terenie Gminy Linia z podziałem na części
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wypełnienie spękań w nawierzchniach zalewową masą asfaltową na gorąco.
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2025 rok
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Małkinia Górna w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.