Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00068131/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111493 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 4318W gr. powiatu – Okuniew – Halinów – Brzeziny – DK nr 2 od km 2+980 do km 6+770
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 219
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpmm@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e3ee9d24-16f7-48de-a1f7-abe10cb238d51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 4318W gr. powiatu – Okuniew – Halinów – Brzeziny – DK nr 2 od km 2+980 do km 6+7702.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1929cc0c-bf8f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004932/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Zadanie 17: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej 4318W gr. powiatu – Okuniew – Halinów – Brzeziny – DK nr 2 od km 2+980 do km 6+770
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068131/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.3.272.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 4318W gr. powiatu – Okuniew – Halinów – Brzeziny – DK nr 2 od km 2+980 do km 6+770
Zakres robót nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski obejmuje m.in.: roboty rozbiórkowe, wycinka drzew i krzewów, roboty ziemne, wykonanie chodników i zjazdów z betonowej kostki brukowej, wykonanie ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych o nawierzchni z betonu asfaltowego, wykonanie odwodnienia drogi do rowów i kanalizacji deszczowej, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, wykonanie nasadzeń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 10 do SWZ – dokumentacja określająca przedmiot zamówienia t.j. przedmiar robót, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Cena najkorzystniejszej oferty na roboty budowlane, nad którymi miał być pełniony powyższy nadzór, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zostało ono unieważnione. Ponieważ środki na finansowanie zarówno robót budowlanych jak i nadzoru pochodzą z tego samego paragrafu w budżecie i stanowią jedno zadanie a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty, dlatego postępowanie na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego również zostało unieważnione.Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255, pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.): „(…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…)”.
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Docieplenie budynku stanowiącego siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mińsku Mazowieckim
- Dostawa artykułów spożywczych do SPZOZ w Mińsku Mazowieckim.
- Odnowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni na drogach powiatowych
- Docieplenie budynku stanowiącego siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mińsku Mazowieckim
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wielobranżowymi robotami budowlanymi dla zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku nr 4 WPSP w Żurawicy"
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową, nadbudową i rozbudową centralnej części budynku S-1 na terenie AGH - DE-dzp.272-240/24
- "Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynków użyteczności publicznej".
- Budowa wiaty na osad odwodniony na terenie oczyszczalni ścieków
- Rozbudowa systemu oczyszczania ścieków na terenie gminy Moryń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.