Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00086175/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa gotowania i dowożenia gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie w okresie od 01.03.2023 r. do 31.12.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MOGILNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092947535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523159315
1.5.8.) Numer faksu: 523159316
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mgops-mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mgops.mogilno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15e1796b-a794-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługa gotowania i dowożenia gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie w okresie od 01.03.2023 r. do 31.12.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15e1796b-a794-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111495
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010535/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa gotowania i dowożenia gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla podopiecznych MGOPS w Mogilnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS 341/16/II/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135289,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa gotowania (przygotowywania) i dowożenia gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie do lokalu mieszczącego się w Mogilnie, przy ul. Rynek 10 (Jadłodajnia MGOPS), w okresie od dnia 01.03.2023 r., jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2023 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) każdy posiłek musi być zapakowany porcyjnie w pojemniki dostawcy. Pojemniki muszą zapewnić utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku oraz muszą być przeznaczone do kontaktu z żywnością;
2) do każdego posiłku dostawca zobowiązany jest zapewnić kompletny zestaw jednorazowych sztućców;
3) posiłek należy dostarczać własnym transportem przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek), do Jadłodajni MGOPS w Mogilnie, ul. Rynek 10,
w godzinach między 11³° a 12°°, zgodnie z podanym poniżej harmonogramem:
A. w okresie tygodniowym (od poniedziałku do piątku) skład posiłków ma przedstawiać się następująco:
a) 2 posiłki – ziemniaki lub kasza lub ryż + mięso (drobiowe lub wieprzowe lub wołowe) + surówka lub jarzyna; dopuszcza się możliwość zastąpienia 1 posiłku w tygodniu daniem półmięsnym, np. bigos lub leczo lub pilaw lub fasolka
po bretońsku, itp.;
b) 1 posiłek – ziemniaki + filet rybny (np. typu dorsz lub mintaj, itp.) + surówka lub jarzyna; dopuszcza się możliwość zastąpienia dania rybnego daniem mięsnym po uzgodnieniu
z zamawiającym;
c) 1 posiłek – danie mączne (np. pierogi lub makaron
z sosem lub naleśniki lub placki ziemniaczane lub łazanki, itp.);
d) 1 posiłek – zupa z wkładką (np. kiełbasa lub mięso drobiowe/wieprzowe) + pieczywo (chleb),
przy czym poszczególne składniki posiłków powinny zawierać co najmniej następujące ilości:
zupa – minimum 400 ml,
ziemniaki, kasza, ryż – minimum 300 g,
mięso – minimum 150 g (bez panierki),
ryba – minimum 150 g (bez panierki),
danie mączne – minimum 400 g,
surówka – minimum 100 g,
jarzyna – minimum 100 g,
danie półmięsne – minimum 400g,
mięso lub kiełbasa stanowiące wkładkę do zupy – minimum
100 g,
pieczywo (chleb) – minimum 150 g.
4) w piątek lub w dzień poprzedzający dzień świąteczny należy dodatkowo dostarczyć suchy prowiant na każdy wskazany przez Zamawiającego dzień
(tj. sobota i niedziela i/lub inne dni świąteczne). Skład prowiantu ma przedstawiać się następująco: pieczywo + wędlina drobiowa/wieprzowa lub pieczywo + kiełbasa twarda (np. żywiecka lub piwna, itp.) lub pieczywo + kiełbasa miękka (np. parówkowa lub mielonka lub mortadela, itp.) lub pieczywo + pasztet lub pieczywo + ser topiony lub pieczywo + paprykarz lub pieczywo + ser żółty lub pieczywo + pasta rybna/jajeczna lub pieczywo + sałatka jarzynowa/śledziowa lub pieczywo + filety z makreli w sosie pomidorowym/w oleju lub pieczywo + twarożek lub pieczywo + serek kanapkowy, przy czym poszczególne składniki suchego prowiantu powinny zawierać co najmniej następujące ilości:
pieczywo (chleb) – minimum 150 g,
wędlina (drobiowa lub wieprzowa) – minimum 100 g,
kiełbasa twarda – minimum 50 g,
kiełbasa miękka – minimum 100 g,
pasztet – minimum 130 g,
ser topiony – minimum 100 g,
paprykarz – minimum 135 g,
ser żółty – minimum 100 g,
pasta rybna/jajeczna – minimum 80g,
sałatka jarzynowa/śledziowa – minimum 150 g,
filety z makreli w sosie pomidorowym/oleju – minimum 170 g,
twarożek, np. grani – minimum 150 g,
serek kanapkowy – minimum 150 g.
Wędliny, ser żółty muszą być przygotowane do wydania w przygotowanych plastrach, natomiast chleb musi być pokrojony w kromki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157161,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157161,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157161,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH Oliwer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621505029
7.3.3) Ulica: Polna 64a
7.3.4) Miejscowość: Barcin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-190
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157161,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych podczas 33 szkoleń dla rolników
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku - obiadu jednodaniowego dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Wielkie Oczy
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- kompleksowa usługa cateringowa
- wynajem telebimu z obsługą wraz z kompleksową usługą cateringową
więcej: Usługi gotowania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.