Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051404/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
- 2022/BZP 00063475/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00067908/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-25
- 2022/BZP 00074097/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: /032/ 260 86 52
1.5.8.) Numer faksu: /032/ 204 27 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1381f193-8973-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025250/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051404/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/DO/AS/001/01/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 601658,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI, zwanego dalej Systemem) przeznaczonego do kompleksowej obsługi Zamawiającego wraz z udzieleniem bezterminowej komercyjnej licencji, jego instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem, migracją danych z obecnie używanego systemu i wsparciem z tytułu nadzoru autorskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem zamówienia określa załącznik nr 1, 2, 5 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie: do 36 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, w tym:
ETAP I: sporządzenie analizy przedwdrożeniowej, instalacja, konfiguracja, wdrożenie, uruchomienie Systemu oraz przeprowadzenie szkoleń, a także zapewnienie usług wsparcia Systemu w zakresie wdrożonych Modułów – do 18 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy,
Etap II: w zakresie świadczenia usług wsparcia z tytułu nadzoru autorskiego – 18 miesięcy, licząc od dnia zakończenia Etapu I, to jest podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48612000-1 - System zarządzania bazą danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499749,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499749,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499749,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftHard S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742817935
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 27
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499749,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu, przechowywania oraz wykonywania sekcji zwłok osób zmarłych
- USŁUGA UBEZPIECZENIA URZĘDU MIASTA DĄBROWA GÓRNICZA
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aplikacje TV 35mm.online - natywne aplikacje telewizyjne platformy streamingowej 35mm.online (Android, Apple TV, Tizen, Hisense)
- Dostawa i instalacja stacji opisowej wraz z oprogramowaniem dla DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Sukcesywne świadczenie usług związanych z optymalizacją zużycia energii cieplnej w budynkach UWM w Olsztynie poprzez bieżące wprowadzanie tzw. "Temperatury prognozowanej" do regulatorów
- Świadczenie kompleksowej usługi IT
- Świadczenie usług wydawania i dystrybucji czasopism naukowych w formie elektronicznej
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.