Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553255/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego
dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
(4 zadania).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 195, 261 456 815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowegodla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
(4 zadania).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66b86722-85a3-4079-b5de-358918407595
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207520/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu surviwalowego dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 35/WOG/D/Szkol./24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152958,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu” z podziałem na cztery części (4 zadania):Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 40394,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu” z podziałem na cztery części (4 zadania):Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
4.5.5.) Wartość części: 37698,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu” z podziałem na cztery części (4 zadania):Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna
4.5.5.) Wartość części: 45915,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu” z podziałem na cztery części (4 zadania):Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 28949,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50509,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50509,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50509,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIEGOSFERA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571027149
7.3.3) Ulica: Okrężna 8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53201,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-19 do 2024-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59794,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61103,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59794,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK-WOJCIECHOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491632227
7.3.3) Ulica: Aleja Wolności 4
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76701,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-19 do 2024-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30074,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36610,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30074,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK - WOJCIECHOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491632227
7.3.3) Ulica: Aleja Wolności 4
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-217
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK-WOJCIECHOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
"TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK-WOJCIECHOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33922,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-19 do 2024-11-30INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa testów do wykrywania materiału genetycznego metodą Real Time PCR w systemie zamkniętym kompatybilnym z posiadanym przez Zamawiającego aparatem GENEXPERT firmy CEPHEID dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).
- Usługa Fizyka Medycznego i Inspektora Ochrony Radiologicznej
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
- Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie Oddział w Sławnie przy ul. Sempołowskiej 1 A
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO W ŁYSOMICACH
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- Dostawa mobilnego laboratorium operacyjnego wraz z wyposażeniem dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa POSRM w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego i wyposażenia osobistego strażaka WSP (II części)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla pracowni technicznych - zamówienie z podziałem na pięć części
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Brzózem wraz ze zmianą sposobu użytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe
więcej: Odzież specjalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.