eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (4 zadania).



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego
dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
(4 zadania).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 195, 261 456 815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/17wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego
dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
(4 zadania).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66b86722-85a3-4079-b5de-358918407595

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207520/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu surviwalowego dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 35/WOG/D/Szkol./24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152958,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu” z podziałem na cztery części (4 zadania):
Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa

4.5.5.) Wartość części: 40394,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu” z podziałem na cztery części (4 zadania):
Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy

4.5.5.) Wartość części: 37698,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu” z podziałem na cztery części (4 zadania):
Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna

4.5.5.) Wartość części: 45915,73 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa odzieży i sprzętu sportowego oraz odzieży i sprzętu survivalowego dla 17 WOG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu” z podziałem na cztery części (4 zadania):
Część I (Zadanie nr 1) - Dostawa odzieży sportowej,
Część II (Zadanie nr 2) - Dostawa wyposażenia i sprzętu sportowego,
Część III (Zadanie nr 3) - Dostawa odzieży survivalowej,
Część IV (Zadanie nr 4) - Dostawa sprzętu survivalowego;
zgodnie z treścią SWZ i Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne

4.5.5.) Wartość części: 28949,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50509,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50509,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50509,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIEGOSFERA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571027149

7.3.3) Ulica: Okrężna 8

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53201,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-19 do 2024-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59794,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61103,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59794,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK-WOJCIECHOWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491632227

7.3.3) Ulica: Aleja Wolności 4

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76701,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-19 do 2024-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30074,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36610,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30074,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TATERNICKI.PL" ANNA KRAWCZYK - WOJCIECHOWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491632227

7.3.3) Ulica: Aleja Wolności 4

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-217

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33922,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-19 do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.