Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075848/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111501 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 643 19 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek, rezydenta grup turystycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ef9f7a-c851-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w ramach realizacji projektu „ „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075848/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.290.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 64333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie, w tym samym wyznaczonym terminie szkolenia: wychowawcy wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych, dla 30 osób z zachowaniem obowiązującego w tym okresie reżimu sanitarnego.
2. Zakres szkolenia obejmować będzie zagadnienia teoretyczne i praktyczne dotyczące poszczególnych umiejętności i uprawnień. Zajęcia powinny być prowadzone aktywnymi metodami nauczania tj. studiów przypadków, prezentacji multimedialnych, symulacji realnych zdarzeń w terenie, podczas wędrówek pieszych i wyjazdów autokarowych
3. Zajęcia prowadzić będą dwie osoby (1 na 1 grupę), każda w wymiarze 50 godzin. Łącznie 100 godziny dla dwóch grup szkoleniowych. Zajęcia będą prowadzone jednocześnie w dwóch grupach po 15 osób w każdej grupie.
4. Szkolenie ma mieć charakter wyjazdu turystycznego i będzie prowadzone na terenie Polski w terenie atrakcyjnym turystycznie (zalecana różnorodność tras turystycznych i obiektów turystycznych), z uwagi na zakres szkolenia w zakresie pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych. Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość skontrolowania miejsca pobytu i tras turystycznych w okolicach przed wykonaniem usługi.
5. Szkolenie odbędzie się w okresie 05-09.07.2021 roku.
6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni:
1) przeprowadzi szkolenia: wychowawcy wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych,
2) zabezpieczy transport na trasie Siedlce – miejsce docelowe dla 30 osób zgodnie z obowiązującymi warunkami epidemiologicznymi (możliwy jest transport dwoma autokarami),
3) zabezpieczy miejsce zakwaterowania dla 30 osób o standardzie pensjonatu lub hotelu trzy gwiazdkowego, zabezpieczy wyżywienie dla 30 osób od obiadu w dniu 05.07.2021 do kolacji w dniu 09.07.2021,
4) dokona ubezpieczenia 30 uczestników od NW w dniach 05-09.07.2021 .
5) Szkolenie poprowadzi jednocześnie co najmniej dwóch instruktorów, którzy są władni poprowadzić szkolenia: wychowawcy wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych.
6) Szkolenie musi mieć przede wszystkim wymiar praktyczny, powinno jednak dostarczać także wiedzy teoretycznej w niezbędnym zakresie.
7) Po złożeniu egzaminów końcowych absolwent szkolenia winien otrzymać: uprawnienia opiekuna wypoczynku, kierownika wypoczynku, pilota wycieczek i rezydenta grup turystycznych.
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia materiałów szkoleniowych,
- wydania certyfikatów ukończenia kursu.
- przekazania Zamawiającemu programu szkoleń przed rozpoczęciem świadczenia usług;
- sporządzenia dokumentacji szkolenia (dziennik) w zakresie i w formie określonej w uzgodnieniu z Zamawiającym.
- zabezpieczenia płynów dezynfekujących do dezynfekcji sprzętu oraz rąk studentów w ilości pozwalającej na dokonywanie tych czynności w dowolnym czasie szkolenia, orazzachowania reżimu sanitarnego związanego z trwającą epidemią.
10. Wykonawca zabezpieczy usługi noclegowe. Obiekt, w którym świadczone będą usługi musi być zlokalizowany na trenie Polski w miejscu atrakcyjnym turystycznie. Obiekt w którym będą świadczone usługi noclegowe winien mieć kategorię pensjonatu lub hotelu z trzema gwiazdkami. Do dyspozycji wynajmującego będzie 15 pokoi dwu osobowych. Łącznie zakwaterowanych zostanie 30 osób uczestników.
11. Usługi świadczone będą w dniach 05-09.07.2021 r. Pobyt rozpocznie się w dniu 05.07.2021 od godziny 13,00 a zakończył w dniu 09.07.2021 o godzinie 18,00. Wykonawca zabezpieczy 4 doby hotelowe dla każdego uczestnika w wyznaczonym terminie. W pokojach powinny znajdować się: łazienka, dostęp do Internetu, odbiornik telewizyjny, dwa oddzielne łóżka.
12. Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć Zamawiającemu 15 pokoi dwu osobowych ze śniadaniami (wędliny, sery, pieczywo białe i ciemne, masło, jaja jako przystawka przynajmniej w jednej postaci, dżemy, herbata, kawa, sok i woda). Wykonawca przygotuje pokoje oraz zabezpieczy wydawanie śniadań oraz ich spożywanie do wymogów związanych z obecnie panująca pandemią. Wykonawca zabezpieczy również płyn dezynfekujący, który będzie ogólno dostępny i w ilościach zabezpieczających potrzeby studentów.
13. Wykonawca zabezpieczy usługi gastronomiczne w postaci obiadów i kolekcji: od obiadu w dniu 05.07.2021 do kolacji w dniu 09.07.2021 dla 30 uczestników szkolenia. Łącznie Wykonawca zabezpieczy 150 dni żywieniowych.
14. Zamawiający określa następujący standard usług gastronomicznych:
- obiad, składający się z zupy, dania drugiego mięsnego bądź rybnego i kompotu lub wody
- kolacja jako stół szwedzki, który będzie się składał z jednego dania gorącego (mięso, ryba lub warzywa), wędlin, serów, pieczywa, kawy, herbaty, soków i wody.
15. Po realizacji całości usługi Wykonawca jest zobowiązany do podpisania protokołu odbiory wykonania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Ragan Biuro Turystyczne „Gaudeamus”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 945-126-28-76
7.3.3) Ulica: ul. Kuczkowskiego 12/9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-618
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR RAGAN BIURO TURYSTYCZNE "GAUDEAMUS"
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR RAGAN BIURO TURYSTYCZNE "GAUDEAMUS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-05 do 2021-07-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 3615W ul. Kościuszki w m. Mordy"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
- Budowa chodnika na ul. Zacisznej w miejscowości Pruszyn
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3647W na odcinku od m. Ozorów w kierunku m. Kłódzie
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia mienia i OC Gminy Stoszowice oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Mińsk Mazowiecki
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
- Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Nowem
- Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych na uroczystości organizowane przez Dział Uroczystości Ogólnouczelnianych Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.