Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00039530/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111571 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika w ul. M. Skłodowskiej – Curie (odc. do ul. Jana Brzechwy),
Budowa drogi od ul. Jana Brzechwy do kościoła przy ul. Armii Krajowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345100
1.5.8.) Numer faksu: 468345151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skierniewice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika w ul. M. Skłodowskiej – Curie (odc. do ul. Jana Brzechwy),Budowa drogi od ul. Jana Brzechwy do kościoła przy ul. Armii Krajowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-042049c3-a353-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000691/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Budowa drogi od ul. Jana Brzechwy do kościoła przy ul. Armii Krajowej
1.1.28 Budowa chodnika w ul. M.Skłodowskiej-Curie (odc. do ul. Jana Brzechwy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039530/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3158795,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. SWZ. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne w skład którego wchodzi:
a) „Budowa chodnika w ul. M. Skłodowskiej – Curie (odc. do ul. Jana Brzechwy).” zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 8a do SWZ i przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 9a do SWZ oraz wykazem cen stanowiącym Załącznik nr 10a do SWZ.
Roboty budowlane polegać będą między innymi na wykonaniu chodnika w zakres których wchodzi:
1) rozbiórka istniejących nawierzchni,
2) wykonanie chodnika o szerokości podstawowej 2,015m,
3) Wykonanie utwardzenia terenu kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie,
4) wykonanie wyniesionego skrzyżowania z ul. Leśnej Polanki,
5) wykonanie zieleńców,
6) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7) inne roboty towarzyszące.
Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację projektową. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji projektowej.
Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami).
b) „Budowa drogi od ul. Jana Brzechwy do kościoła przy ul. Armii Krajowej” zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 8b do SWZ i przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 9b do SWZ oraz wykazem cen stanowiącymi Załącznik nr 10b do SWZ.
Roboty budowlane polegać będą na przebudowie ul. Jana Brzechwy w Skierniewicach na strefę typu woonerf wraz z budową miejsc postojowych, chodników, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicy oraz przebudową sieci teletechnicznej w zakres których wchodzi:
1) rozbiórka istniejących nawierzchni,
2) wykonanie odwodnienia,
3) wykonanie oświetlenia,
4) wykonanie zasilania pompowni wód deszczowych,
5) przebudowę sieci teletechnicznej, wykonanie kanału technologicznego,
6) wykonanie ciągu pieszo jezdnego o szerokości podstawowej 11m,
7) wykonanie ciągu pieszego o szerokości 5m,,
8) wykonanie miejsc postojowych,
9) wykonanie zieleńców,
10) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
11) inne roboty towarzyszące.
Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację projektową. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji projektowej.
Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami).
UWAGA:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały,co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.
3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
5) W przypadku kiedy z projektu budowlanego/wykonawczego nie wynika wprost zakres robót należy posiłkować się elementami zawartymi w przedmiarach robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2487769,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2487769,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2487769,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKM MIREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361858079
7.3.3) Ulica: ul. Czerwona 9
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Brukar Sp. z o.o. - roboty brukarskie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JKM MIREX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
JKM MIREX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2487769,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku warsztatowo - magazynowym Wydziału Dróg
- Dostawa samochodu osobowo ciężarowego II.
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych, 16/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem konstrukcji ochronnych (przeciwgradowych i przeciw ptakom).
- Sukcesywne dostawy podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych, 12/ZP/2025
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Lubichowo
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Obrzycko
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400112W Huta-Leszczyny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.