Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00593756/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadcz. usługi nadz. branżowych wraz z koord. nad real. Zadania:Modern.DW w zakresie wyelimin. miejsc niebezp.– poprawa bezp. ruchu drog.–cz.I-Rozb. DW Nr 534 poprzez bud. ronda (…) w m.Golub-Dobrzyń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10068701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadcz. usługi nadz. branżowych wraz z koord. nad real. Zadania:Modern.DW w zakresie wyelimin. miejsc niebezp.– poprawa bezp. ruchu drog.–cz.I-Rozb. DW Nr 534 poprzez bud. ronda (…) w m.Golub-Dobrzyń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9bc99bb-e6a4-480d-8737-8572b886e75e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038737/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Nadzór branżowy - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 534 poprzez budowę ronda przy ul. Piłsudskiego, Sokołowskiej i Szosy Rypińskiej w m. Golub - Dobrzyń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Planowane jest dofinasowanie z Programu: Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Priorytet: 4 Fundusze Europejskie na rzecz spójności i dostępności komunikacyjnej regionu Działanie: 4.3 Infrastruktura drogowa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW.N4.363.06.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159493,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzorów branżowych wraz
z koordynacją nad realizacją Zadania: Modernizacja dróg wojewódzkich w zakresie wyeliminowania miejsc niebezpiecznych – poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego – część I - Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 534 poprzez budowę ronda przy
ul. Piłsudskiego, Sokołowskiej i Szosy Rypińskiej w m. Golub – Dobrzyń (dalej: Zadanie), dla którego prowadzone jest postępowanie przetargowe (dalej: usługa), która obejmuje w szczególności: zarządzanie budową, rozliczanie, kontrolę, obsługę prawną i obsługę laboratoryjną, nadzór nad przebiegiem wykonania Zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami umowy, w tym zapisami Opisu Przedmiotu Zamówienia, oraz również nad robotami w zakresie zamówień uzupełniających lub dodatkowych, niezbędnych do wykonania Zadania wynikłymi w trakcie jego realizacji.
3. Zakres i zasady wykonywania usługi określa: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) wraz ze szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do Wzoru umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197415,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrastruktura Projektowanie i Nadzór Marek Bukowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762190730
7.3.3) Ulica: 123F Michale
7.3.4) Miejscowość: Dragacz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-134
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INFRASTRUKTURA" PROJEKTOWANIE I NADZÓR MAREK BUKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"INFRASTRUKTURA" PROJEKTOWANIE I NADZÓR MAREK BUKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Szacowane terminy realizacji Zadania:
1) wykonanie usługi nadzorów branżowych 9 miesięcy + 1 miesiąc na odbiór
i rozliczenia,
2) okres gwarancji i rękojmi – maksymalnie 84 miesiące, zgodnie z ofertą Wykonawcy robót budowlanych.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostawą zrobotyzowanego systemu przygotowywania próbek
- Dostawy różnych artykułów spożywczych.
- Dostawa ciężkiego kombinezonu pirotechnicznego z hełmem oraz wyposażeniem dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Usługa przeglądów i kontroli systemów grzewczych
- Remont sanitariatów w budynku IX Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Nowakowskiego z Oddziałami Dwujęzycznymi w Bydgoszczy
- Budowa Wielkiej Pętli Fordonu w Bydgoszczy - pierwszy etap Trasy rekreacyjnej w ramach realizacji programu BBO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Publicznego Przedszkola wraz z Klubem Dziecięcym (...) w Lwówku Śląskim (kontynuacja przerwanych robót)"
- Nadzór inwestorski nad inwestycjami: Część 1 - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Sędziszów, Część 2 - Budowa sieci wodociągowej oraz modernizacja wodociągów na terenie gminy Sędziszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn.: "Rewaloryzacja parku Czarneckiego 1 etap".
- USŁUGA PEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY PRZYGOTOWANIU I REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO POD NAZWĄ: "BUDOWA ULICY UMULTOWSKIEJ [...]
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót w ramach zadania pn. Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną SP ZOZ w Leżajsku
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach dla inwestycji pod nazwą: "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim-modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.