Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych „Budowa zespołu budynków Centrum Usług Medycznych w Myszyńcu – etap I: budowa budynku POZ wraz z zagospodarowaniem terenu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszyniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 60
1.5.2.) Miejscowość: Myszyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@myszyniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://myszyniec.nowoczesnagmina.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych „Budowa zespołu budynków Centrum Usług Medycznych w Myszyńcu – etap I: budowa budynku POZ wraz z zagospodarowaniem terenu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f41725c-a51f-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037629/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu budowlanego dotyczącego realizacji zadania inwestycyjnego „Budowa zespołu budynków Centrum Usług Medycznych w Myszyńcu – etap I: budowa budynku POZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088378/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, w związku z czym na podstawie art. 305 pkt 2 zachodzi przesłanka wszczęcia postępowania w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a598f125-949e-11ec-9bc1-c2db95d08897
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.5.2022.KI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu budowlanego dotyczącego realizacji zadania inwestycyjnego „Budowa zespołu budynków Centrum Usług Medycznych w Myszyńcu – etap I: budowa budynku POZ wraz zagospodarowaniem terenu” zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SOPZ.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wybudować budynek POZ, który składa się z trzech części połączonych łącznikami, pełniących funkcję wiatrołapów. Projektowany obiekt budowlany to zespół trzech budynków służby zdrowia. W każdym ze skrzydeł – oddzielna praktyka lekarska. Posadowienie parteru na rzędnej ±0,00=122,60 m n.p.m., budynek posiada dostęp bezpośrednio z poziomu terenu. Konstrukcja budynku tradycyjna murowana, stropy żelbetowe, dachy dwuspadowe o konstrukcji drewnianej o kącie nachylenia 40o, nad łącznikami – dachy płaskie żelbetowe. Poziom parteru budynków 10 – 15 cm nad poziomem terenu przy głównym wejściu do budynku.
3. Zakres prac poszczególnych branż szczegółowo wskazano w projekcie budowlanym i projektach techniczno -wykonawczych każdej z branż.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3A1-3A5, 3B1-3B7, 3C1-3C4, 3D1-3D5, oraz 3E, do niniejszej SOPZ tj. Projekt budowlany, na który składa się Projekt zagospodarowania terenu (załącznik 3A.1), Projekt architektoniczno-budowlany (branża budowlano-konstrukcyjna (załącznik 3A.2)), Projekt budowlany na stanowiska postojowe, chodniki, jezdnie (załącznik 3A.3), Geotechniczne warunki posadowienia (załącznik 3A.4)[UWAGA załączniki od 3A.1-3A4 dotyczą budowy zespołu budynków bez wydzielenia na etapy realizacji etap I, II i III – niniejsze zamówienie dotyczy budowy POZ wraz z zagospodarowaniem terenu], załącznik 3A.5 projekt techniczny –podział na etapy, Projekty wykonawcze tj. Projekt architektoniczno-wykonawczy stanowiący załącznik 3B.1, Projekt techniczny i wykonawczy – instalacje sanitarne stanowiący załącznik 3B.2, Projekt techniczny i wykonawczy – instalacje sanitarne zewnętrzne stanowiący załącznik 3B3, Projekt techniczny i wykonawczy – instalacja kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami stanowiący załącznik 3B4, Projekt techniczny i wykonawczy – instalacje elektryczne stanowiący załącznik 3B5, , Projekt wykonawczy na stanowiska postojowe, chodniki , jezdnie stanowiący załącznik 3B6, Projekt budynku POZ-zespołu budynków CUM – konstrukcja, projekt techniczny, projekt geotechniczny posadowienia, rysunki techniczne elementów konstrukcyjnych stanowiący załącznik 3B7 do SOPZ, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – branża budowlana – załącznik 3C1, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – załącznik 3C2, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – branża elektryczna – załącznik 3C3, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – branża drogowa – załącznik 3C4, przedmiarów robót – branża konstrukcyjno-budowlana – załącznik 3D1, przedmiarów robót – budynek POZ –etap I –instalacje sanitarne – załącznik 3D2, przedmiarów robót – budynek POZ –etap I –sieci i przyłącza sanitarne – załącznik 3D3, przedmiarów robót –etap I –branża drogowa – załącznik 3D4, przedmiarów robót – budynek POZ –etap I –instalacje elektryczne – załącznik 3D5, Charakterystyki energetycznej (załącznik 3E) oraz w pozostałym zakresie określonym w niniejszym dziale II SOPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5234330,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5234330,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5234330,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Andrzej Grylak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571108088
7.3.3) Ulica: Jacka Malczewskiego 15/38
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo-Budowlany. Andrzej Grylak.
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo-Budowlany. Andrzej Grylak.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5234330,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia PAŻP przy ul. Wieżowej 8 w Warszawie sprawa nr 277/PAŻP/2024/MZP
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łodzi
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Renowacja zabytkowego obwarowania miasta na odcinku C oraz renowacja elewacji, wieży i pokrycia dachowego ratusza w Byczynie
- Modernizacja istniejącego oświetlenia dróg na terenie Gminy Szumowo
- Rozwój błękitno- zielonej infrastruktury na terenie gminy Kęty -CZĘŚĆ I: Budowa Ogrodu Edukacji Ekologicznej - projektuj i buduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.