Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00053293/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00062439/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00064797/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00068762/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-25
- 2022/BZP 00230942/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
- 2023/BZP 00129438/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
- 2022/BZP 00200241/01 - Wynik z dnia 2022-06-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania płatności bezgotówkowych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi sp. z o.o. w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY W ŁODZI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364088429
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstantynowska 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-303
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zoo.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zoo.lodz.pl/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
"Forma prawna: Sp. o.o. Forma własności: własność samorządowa"
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania płatności bezgotówkowych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi sp. z o.o. w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fdb8df3-898f-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053293/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOZ.SZ.2510.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 405968,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 372491,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1Obsługa i rozliczanie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz urządzeń mobilnych i aplikacji płatniczych (w tym BLIK, Google Pay, Apple Pay)
wraz z dzierżawą 6 terminali płatniczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66172000-6 - Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.5.) Wartość części: 89879 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2Obsługa i rozliczanie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz urządzeń i aplikacji płatniczych (w tym BLIK, Google Pay, Apple Pay) w 8 biletomatach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66172000-6 - Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.5.) Wartość części: 85055 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyjmowanie płatności przy użyciu instrumentów płatniczych: kart płatniczych, BLIK, portfeli elektronicznych, przelewów bankowych (Pay By Link) oraz przelewów tradycyjnych w systemie sprzedaży online.4.5.3.) Główny kod CPV: 66172000-6 - Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.5.) Wartość części: 197557,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, w cz. 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Usługa organizacji szkoleń w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (ZP-06,07/25-USL/05,06)
- 1.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 482-Sieradz; 2.Budowa doświetlenia i montaż azylu na przejściu w ciągu DW Nr 475-Zgierz; 3.Budowa doświetlenia na przejściu w ciągu DW Nr 479-Miedźno.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń Ośrodka Szkolenia Policji KWP w Łodzi z siedzibą w Sieradzu przy ul. Sikorskiego 2 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.