Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061837/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00064712/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.
”Remont świetlicy i kuchni w Szkole Podstawowej nr. 2 w Skierniewicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345101
1.5.8.) Numer faksu: 468345151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.”Remont świetlicy i kuchni w Szkole Podstawowej nr. 2 w Skierniewicach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5fb94a6-90a5-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017151/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont pomieszczeń: świetlicy i kuchni w Szkole Podstawowej Nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061837/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1695144,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne w skład którego wchodzi: „Remont świetlicy i kuchni w Szkole Podstawowej nr. 2 w Skierniewicach”.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 6 do SWZ i przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ oraz wykazem cen stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Zakres robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe ścian, ścianek, schodów, nadproży, podłóg, wyposażenia instalacyjnego, demontaż boazerii, drzwi, wykładzin posadzkowych, skucie tynków i okładzin ceramicznych na ścianach
- wykonanie nowych otworów drzwiowych, ścianek działowych, schodów, podłóg, posadzek, tynków, sufitów podwieszonych, zabudowy przewodów instalacyjnych, szpachlowanie
i malowanie ścian i sufitów, wykonanie okładzin ściennych, montaż drzwi, okien podawczych,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji sanitarnych, instalacji hydrantowej,
- wykonanie instalacji elektrycznej,
- prace porządkowe.
Wszelkie prace należy wykonywać w oparciu o załączoną dokumentację projektową, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz wszelkimi obowiązującymi normami.
Z uwagi na prowadzone zajęcia szkolne w obiekcie, prace mogą być prowadzone od dnia 25 czerwca 2022r. do 31 sierpnia 2022r.
Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację projektową. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji projektowej.
W przypadku kiedy z projektu budowlanego/wykonawczego nie wynika wprost zakres robót należy posiłkować się elementami zawartymi w przedmiarach robót.
Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami).
Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte przedmiarem, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Do Wykonawcy należy także pozyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami).
UWAGA:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy.
3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych
w dokumentacji,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty
i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
2. Do zakresu podstawowego należą również:
- organizacja, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy oraz likwidację placu budowy i jego uporządkowanie
- odbiór końcowy, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia faktury.
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz.
3. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy PZP. Roboty budowlane objęte niniejszą umową realizowane będą z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności:
1) robót rozbiórkowych
2) robót murowych
3) robót wykończeniowych
4) robót elektrycznych
5) robót instalacyjnych – sanitarnych
6) robót wentylacyjnych
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314310-7 - Układanie kabli
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1597770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1597770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1597770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GODBUD Przemysław Godosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366971800
7.3.3) Ulica: Nowomiejska 37
7.3.4) Miejscowość: Mysłaków
7.3.5) Kod pocztowy: 99-416
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1597770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 68 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- dostawy środków opatrunkowych
- Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego karetką typu S.
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego.
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej oraz sprzętu rolniczego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1319E na odcinku Słupia - Słupia Zagórze
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Budowa budynku na potrzeby przedszkola i żłobka na terenie gminy Orońsko
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.