Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059803/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00067429/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Zamojska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060044114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pereca 2
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 638 34 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@akademiazamojska.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upz.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce66dc9-8d7e-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059803/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AI. 0920.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 331958 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (KO-MED CENTRA KLINICZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.KO-MED CENTRA KLINICZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Wacława Sieroszewskiego 34, 24-100 Puławy Komórka / jednostka organizacyjna: KO-MED CENTRA KLINICZNE Zamość Peowiaków 1
- zał. nr 1.1 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie ul. Marka Sobieskiego 4; 22-300 Krasnystaw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.2. Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Centrum Zdrowia PULS), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Centrum Zdrowia PULS; ul. Al.. Jana Pawła II 19; 22-400 Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr. 1.3 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim ul. Aleje Grunwaldzkie 1 22-600 Tomaszów Lubelski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.4 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (CENTRUM ONKOLOGII ZIEMI LUBELSKIEJ IM. ŚW. JANA Z DUKLI), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. CENTRUM ONKOLOGII ZIEMI LUBELSKIEJ IM. ŚW. JANA Z DUKLI; UL. JACZEWSKIEGO 7; 20-090 Lublin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.5 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II; ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.6 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie; ul. Piłsudskiego 11; 22-500 Hrubieszów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.7 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II; ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.8 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II; ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.9 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim ul. Aleje Grunwaldzkie 1 22-600 Tomaszów Lubelski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.10 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:
Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:
1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;
2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;
3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;
4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;
5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych
6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy
7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;
8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;
9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.
Opiekun (tutor):
- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;
- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;
SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.
MIEJSCE REALIZACJI:
Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim ul. Aleje Grunwaldzkie 1 22-600 Tomaszów Lubelski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.11 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80320000-3 - Usługi edukacji medycznej
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowej części nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Myszura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91030302884
7.3.3) Ulica: Tytusin 27
7.3.4) Miejscowość: Tytusin
7.3.5) Kod pocztowy: 22-151
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Śliwińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90080101441
7.3.3) Ulica: Zamoyskiego 3/8
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izabela Parkot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211361165
7.3.3) Ulica: Zarzecze 23
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Strzałka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73051309800
7.3.3) Ulica: ul. Długa 1
7.3.4) Miejscowość: Tereszpol
7.3.5) Kod pocztowy: 23-407
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Ciężka- Szumiata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 75030610860
7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Michońska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77012900868
7.3.3) Ulica: Szopinek 34B
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Bednarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 74073007521
7.3.3) Ulica: Kalinowice 227s
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Pielęgniarki- Jolanta Sidor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211813354
7.3.3) Ulica: ul. Północna 17
7.3.4) Miejscowość: Tarnawatka
7.3.5) Kod pocztowy: 22-604
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowej części nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- "Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach OSiR Zamość w 2025 r."
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2025 r.
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.