eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćŚwiadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa



Ogłoszenie z dnia 2022-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Zamojska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060044114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pereca 2

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 638 34 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@akademiazamojska.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upz.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://upz-zamosc.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi opiekuna (tutora) absolwenta pielęgniarstwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ce66dc9-8d7e-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059803/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AI. 0920.01.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 331958 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (KO-MED CENTRA KLINICZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:

Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:

1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;

2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;

3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;

4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;

5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych

6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy

7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;

8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;

9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):

- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;

- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:

Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj.KO-MED CENTRA KLINICZNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Wacława Sieroszewskiego 34, 24-100 Puławy Komórka / jednostka organizacyjna: KO-MED CENTRA KLINICZNE Zamość Peowiaków 1
- zał. nr 1.1 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:

Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:

1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;

2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;

3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;

4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;

5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych

6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy

7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;

8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;

9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):

- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;

- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:

Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie ul. Marka Sobieskiego 4; 22-300 Krasnystaw
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.2. Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (projektowane postanowienia umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Centrum Zdrowia PULS), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:

Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:

1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;

2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;

3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;

4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;

5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych

6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy

7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;

8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;

9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):

- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;

- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:

Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Centrum Zdrowia PULS; ul. Al.. Jana Pawła II 19; 22-400 Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr. 1.3 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:

Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:

1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;

2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;

3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;

4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;

5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych

6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy

7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;

8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;

9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):

- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;

- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:

Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim ul. Aleje Grunwaldzkie 1 22-600 Tomaszów Lubelski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.4 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (CENTRUM ONKOLOGII ZIEMI LUBELSKIEJ IM. ŚW. JANA Z DUKLI), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:

Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:

1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;

2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;

3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;

4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;

5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych

6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy

7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;

8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;

9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):

- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;

- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:

Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. CENTRUM ONKOLOGII ZIEMI LUBELSKIEJ IM. ŚW. JANA Z DUKLI; UL. JACZEWSKIEGO 7; 20-090 Lublin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.5 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:

Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:

1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;

2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;

3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;

4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;

5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych

6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy

7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;

8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;

9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):

- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;

- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:

Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II; ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.6 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:

Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:

1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;

2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;

3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;

4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;

5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych

6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy

7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;

8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;

9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):

- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;

- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:

Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie; ul. Piłsudskiego 11; 22-500 Hrubieszów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.7 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:

Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:

1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;

2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;

3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;

4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;

5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych

6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy

7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;

8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;

9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):

- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;

- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:

Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II; ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.8 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:

Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:

1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;

2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;

3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;

4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;

5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych

6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy

7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;

8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;

9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):

- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;

- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:

Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II; ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.9 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:

Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:

1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;

2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;

3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;

4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;

5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych

6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy

7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;

8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;

9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):

- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;

- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:

Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim ul. Aleje Grunwaldzkie 1 22-600 Tomaszów Lubelski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.10 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy (Projektowane postanowienia umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna świadczenia usługi tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo Akademii Zamojskiej w krajowym podmiocie leczniczym (Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim), w którym absolwent podjął zatrudnienie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Program rozwojowy kierunku pielęgniarstwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś priorytetowa V - Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.5 - Rozwój usług pielęgniarskich) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW TUTORA:

Zamawiający określa następujący zakres obowiązków, które w ramach realizacji zlecenia powinien wykonywać tutor (opiekun) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo:

1) nadzór i bieżący monitoring procesu adaptacyjnego absolwenta w podmiocie leczniczym w którym absolwent podjął zatrudnienie;

2) przedstawienie absolwentowi celów, realizowanych zadań oraz wewnętrznej struktury organizacyjnej podmiotu leczniczego oraz wymagań dotyczących konkretnego stanowiska pracy na którym jest zatrudniony;

3) zaznajomienie absolwenta z obowiązującymi procedurami i przepisami regulującymi wykonywanie zawodu pielęgniarki;

4) wdrożenie do wykonywania zawodu i wprowadzenie w zasady organizacji pracy placówki w której jest zatrudniony;

5) udzielanie absolwentowi merytorycznego wsparcia w zakresie realizacji zadań zawodowych

6) udzielanie wsparcia w zakresie doskonalenia umiejętności praktycznych absolwenta związanych z zawodem pielęgniarki oraz umiejętności wymaganych na konkretnym stanowisku pracy

7) podejmowanie działań ukierunkowanych na jak najszybsze osiągnięcie przez zatrudnionego absolwenta samodzielności w pracy zawodowej;

8) udzielanie wskazówek dotyczących dalszego rozwoju zawodowego absolwenta;

9) wzmacnianie więzi zawodowych i włączanie absolwenta do pracy zespołowej w zakładzie pracy.

Opiekun (tutor):

- nie może być zatrudniony u Zamawiającego na podstawie stosunku pracy;

- jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę w tym samym podmiocie leczniczym w którym jest zatrudniony absolwent;

SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:

Regularna realizacja zadań tutora zgodna z zakresem obowiązków tutora (opiekuna) absolwenta w okresie obowiązywania umowy oraz przedkładanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji sprawozdawczo – rozliczeniowej dotyczącej realizowanej usługi.

MIEJSCE REALIZACJI:

Zadania tutora (opiekuna) absolwenta kierunku Pielęgniarstwo realizowane będą w podmiocie leczniczym, w którym absolwent podjął zatrudnienie, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim ul. Aleje Grunwaldzkie 1 22-600 Tomaszów Lubelski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
- zał. nr 1.11 Opis przedmiotu zamówienia;
- zał. nr 2 Projekt umowy ( Projektowane postanowienia umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowej części nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Myszura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 91030302884

7.3.3) Ulica: Tytusin 27

7.3.4) Miejscowość: Tytusin

7.3.5) Kod pocztowy: 22-151

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Śliwińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 90080101441

7.3.3) Ulica: Zamoyskiego 3/8

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izabela Parkot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211361165

7.3.3) Ulica: Zarzecze 23

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 22-600

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Strzałka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73051309800

7.3.3) Ulica: ul. Długa 1

7.3.4) Miejscowość: Tereszpol

7.3.5) Kod pocztowy: 23-407

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Ciężka- Szumiata

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 75030610860

7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich

7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów

7.3.5) Kod pocztowy: 22-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Michońska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77012900868

7.3.3) Ulica: Szopinek 34B

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Bednarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 74073007521

7.3.3) Ulica: Kalinowice 227s

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna Praktyka Pielęgniarki- Jolanta Sidor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211813354

7.3.3) Ulica: ul. Północna 17

7.3.4) Miejscowość: Tarnawatka

7.3.5) Kod pocztowy: 22-604

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowej części nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.