eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawy materiałów okulistycznych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111790 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów okulistycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126308059

1.5.8.) Numer faksu: 126308059

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy materiałów okulistycznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea5091e7-cf3f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003102/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.47 Dostawy materiałów okulistycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086263/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 42/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 171440 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Preparat wiskoelastyczny zawierający 1.4% Hialuronian sodu. Osmolarność 270-400 mOsm/kg ,masa cząsteczkowa 1.1-2.0 Daltonów,lepkość 60000mPas,Ph 6,8-7,4. Objętość 1,00ml ,ampułkostrzykawka. szt. 1500
Instrumentarium do usuwania viscoelastyku ,irygacja i aspiracja- kpl
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33732000-0 - Płyny do soczewek kontaktowych

4.5.5.) Wartość części: 57750 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Paski fluoresceinowe x 300 szt jałowe op. 25
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 18425000-4 - Paski

4.5.5.) Wartość części: 2400 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Barwnik do wybarwiania torebki soczewki - ampułki (lub ampułkostrzykawki) szt. 300
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 24200000-6 - Barwniki i pigmenty

4.5.5.) Wartość części: 2490 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Nóż jednorazowy typu ślit 2,4mm do portu głównego do cięcia rogówkowego typu Clear Corneal ,obustronnie ostrzony szt. 100
2. Nóż jednorazowy typu ślit 2,2 mm do portu głównego do cięcia rogówkowego typu Clear Corneal ,obustronnie ostrzony szt. 30
3. Nóż jednorazowy typu ślit 1,3mm do portu głównego do cięcia rogówkowego typu Clear Corneal ,obustronnie ostrzony szt. 30
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 3360 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Nóż do portu bocznego, trapezoidalny. Szerokość cięcia 1,2mm, zagięty pod kątem 30 stopni. Tip noża na długości 0,5mm ścięty dodatkowo o 60 stopni w stosunku do pozostałej części tnącej. Pozostała część tnąca 25 stopni, Odpowiedni także do oczu z płytką komorą przednią. szt. 20
2. Nóż jednorazowy typu KKM 2.2 mm używany do zabiegu usuwania zaćmy zagięty pod katem 45stopni ,obustronnie ostrzony ,ze znacznikiem głębokości o ukątowaniu ostrzy 67 stopni szt. 20
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 39241130-3 - Noże specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 1100 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA jm. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Czoper do jądra soczewki- rozdrabniacz do jądra soczewki zagięty pod kątem 45 st., 6mm od końca .Ostra końcówka zagięta jest pod kątem 90 st., 1,5mm od końca szt. 10
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 1160 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Retraktor tęczówkowy z koralikiem ,sterylny,jednorazowy,barwiony na niebiesko x 5 szt op 30
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 1950 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Nici do podszycia soczewek 10,0 niewchłanialne ,polipropylenowe ,monofilamentowe,kolor niebieski o długości nici 20 cm,igły proste 2 sztuki o średnicy igły 0,15mm i długości igły 16,15 mm. szaszetka 60
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Dekalina: 100 % perfluorodekalina Fluorowany w 100% perfluorokarbon dziesięciowęglowy Objętość: fiolka 7mlOpakowanie zawiera strzykawkę i sterylną kaniulę 20G Lepkość (25 st. C) 0,8mPas Gęstość (25 st. C) 1,93 g/cm sześcienny. Wskaźnik refrakcji: 1,31 (20 st. C). Temperatura wrzenia 141 st. C. Naprężenie powierzchniowe (37 st. C) 8,8mBar. W zestawie dodatkowo jednorazowa kaniula do podawania Dekaliny. szt 80
2. Olej silikonowy, jałowy, apirogenny w gotowych do użycia szklanych strzykawkach, objętość: 10ml Lepkość (25 st. C) 1300mPas, Gęstość (22 st. C) 0,98 g/cm sześcienny. Wskaźnik refrakcji (20 st. C): 1,4 Oporność objętościowa: 1014 omów/cm kwadratowy, olej musi charakteryzować się bardzo wysoką czystością zapewniającą bezpieczną efektywną stabilną i trwałą tamponadę. szt 40
3. Olej silikonowy, jałowy, apirogenny w gotowych do użycia szklanych strzykawkach, objętość: 10ml Lepkość (25 st. C) 5700mPas, Gęstość (22 st. C) 0,98 g/cm sześcienny, wskaźnik refrakcji (20 st. C): 1,4, Oporność objętościowa: 1014 omów/cm kwadratowy, olej musi charakteryzować się bardzo wysoką czystością zapewniającą bezpieczną efektywną stabilną i trwałą tamponadę. szt 5
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Pierścień dotorebkowy w jednorazowych injectorach w rozmiarach 11-13 szt. 60
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 11280 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA Ilość w pak. Ilość/op. Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1 Igła z prowadnicą do kanalika łzowego do zabiegów udrażniania kanalików łzowych(DCR), igła 40mm x 11cm z drenikiem silikonowym dł. 35 cm i urządzeniem odbierającym (haczykiem) kpl 10
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 2750 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA Ilość w pak. Ilość/op. Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Soczewka przednio komorowa afakijna do fiksacji tęczówkowej z jednorazową kaniula do implantacji.Materiał PMMA.Średnica części optycznej 5,0 – 6,0 mm (+/- 0,5 mm).Średnica całkowita 8,5 mm (+/- 0,5 mm).Zakres mocy + 2 D do + 30 D.Zakres mocy ,,połówkowych” + 14,5 D do + 24,50 D. szt. 30
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki śródoczne

4.5.5.) Wartość części: 22500 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA Ilość w pak. Ilość/op. Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Roztwór triamcynolonu do zastosowania w chirurgii ciała szklistego x 1 fiolka szt. 50
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA Ilość w pak. Ilość/op. Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Barwnik dogałkowy fiolka 1 ml,do barwienia warswty granicznej wewnętrznej i błony nasiatkówkowej (ILM i ERM) o barwie zielono-niebieskiej, o skladzie : rozpuszczalna Luteina 2% z izomerem zeaksantyny , błękit brylantowy G 0,05%, błękit trypanowy 0,15% szt 100
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 24200000-6 - Barwniki i pigmenty

4.5.5.) Wartość części: 16500 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1 Czysty gaz SF6 Sulfurhexafluoride wykorzystywany do tamponady, zapakowany do pojedyńczej strzykawki o pojemności do 60ml gotowej do użycia. Strzykawka zawiera procentową podziałkę w celu precyzyjnego mieszania procentowego.(Dopuszcza się gaz w przeliczeniu na 3 podania z dostawą akcesoriów dodtkowych na 3 podania. - w tym przypadku ilośc opakowań wynosi 50 szt ) szt 150
2 Czysty gaz C3F8 Octafluoropropane wykorzystywany do tamponady, zapakowany do pojedyńczej strzykawki o pojemności 60ml gotowej do użycia. Strzykawka zawiera procentową podziałkę w celu precyzyjnego mieszania procentowego.(Dopuszcza się gaz w przeliczeniu na 3 podania z dostawą akcesoriów dodtkowych na 3 podania. - w tym przypadku ilośc opakowań wynosi 5 szt) szt 15
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 38600000-1 - Przyrządy optyczne

4.5.5.) Wartość części: 18500 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA Ilość w pak. Ilość/op. Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Soczewka wewnatrzgałkowa tylnokomorowa ,zwijalna w zestawie z jednorazowym injectorem,wyposażona w dwa znaczniki poprawności ułożenia na częsci optycznej oraz 2 haptyki w kształcie litery T do mocowania śródtwardówkowego .Materiał -Acryl o stopniu uwodnienia 25% ,filtr UV,Zakres mocy -5,0 D do + 35,0 D, skok co 0,5 dioptrii.Średnica całkowita 13,2 mm, średnica części optycznej 6,5 mm , współczynnik refrakcji 1,461, angulacja 10 stopni. szt. 20
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33731110-7 - Soczewki śródoczne

4.5.5.) Wartość części: 20200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62370 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62370 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62370 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optotech Sp. z.o.o Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 683-20-98-254

7.3.3) Ulica: ul. Wimmera 67E

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62370 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2592 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2592 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2592 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 676-246-84-43

7.3.3) Ulica: ul. Skośna 12A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-383

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2592 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2527,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2689,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2527,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optotech Sp. z.o.o Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 683-20-98-254

7.3.3) Ulica: ul. Wimmera 67E

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2689,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3628,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3628,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3628,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 676-246-84-43

7.3.3) Ulica: ul. Skośna 12A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-383

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3628,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1188 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1188 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1188 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optotech Sp. z.o.o Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 683-20-98-254

7.3.3) Ulica: ul. Wimmera 67E

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1188 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1252,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1252,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1252,8 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consultronix S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676-01-15-479

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 17

7.3.4) Miejscowość: Balice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-083

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1252,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2106 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9396 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2106 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 676-246-84-43

7.3.3) Ulica: ul. Skośna 12A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-383

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2106 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w pakiecie nr 8 albowiem nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w pakiecie nr 9 albowiem nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12182,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12765,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12182,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MDT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 676-246-84-43

7.3.3) Ulica: ul. Skośna 12A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-383

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12182,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2970 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2970 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2970 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Consultronix S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676-01-15-479

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 17

7.3.4) Miejscowość: Balice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-083

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2970 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLYMED POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP524 26 21033

7.3.3) Ulica: UL. WARSZAWSKA 320A

7.3.4) Miejscowość: STARE BABICE

7.3.5) Kod pocztowy: 05-082

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10260 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10260 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10260 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optotech Sp. z.o.o Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 683-20-98-254

7.3.3) Ulica: ul. Wimmera 67E

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10260 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17820 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17820 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17820 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inview Medical Mercik, Mercik Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 899-266-41-43

7.3.3) Ulica: pl. Powstańców Śląskich 17A lokal 222

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-329

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17820 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19602 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19602 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19602 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INOV8 SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 951-23-299-08

7.3.3) Ulica: UL. MIŃSKA 48 LOK 1U

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 03-808

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19602 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21816 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21816 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21816 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medical Partner Sp. z. o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7831595407

7.3.3) Ulica: ul. Szczepankowo 158 b

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-313

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21816 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.