Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUSZCZYKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podleśna 4
1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 898 37 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puszczykowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-902e1dd6-bfd2-4e58-bf2a-4fbb44b24753
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040754/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ: Rozdział XII: Sposób komunikacji
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ; Rozdział XXII: Informacja o ochronie danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z całoroczną pielęgnacją i utrzymaniem, urządzaniem, podlewaniem zieleni miejskiej na terenie Miasta Puszczykowa w 2025 roku.
2. Zakres prac w szczególności obejmuje:
2.1. Pielęgnację trawników i skwerów.
2.2. Pielęgnację żywopłotów.
2.3. Przycinanie krzewów.
2.4. Utrzymanie i pielęgnację zieleni na Zielonym Rynku.
2.5. Utrzymanie i pielęgnację zieleni na terenie Urzędu Miejskiego w Puszczykowie.
2.6. Utrzymanie i pielęgnację zieleni na terenie Rynku.
2.7. Pielęgnację rond i skwerów.
2.8. Obsadzenie i pielęgnację donic.
2.9. Podlewanie drzew i krzewów.
2.10. Wywiezienie, po zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego, liści zebranych przez mieszkańców z terenów miejskich (pas drogowy).
2.11. Zakole Warty - utrzymanie i pielęgnację zieleni na terenie Zakola Warty w Puszczykowie,
2.12. Założenie trawnika z miksem kwiatów wraz z utrzymaniem,
2.13. Różne prace ogrodnicze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 15 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
Zamawiający sporządzi i przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy harmonogram planowanych prac określający przybliżone terminy wykonywania poszczególnych usług. Harmonogram będzie aktualizowany przez Zamawiającego w razie takiej potrzeby.
Zamawiający, w sytuacjach wyjątkowych (awaryjnych), zastrzega sobie możliwość zlecenia usług poza ustalonym harmonogramem prac. Wówczas Wykonawca przystąpi do realizacji zleconej usługi w terminie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od chwili zlecenia wykonania usługi przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % = 60,00 pkt;
2) Kryterium pozacenowe: Oferowany okres gwarancji (R) - waga kryterium 20% = 20,00 pkt;
3) Kryterium pozacenowe: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych (T) - waga kryterium 20% = 20,00 pkt;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat*
przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał lub wykonuje**, co najmniej dwie usługi o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda polegające na pielęgnacji zieleni miejskiej w zakresie obejmującym w szczególności:
- koszenie i pielęgnację trawników,
- sadzenie kwiatów,
- pielęgnację żywopłotów,
- przycinanie krzewów.
* Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
**W przypadku usług nadal wykonywanych pod uwagę brana będzie tylko wartość i okres wykonanej usługi do dnia składania ofert.
1.4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w celu wykonania zamówienia publicznego będzie dysponował następującym sprzętem: kosiarki spalinowe z koszem – minimum 3 szt., kosy spalinowe – minimum 2 szt., nożyce spalinowe do cięcia żywopłotów – minimum 1 szt., pilarka spalinowa - minimum 1 szt.
1.4.3. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
a) Koordynator prac: min. 1 osoba
Wymagane uprawnienia: wykształcenie min. średnie w zakresie: ochrona środowiska lub inżynieria środowiska lub ogrodnictwo lub leśnictwo lub uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni
Doświadczenie zawodowe przy utrzymywaniu terenów zieleni – co najmniej 3 lata
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 7 SWZ);
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
-art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP,
-art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
-art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
-art. 108 ust. 1 pkt 6) PZP
-art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170),
-art. 109 ust. 1 pkt 5) PZP
-art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 7A do SWZ).
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 3 SWZ);
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz musi dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 SWZ).
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 4A SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty wykonawca załącza również:a. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
b. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
c. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy).
d. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
a. wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;
b. wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;
c. w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
e. wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja) warunki określone w punkcie 7.1.4 mogą być spełnione przez Wykonawców łącznie.
3. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 6 do SWZ,
stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które części zamówienia będzie realizował wykonawca wykazujący spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 14 do SWZ.2. Zmiana Umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puszczykowo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-02
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Zamawiający będzie stosował przesłankę wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,przewidzianew art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (Dz. U. 2023 poz.1497 ze zm.), zwana dalej „UOBN”.
1.1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wyklucza Wykonawcę:
-wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
-którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;- którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 UOBN.
1.2. Wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
1.3. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa w ust. 7 UOBN na podstawie:
- Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014- Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN.
Z uwagi na okoliczność, że wskazane w tirecie jeden i dwa informacje są ogólnodostępne Zamawiający pobierze je samodzielnie.
- oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby do dyspozycji wykonawcy.
W zakresie nieuregulowanym niniejszą SWZ zastosowanie mają przepisy ustawy PZP oraz jej aktów wykonawczych, Kodeks cywilny oraz pozostałe akty prawe mające zastosowanie do niniejszego postępowania.
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu
- Dostawa podłoży oraz odczynników do badań mikrobiologicznych wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa produktów leczniczych refundowanych w ramach programów lekowych
- Dostawa odczynników do badań wykonywanych metodą PCR wraz z dzierżawą analizatora.
- Budowa ulicy Pszenicznej w Puszczykowie
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2025 r.
- Utrzymanie terenów zielonych w zasobach Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Głogowie przy ulicy Sowińskiego i Folwarcznej
- Założenie łąk kwietnych w różnych środowiskach - min. 6,5 ha
- Przebudowa i rozbudowa estrady na terenie rekreacyjnym GOKIR w Jankowicach przy ul. Kościelnej 19
- "Wykonywanie usług utrzymania czystości biurowca i kwatery myśliwskiej w Zamrzenicy w 2025 r."
- Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Waryńskiego (...) w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.