Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00068842/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
- 2022/BZP 00071634/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-01
- 2022/BZP 00078813/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,76256,87afb552b523238f50e7675be0ed5400.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c6e4a10-95b4-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040654/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068842/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 - podzespoły komputerowe - przedmiot zamówienia obejmuje:a) listwa zasilająca 19" do szafy rack - 1 szt.,
b) listwa zasilająca 19" do szafy rack- 1 szt.
c) organizator kabli 1U - 1 szt.
d) śruby M6 mocujące w otworach szyn nośnych - 10 kpl.
e) półka do szafy 19" - 2 szt.
f) zdalny kontroler zasilania do UPS - 1 szt.,
g) kabel do przełącznika SFP+ 10G - 2 szt.,
h) przewód UTP-K6 - 30 szt.,
i) zestaw Tester sieci LAN - 1 szt.,
j) uchwyt do monitora - 1 szt.,
k) urządzenie do monitorowania temperatury i wilgotności w pomieszczeniu - 1 szt.
l) myszki komputerowe - 5 szt.,
m) pendrive (pamięć USB) - 6 szt.
n) przełącznik sieciowy - 2 szt.,
o) urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 1 szt.,
p) płyta główna - 1 szt.,
q) procesor - 1 szt.,
r) pamięć RAM - 1 szt.,
s) dysk SSD - 1 szt.
t) karta graficzna - 1 szt.
u) oprogramowanie systemowe - 1 szt.,
v) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ - tabela 1,
w) część 1 zamówienia jest finansowania ze środków własnych Zamawiającego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30234600-4 - Pamięć flash
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
30237134-7 - Karty akceleratorów graficznych
30237140-2 - Płyty główne
30237230-0 - Pamięci
30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie
30237410-6 - Myszka komputerowa
31224810-3 - Przedłużacze
32413100-2 - Rutery sieciowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 12930,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 2 - sprzęty komputerowy - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) komputer przenośny - 1szt.,
b) oprogramowanie biurowe - 8 szt.,
c) oprogramowanie do modelowania 3D i fotogrametrii - 1 szt.,
d) komputer przenośny typ. 2 - 1 szt.,
e) monitor typ. 1 - 1 szt.,
f) komputer PC - 4 szt.,
g) monitor typ. 2,
h) komputer przenośny typ. 3 - 3 szt.,
i) przedmiot zamówienia w części 3 jest realizowany w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - III etap” i współfinansowany w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”,
j) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ - tabela 3,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
31224400-6 - Kable przyłączeniowe
48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 49454,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14231,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14740,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14231,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Web-Profit Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 498-013-84-93
7.3.3) Ulica: ulica Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14231,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62148,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66557,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62148,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411962365
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 19G
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEO TECHNIKA SPÓŁKA JAWNA TOMASZ POLITO I CEZARIUSZ ZALEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
NEO TECHNIKA SPÓŁKA JAWNA TOMASZ POLITO I CEZARIUSZ ZALEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62148,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2025 r.
- Dostawa jednorazowa szklanych naczyń laboratoryjnych oraz szklanych akcesoriów do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa fabrycznie nowego komputera z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz terenu przyległego obiektu Hali Widowiskowo - Sportowej URANIA w Olsztynie
- "Dostawa produktów głęboko mrożonych"
- Licencje MS SQL Server
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby KW PSP w Katowicach
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa sprzętu informatycznego i elektronicznego dla skrzydła modułowego Szkoły Podstawowej w Pogórzu, gm. Kosakowo
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
- Zestawy komputerowe dla Katedry Animacji PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Dostawa 11 zestawów komputerowych
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.