Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00077926/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00085896/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Budziszewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budziszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.J.Ch.Paska, 66
1.5.2.) Miejscowość: Budziszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-212
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 7102389
1.5.8.) Numer faksu: 44 7102389
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budziszewice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e1ed586-a2e3-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Budziszewicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e1ed586-a2e3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063270/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Budziszewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077926
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wszystkimi wymaganymi prawem zgodami i pozwoleniami i następnie wykonanie robót budowlanych dla Przebudowa budynku szkoły podstawowej wraz z salą gimnastyczną w Budziszewicach.Budynek szkolny objęty inwestycją znajduje się w Budziszewicach przy ul.Szkolnej 4. Powierzchnia zabudowy:1444,51m2; ilość kondygnacji 1-4; główna część budynku to budynek 2 kondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony; część w której jest sala gimnastyczna – dwukondygnacyjny. W ramach zadania do zaprojektowania i wykonania robót budowlanych przewiduje się roboty dociepleniowe, przebudowę, montażowe i inne prace budowlane. Zakresem swym obejmują m.in. docieplenie zewnętrzne budynku, stropodachu nad salą gimnastyczną i łącznikiem; wymianę okien zewnętrznych; wymianę drzwi zewnętrznych; modernizację instalacji cwu, odgromowej, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, p.poż; remont łazienek i schodów zewnętrznych; malowanie ścian i sufitów; wymianę posadzek na korytarzu parteru i na piętrze oraz zapleczu sali gimnastycznej; cyklinowanie parkietu w salach lekcyjnych i w sali gimnastycznej; zakup, dostawa i montaż pomp ciepła o mocy 23KW i zbiornika buforowego; rozruch technologiczny kotłowni.Powierzchnie, ilości, parametry określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Faza projektowa – opracowanie dokumentacji w zakresie koniecznym do wykonania zadania, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, map, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń na budowę lub uzyskanie przez wykonawcę braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót. Zaprojektowane zadanie musi zapewnić dostępność osobom niepełnosprawnym, osobom o szczególnych potrzebach, musi być przeznaczone dla wszystkich użytkowników – Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej określonych w art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240).Zakres dokumentacji powinien być kompletny dla realizacji i prawidłowego działania całości planowanej inwestycji. Zakres przedmiotu do zaprojektowania i wykonania szczegółowo określony i opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zadanie ma być zaprojektowane z uwzględnieniem wszystkich wymagań zawartych w tym PFU jak również dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ, w tym we wzorze umowy stanowiącym jej integralną część i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono 4 oferty z cenami brutto: 4.422.096,00 zł; 4.947.131,34 zł; 5.739.180,00 zł; 6.722.101,12 zł.Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 4.800.000,00 zł, o czym poinformował przed otwarciem ofert.
Oferta z ceną ofertową 4.422.096,00 zł została odrzucona na podstawie art. art.226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, jako że jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Ceny ofertowe pozostałych ofert są wyższe od kwoty zamierzonej.
Art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.” Zamawiający nie widzi możliwości zwiększenia kwoty zamierzonej.
W takim stanie faktycznym i prawnym przedmiotowe postępowanie należało unieważnić na podstawie art.255 pkt 3 ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.