Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00055887/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego z tylnym załadunkiem, przeznaczonego do wywozu odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690529720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 22 18 296
1.5.8.) Numer faksu: 17 22 18 298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pukropczyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puk_ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo Komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego z tylnym załadunkiem, przeznaczonego do wywozu odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a907d04c-9c7d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego, bezwypadkowego samochodu ciężarowego z tylnym załadunkiem, przeznaczonego do wywozu odpadów, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012r., o następujących parametrach:
1) Podwozie:
a) Podwozie nie starsze niż 2012r.
b) Skrzynia biegów automatyczna – 6 biegów
c) Pojazd bezwypadkowy
d) Silnik diesel
e) Dopuszczalna masa całkowita do 28 000 kg
f) Przebieg nie większy niż 300 000 km
g) Silnik o mocy min 240 KM max 350 KM
h) Norma emisji spalin min Euro 5
i) Przepracowane motogodziny silnika max 15 000 mtg
j) Napęd 6x2
k) Kierownica regulowana po lewej stronie - w wersji fabrycznej (nie dopuszcza się tzw. przekładki)
l) Zawieszenie pneumatyczne
m) Liczba osi 3
n) Rozstaw osi pomiędzy I a II osią od 3400 do 3500 mm
o) Całkowita wysokość zabudowy z kabiną max 3 600 mm
p) Blokada tylnego mostu
q) Koła – ogumienie min R 19,5’ max 22,5’
r) Zużycie ogumienia nie większe niż 25%
s) Kabina typu dziennego 3-osobowa
t) Koło zapasowe pełnowymiarowe
u) Klimatyzacja kabiny
v) Tempomat
w) Tachograf
x) Wspomaganie kierownicy
y) Immobiliser
z) Wyposażenie w zestaw narzędzi: klucz do kół, podnośnik, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica)
2) Zabudowa:
a) Zabudowa jednokomorowa nie starsza niż 2012r.
b) Próg załadunkowy min 1000 mm max 1300 mm.
c) Pojemność skrzyni ładunkowej od 17,5m³ do 21m³
d) Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami o pojemności od 110 do 1 100 litrów z łapami do wywrotu pojemników 1 100l.
e) System automatycznego i manualnego załadunku pojemników
f) Sterowanie urządzeniem zasypowym za pomocą pulpitu umieszczonego po prawej i lewej stronie pojazdu
g) System sterowania pracą urządzenia w oryginalnej wersji fabrycznej
h) Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie
i) Lampa ostrzegawcza (kogut) w kolorze pomarańczowym zamontowana z przodu na kabinie i z tyłu na odwłoku
j) Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa
k) Zamykana skrzynia narzędziowa
3) Wykonawca udziela Zamawiającemu na pojazd i zabudowę gwarancji i rękojmi wynoszącej min. 3 miesiące. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna bieg od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
4) W okresie gwarancji i rękojmi Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w przypadku konieczności dokonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego, odebrał i dostarczył po naprawie przedmiot dostawy od i do Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt.
5) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie usterki nie dłużej niż 24 godziny od momentu ich zgłoszenia przez zamawiającego w sposób określony w umowie.
6) Pojazd musi być zarejestrowany w Polsce i posiadać ważne ubezpieczenie OC i przegląd techniczny lub przygotowany (opłacony) do rejestracji w Polsce i posiadać komplet dokumentów w celu rejestracji pojazdu w Polsce, w tym ubezpieczenie OC.
7) Pojazd należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego tj. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 12, 39 – 100 Ropczyce na własny koszt i ryzyko, gdzie nastąpi odbiór końcowy.
8) Przedmiot zamówienia musi być własnością Wykonawcy, wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich, oraz nie może stanowić przedmiotu zabezpieczenia.
9) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający odstąpił od podziału zamówienia na części ponieważ jest to zamówienie niepodzielne i jego podział nie znajduje racjonalnego uzasadnienia. Ponieważ przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego z tylnym załadunkiem, przeznaczonego do wywozu odpadów podział zamówienia na części rodziłby problemy w dostosowaniu zabudowy do podwozia i zapewnieniu prawidłowego działania. Podział zamówienia na odrębne części tj. dostawę podwozia i dostawę zabudowy mógłby doprowadzić do ograniczenia zainteresowania i spowodować nadmierne trudności techniczne w realizacji zamówienia oraz wzrost kosztów jego wykonania. Dlatego oferta musi obejmować całość zamówienia. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności w postępowaniu i może być realizowane przez małe przedsiębiorstwa.
10) Wynagrodzenie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury jest podpisanie przez Strony bezusterkowego protokołu końcowego odbioru.
11) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190527 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190527 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190527 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GlobalBid Dawid Krupa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jacek Pelc Firma DROSAM wspólnik spółki cywilnej pod nazwą ADF Polska S.C
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711687656
7.3.3) Ulica: ul. Oleśnicka 3
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190527 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.