Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083947/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa kaplic cmentarnych z zapleczem sanitarnym i technicznym będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w latach 2022 - 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa kaplic cmentarnych z zapleczem sanitarnym i technicznym będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w latach 2022 - 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c51f316d-a11a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019581/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa kaplic cmentarnych z zapleczem sanitarnym i technicznym będacych w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w latach 2022-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083947/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.14.2022.ZP2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 349272,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Obsługa kaplic cmentarnych z zapleczem sanitarnym i technicznym będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w latach 2022 - 2024” ”, polegającej na obsłudze:
1) kaplicy cmentarnej znajdującej się na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 (zwanym również „Starym Cmentarzem”),
2) kaplicy cmentarnej znajdującej się na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Zachodniej (zwanym również „Nowym Cmentarzem”),
3) kontenera sanitarnego znajdującego się na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4,
4) bram wjazdowych i furtek wejściowych na cmentarzu komunalnym zlokalizowanym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4
w zakresie zgodnym ze SWZ oraz wzorem umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
2. OBSŁUGA KAPLICY CMENTARNEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA STARYM CMENTARZU.
1) Usługa obejmuje:
a) całodobowy dyżur z zapewnieniem bezpośredniego kontaktu telefonicznego m.in. dla Zamawiającego i zakładów pogrzebowych,
b) przyjmowanie zwłok w celu przechowania do pogrzebu i związane z tą czynnością następujące formalności: rejestracja (odnotowanie faktur przyjęcia ciała – m. in. data przyjęcia ciała, dokładna godzina przyjęcia, informacja jaki zakład dostarczył ciało na przechowanie), sprawdzenie oznakowania ciała, informowanie każdorazowe administracji cmentarza o powyższym zdarzeniu,
c) wydawanie zakładom pogrzebowym zwłok do pochówku,
d) nadzór nad ceremoniami pogrzebowymi łącznie z uruchomieniem dzwonów,
e) zachowanie w należytym porządku i czystości wszystkich pomieszczeń kaplicy przy użyciu środków czystości, dezynfekujących i zapachowych zakupionych przez Wykonawcę,
f) codzienne wywieszanie na tablicy ogłoszeń informacji o aktualnych godzinach odbywających się w kaplicy ceremonii pogrzebowych oraz pochówków dokonywanych na Starym Cmentarzu,
g) dbanie o wszelkie urządzenia m. in. wentylacja, klimatyzacja znajdujące się w kaplicy i jej najbliższej okolicy oraz zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich awarii i zniszczeń tych urządzeń,
h) mycie jeden raz w miesiącu pojazdu będącego własnością Zamawiającego typu Melex.
2) Budynek kaplicy cmentarnej wyposażony jest w elektroniczny system przeciwwłamaniowy. Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do stałego kontaktu
z firmą ochroniarską dozorującą ten obiekt.
3) Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie środki czystości i higieny do wykonywania zamówienia.
4) Szczegółowy wykaz pomieszczeń znajdujących się w kaplicy z podaniem powierzchni do sprzątania i krotności wykonywania sprzątania określone zostały w SWZ i wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
3. OBSŁUGA KAPLICY CMENTARNEJ ZNAJDUJĄCEJ SIĘ NA NOWYM CMENTARZU.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń domu przedpogrzebowego wraz z częściami wspólnymi budynku, korytarzami i wejściami do budynku w okresie 36 miesięcy, we wszystkie dni robocze, w obiekcie domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej w Słupsku.
2) Usługa obejmuje:
a) sprzątanie i bieżące utrzymanie czystości obiektu (domu przedpogrzebowego oraz sanitariatów ogólnodostępnych),
b) zmywanie posadzek, korytarzy,
c) opróżnianie i mycie koszy i pojemników na śmieci, usuwanie innych nieczystości do pojemników zbiorczych,
d) wymiana worków na śmieci w przypadku ich zabrudzenia lub zniszczenia,
e) usuwanie kurzu i mycie mebli, parapetów, biurek, urządzeń biurowych i technicznych oraz innych miejsc gromadzenia się kurzu,
f) dbałość o czystość powierzchni drzwi, futryn, wyłączników światła, gniazd elektrycznych, poręczy, listew przyściennych, kaloryferów, kratek wentylacyjnych, półek, luster, tablic itp.,
g) utrzymanie w należytej czystości powierzchni zmywalnych pionowych,
h) utrzymanie należytej czystości i higieny sanitariatów, w tym sanitariatów ogólnodostępnych,
i) dezynfekcja ma mieć na celu niszczenie drobnoustrojów chorobotwórczych lub gnilnych w celu zapobiegnięcia zakażeniu preparatami ogólnodostępnymi jako bakteriobójcze,
j) oczyszczanie wycieraczek przy wejściu do budynku,
k) dbanie o powierzone urządzenia,
l) zgłaszanie wszelkich awarii urządzeń Zamawiającemu,
m) przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ.,
n) tace stalowe – mycie z dezynfekcją codziennie w przypadku przechowywania ciał lub co 1 m–c jako gotowość do przyjmowania ciał,
o) podstawy stalowe do tac – mycie z dezynfekcją codziennie w przypadku przechowywania ciał lub co 1 m–c jako gotowość do przyjmowania ciał,
p) chłodnie do przechowywania zwłok – mycie z dezynfekcją codziennie w przypadku przechowywania ciał lub co 1 m–c jako gotowość do przyjmowania ciał.
3) Ponadto Wykonawca zobowiązuje się wykonując usługę do zachowania tajemnicy wszelkich informacji pozyskanych w trakcie realizacji usługi w czasie obowiązującej umowy oraz po jej zakończeniu.
4) Szczegółowy zakres i częstotliwość prac w ramach utrzymania czystości określone zostały w SWZ i wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
4. OBSŁUGA KONTENERA SANITARNEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA STARYM CMENTARZU W STREFIE IZOLACYJNEJ ZLOKALIZOWANEJ OD STRONY UL. WIŚNIOWEJ.
1) Usługa obejmuje:
a) utrzymanie w porządku i czystości pomieszczeń kontenera przy użyciu środków czystości i dezynfekujących zakupionych przez Wykonawcę,
b) dbanie o powierzone urządzenia,
c) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich awarii urządzeń,
d) zakup i wykładanie środków czystości,
e) zgłaszanie Zamawiającemu konieczność opróżnienia szamba,
f) otwieranie i zamykanie kontenera w godzinach określonych w SWZ i wzorze umowy,
g) zabezpieczenie we własnym zakresie środki czystości i higieny do wykonywania zamówienia.
2) Szczegółowy wykaz pomieszczeń znajdujących się w kontenerze sanitarnym z podaniem powierzchni do sprzątania i krotności wykonywania sprzątania określone zostały w SWZ i wzorze umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
5. OBSŁUGA BRAM WJAZDOWYCH I FURTEK WEJŚCIOWYCH NA STARYM CMENTARZU.
1) Usługa obejmuje:
a) codzienne otwieranie furtek wejściowych,
b) każdorazowe wystawianie przepustek na wjazd samochodu na teren cmentarza komunalnego na podstawie opłaconych faktur oraz prowadzenie rejestru przepustek,
c) otwieranie bram wjazdowych oraz szlabanu na cmentarz firmom pogrzebowym, zakładom kamieniarskim, firmom porządkowym, firmom wykonującym inne usługi lub roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego i innym osobom fizycznym uprawnionym do wjazdu, zgodnie z Regulaminem Zarządzania Cmentarzami Komunalnymi w Słupsku,
2) Szczegółowy wykaz bram wjazdowych i furtek wejściowych na cmentarzu komunalnym określa SWZ.
3) Wszystkie bramy wjazdowe i furtki wejściowe na cmentarzu są zamykane na kłódki i łańcuchy (Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt środek konserwujący zapobiegający korozji i zimą płyn odmrażający).
6. Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 60 000 PLN dla jednej i wszystkich szkód.
7. Wykonawca zapewnia na koszt własny środki higieniczne typu: mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe, środki dezynfekcyjne, środek do chloratora, środki czystości i sprzęt do wykonywania zamówienia.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający planuje w 2022 r. udzielić zamówienia na usługi związane ze sprzątaniem obiektów będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Postępowanie na obsługę kaplic cmentarnych z zapleczem sanitarnym i technicznym będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku jest jedną z tych części. Rezygnacja z dalszego podziału na części w niniejszym postępowaniu wynika z faktu, że przy niewielkim zakresie obsługi wprowadzenie kilku Wykonawców będzie zwiększać koszty wykonania usługi. Brak podziału na obsługę poszczególnych obiektów objętych niniejszym zamówieniem nie ograniczy możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorstwom, tym samym nie naruszy konkurencji.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
12. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Drabina"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393206457
7.3.3) Ulica: ul. Wiejska 10
7.3.4) Miejscowość: Ustka
7.3.5) Kod pocztowy: 76-270
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "DRABINA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "DRABINA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
- Utrzymanie właściwego stanu higieniczno-sanitarnego toalet publicznych zlokalizowanych w Ogrodzie Krasińskich oraz w Parku Gustawa Orlicz-Dreszera
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.