eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyBudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Smętowie Chmieleńskim



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Smętowie Chmieleńskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1041679

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Smętowie Chmieleńskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b77b2ed0-6226-4b5f-8bf8-dd695670c84b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049985/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W SMĘTOWIE CHMIELEŃSKIM.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673441

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.45.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 22755807,25 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7134904,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Smętowie Chmieleńskim.
2. Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie między innymi:
1) wykonanie oznakowania czasowej organizacji ruchu;
2) budowę tranzytu kanalizacji ze Smętowa Chmieleńskiego do Kos;
3) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej;
4) budowę sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej;
5) budowę odgałęzień kanalizacji sanitarnej - przyłączy do granic nieruchomości;
6) budowę 3 przepompowni ścieków: Pp1, Pp2, Pp3;
7) budowę sieci wodociągowej;
8) wykonanie robót elektrycznych;
9) wykonanie robót polegających na odtworzeniu nawierzchni dróg;
10) uporządkowanie terenu budowy;
11) wykonanie dokumentacji powykonawczej i pomiarowej, zgodnie z załączonymi uzgodnieniami oraz projektem umowy wraz z potwierdzeniem oddania obiektu do użytkowania przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach (pozwolenie na budowę nr B.6740.795.2018.MC.IF z dnia 04.10.2018 r., zmienione decyzja nr B.6740.1471.2019.mw z dnia 09.08.2019 r., pozwolenie na budowę nr B.6740.767.2021.MA.IF z dnia 08.07.2021 r. oraz Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Gdańsku – pozwolenie na budowę nr WI.II.7840.1.71.2018.MK z dnia 25.06.2018 r.
3. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje dostawy oraz montażu przydomowych przepompowni ścieków.
4. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia oraz zaoferowanej ceny, zobowiązany będzie do zakupu oraz montażu dwóch trwale powiązanych z gruntem tablic informacyjnych o wymiarach 2x3m.Treść tablic oraz miejsce montażu (na terenie objętym inwestycją) uzgodniona zostanie z Zamawiającym po zawarciu umowy na wykonanie robót budowlanych.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia badań archeologicznych, zgodnie z warunkami decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o sygn. ZA.5161.975.2017.EP z dnia 02.03.2018 r., z uwzględnieniem opracowania dokumentacji z badań oraz przedstawienia ich wyników do w/w urzędu. W związku z wygaśnięciem ważności w/w decyzji, Zamawiający wystąpił o jej aktualizację.
6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określający dokładny zakres oraz wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zawarto w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (załącznikach nr 10 do SWZ). Załączony przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do obliczania ceny oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podana kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia wynosiła 4.000.000,00 zł brutto.
Oferta z najniższą ceną złożona w przedmiotowym postępowaniu przewyższa w/w kwotę.
W związku z brakiem możliwości podniesienia kwoty na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty, z uwagi na nieotrzymanie dofinansowania, Zamawiający unieważnił postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.