Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00056739/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ujęcia wody pitnej wraz z stacją uzdatniania wody (SUW) – ul. Dworcowa Panki, w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Panki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 90 35
1.5.8.) Numer faksu: 34 317 90 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@panki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.panki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ujęcia wody pitnej wraz z stacją uzdatniania wody (SUW) – ul. Dworcowa Panki, w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdfaf8ac-8d86-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028779/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa ujęcia wody pitnej wraz z stacją uzdatniania wody (SUW)- ul. Dworcowa Panki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich dla operacji typu Gospodarka wodno-ściekowa” ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.03.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1981427,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „ zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa ujęcia wody pitnej wraz z stacją uzdatniania wody (SUW) – ul. Dworcowa Panki”, w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach PROW – Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 tj. zaprojektowanie oraz wykonanie ujęcia wody pitnej wraz z stacją uzdatniania wody SUW – ul. Dworcowa w Panakach wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
I ETAP zamówienia obejmuje - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmującej w szczególności opracowanie:
1) projektu budowlanego z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę,
2) uzyskanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
3) uzyskanie decyzji środowiskowej dla planowanego przedsięwzięcia (jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami)
4) projektów i opracowań wynikających z uzyskanych uzgodnień i decyzji,
5) innych niezbędnych decyzji uzgodnień koniecznych do realizacji celu inwestycji jakiemu ma służyć,
Warunki opracowania dokumentacji projektowej – Wykonawca opracuje Projekt Budowlany uzupełniony o wymogi dla projektu wykonawczego, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( tj. Dz.U. z 2013r. poz. 1129) oraz zastosuje się do ustawy z 07 lipca 2020 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2020r.poz.1333).
Ilość dokumentacji projektowej ( projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, i inne) wymagana w formie papierowej i elektronicznej, przekazywana Zamawiającemu:
1) wersja drukowana – 4 egzemplarze ( rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące w zakres dokumentacji papierowej w znormalizowanym formacie A4 lub jego wielokrotności)
2) wersja elektroniczna – 2 płyty CD w tym: 1 w wersji edytowalnej i 1 tylko do odczytu:
- rysunki - format: dwf, dwg i pdf
- obrazy – format: jpg lub pdf,
- tekst – format doc.i pdf
- arkusze kalkulacyjne i harmonogramy – format xls i pdf
3) dokumentacja wyszczególniona w lit. b) powyżej nie obejmuje egzemplarzy dokumentacji potrzebnej dla Wykonawcy do realizacji robót budowlanych,
4) wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu budowlanego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenie oraz projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji.
W ramach kontraktu Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót oraz STWIORB wg uzgodnionego projektu budowlanego. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania kosztów prac projektowych oraz planowanych robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (tj. Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz.1389). Kosztorysy należy sporządzić z uwzględnieniem podziału kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych objętych wnioskiem o dofinansowanie na realizację niniejszego zadania.
W ramach prac projektowych należy sporządzić szczegółowy harmonogram prowadzenia robót budowlanych przewidzianych we wszystkich przygotowanych projektach budowlanych. Szczególną uwagę należy zwrócić na kolejność wykonywania prac, tak aby zachować ciągłość dostaw wody od przyłączonych już mieszkańców.
II ETAP zamówienia obejmuje – roboty budowlane i montażowe budowy ujęcia wody pitnej wraz z stacją uzdatniania wody (SUW) zlokalizowanej na działce nr 302/6 obręb 0002 Cyganka ,jed. ewid 240606_2 Panki, w zakresie:
- wykonania obudowy szybu studni wody ST 1 , ST 2,
- dostawy i montażu urządzeń pompowych studni ST 1 , ST 2,
- wykonania rurociągów przyłącza studni ST 1 , ST 2 do stacji uzdatniania wody oraz pozostałych rurociągów wchodzących w skład infrastruktury sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
- wykonania rurociągów wodociągowych przyłącza SUW do istniejącej sieci wodociągowej,
- budowy płyty fundamentowej pod budowę kontenerowej stacji uzdatniania wody i zbiorniki wody,
- dostawę i montaż kompletnych kontenerowych budynków stacji uzdatniania wody wraz z stolarką okienną i drzwiową dachem, orynnowaniem i ociepleniem przegród zewnętrznych i dachu oraz wew. instalacją elektryczną, wentylacyjną, wodno – kanalizacyjną (instal. wod – kan dotyczy budynku z częścią socjalną dla obsługi stacji),
- dostawę i montaż technologii stacji uzdatniania wody wraz z systemem sterowania i automatyki w skład której wchodzą:
1) blok systemu napowietrzania zjonizowanym powietrzem,
2) blok pomp pośrednich I0,
3) blok filtracyjny piaskowo żwirowy,
4) blok sprzężonego powietrza,
5) blok systemu dezynfekcji i uzdatniania ozonem,
6) blok pomp pośrednich II0,
7) blok filtracyjny piaskowo – żwirowy
8) blok lamp UV,
9) rezerwowego bloku dezynfekcji podchlorynem sodu,
10) blok pomp wysokiego ciśnienia III0 ( zestaw hydroforowy do podawania uzdatnionej wody do sieci wodociągowej)
11) system automatyki i sterowania pracą SUW
- dostawy i montażu zbiornika wody uzdatnionej o pojemności 100 m3 z ociepleniem,
- dostawy i montażu systemu odzysku wód popłucznych w skład którego wchodzi:
1) filtr żwirowo – piaskowy,
2) zbiornik na wody popłuczne,
3) zbiornik na wody oczyszczone,
4) instalacji dezynfekcji ozonem i promieniami UV,
- budowy drogi i placu wewnętrznego na obiekcie SUW,
- budowy ogrodzenia SUW,
- dostawy i montażu agregatu prądotwórczego do awaryjnej obsługi SUW wraz z wiatą osłonową,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ i wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2690010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2690010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2690010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOFIL Robert Muszański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491970502
7.3.3) Ulica: ul. Rzeźniana 10/1
7.3.4) Miejscowość: Krynica Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 33-380
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2690010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PANKI
więcej: przetargi PANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zad. inwest. pn. ,,Budowa obiektu szkolnego na Odolanach - prace przygotowawcze" - nr post.: 31/ZP/24
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Budowa mieszkań wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orląt Lwowskich w Nysie
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.