Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00081242/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 52 86 600
1.5.8.) Numer faksu: 81 52 86 601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd7d6aee-a04a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031912/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej wykonanej przez klasyfikatora dla potrzeb przeprowadzenia postępowania w sprawie zmiany klasyfikacji gruntów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.17.2022.AW1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 21 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektów, które odzwierciedlają poszczególne części zamówienia publicznego:Część 1. Gmina Strzyżewice:
• obręb 9 – Kolonia Kiełczewice Dolne działka nr 516/8 o pow. 0,76 ha
• obręb 9 – Kolonia Kiełczewice Dolne działka nr 516/24 o pow. 0,7585 ha
• obręb 18 – Polanówka działka nr 892/6 o pow. 0,4368 ha
• obręb 18 – Polanówka działki nr 156 o pow. 0,33 ha oraz 157 o pow. 0,72 ha
• obręb 17 – Piotrowice działka nr 101/2 o pow. 0,52 ha
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji.
4. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
5. Sporządzenie i przekazanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu technicznego.
2.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
2.3 Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
3. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-4): do 90 dni, licząc od dnia podpisania umowy..
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 21 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektów, które odzwierciedlają poszczególne części zamówienia publicznego:Część 2. Gmina Niemce:
• obręb 5 – Dys działka nr 2959/9 o pow. 0,2950 ha
• obręb 9 - Jakubowice Konińskie Kolonia działka nr 218/7 o pow. 0,9970 ha
• obręb 21 – Pryszczowa Góra działki nr 363 o pow. 1,12 ha, 383/3 o pow. 0,98 ha oraz 383/5 o pow. 1,02 ha
• obręb 21 – Pryszczowa Góra działki nr 359 o pow. 0,84 ha, 360 o pow. 0,53 ha, 361 o pow. 0,55 ha oraz 362 o pow. 2,37 ha
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji.
4. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
5. Sporządzenie i przekazanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu technicznego.
2.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
2.3 Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
3. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-4): do 90 dni, licząc od dnia podpisania umowy..
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 21 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektów, które odzwierciedlają poszczególne części zamówienia publicznego:Cześć 3. Gmina Konopnica:
• obręb 10 – Motycz działka nr 306/5 o pow. 0,3001 ha
• obręb 6 – Sporniak działka nr 289/1 o pow. 0,59 ha
• obręb 1 – Konopnica działki nr 328 o pow. 0,20 oraz 513 o pow. 0,11 ha
• obręb 14 – Radawiec Duży działka nr 386/7 o pow. 0,2273 ha
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji.
4. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
5. Sporządzenie i przekazanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu technicznego.
2.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
2.3 Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
3. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-4): do 90 dni, licząc od dnia podpisania umowy..
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, projektu ustalenia klasyfikacji gleboznawczej gruntów dla 21 działek ewidencyjnych położonych na terenie powiatu lubelskiego wraz z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do ujawnienia wynikających z opracowania projektu zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Położenie obiektów, które odzwierciedlają poszczególne części zamówienia publicznego:Część 4. Gmina Jabłonna:
• obręb 8 – Jabłonna Majątek działka nr 521/6 o pow. 0,5996 ha.
Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:
1. Analiza materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny.
2. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w obecności właścicieli gruntów, po prawidłowym ich zawiadomieniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z roku 2012 poz. 1246).
3. Sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji.
4. Dokonanie pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji.
5. Sporządzenie i przekazanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu technicznego.
2.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
2.3 Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości
Rozdział 4
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
3. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-4): do 90 dni, licząc od dnia podpisania umowy..
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geoklas Andrzej Bieńko ul. Wschodnia 6 20-015 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121622833
7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-015
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartmiński Piotr Mobar ul. Ślężan 33, 20-829 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122502077
7.3.3) Ulica: ul. Ślężan 33
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-829
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geoklas Andrzej Bieńko Wschodnia 6/17, 20-015 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121622833
7.3.3) Ulica: Wschodnia 6/17
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-015
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geoklas Andrzej Bieńko Wschodnia 6/17, 20-015 Lublin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121622833
7.3.3) Ulica: Wschodnia 6/17
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-015
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.