eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BojanówMODERNIZACJA ENERGETYCZNA SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BOJANÓW



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA ENERGETYCZNA SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BOJANÓW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bojanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Bojanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-433

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bojanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.bojanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.bojanow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA ENERGETYCZNA SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BOJANÓW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e68309c4-8ce5-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011818/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja energetyczna szkół na terenie gminy Bojanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7304313,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania: „Modernizacja energetyczna szkół na terenie gminy Bojanów” dofinansowanego z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
1) Remont budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przyszowie, w tym:
- wymiana pokrycia dachowego;
- adaptacja części pomieszczeń na piętrze budynku części nieużytkowanej na sale lekcyjne;
- przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej, wymiana kotłowni gazowej, budowa instalacji c.o. w budynku szkoły,
- wymiana instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego ewakuacyjnego na oświetlenie elektro wydajne LED
w budynku szkoły,
- montaż instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 48 kWp;

2) Przebudowa Szkoły Podstawowej w Stanach, w tym:
- skucie istniejących i wykonaniu nowych posadzek w pomieszczeniach kotłowni znajdujących się
w podpiwniczonej części budynku,
- wykonanie nowych tynków na ścianach i suficie pomieszczeń kotłowni wraz z malowaniem,
- wykonanie nowego wejścia do kotłowni z zewnątrz budynku – schody palisadowe wraz z zadaszeniem oraz ściankami osłonowymi z poliwęglanu,
- wykonanie nowego zadaszenia przy schodach zewnętrznych oraz poszerzeniu spocznika wraz
z barierkami oraz otwieraną balustradą od strony ulicy – wejście do części kuchennej
- malowanie sufitów i ścian remontowanych pomieszczeń,
- wymiana drzwi wewnętrznych oraz zewnętrznych wraz z wykonaniem nowych nadproży i poszerzeniem otworów,
- wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych na korytarzach,
- skucie istniejących posadzek z płytek oraz demontażu istniejącego parkietu i wykonaniu nowych posadzek z wykładziny PVC oraz z płytek gresowych, wylewek samopoziomujących, izolacji ze styropianu
i folii PE w pomieszczeniach szkoły,
- wykonanie nowych posadzek z wykładziny PVC na istniejącej posadzce lastryko,
- wyburzenie istniejących ścian w sanitariatach na parterze oraz wykonaniu zabudowy systemowej do kabin z laminowanych płyt wiórowych,
- remontu instalacji elektrycznych oświetlenia ogólnego i awaryjnego ewakuacyjnego, gniazd wtyczkowych i sygnałowych w budynku,
- remont wewnętrznej instalacji elektrycznej niskoprądowej,
- montaż instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 49,95 kWp,
- zagospodarowanie terenu tj. wykonanie obrzeży i osadzenie krawężników, wykonanie nawierzchni
z kostki brukowej, wykonanie zatok parkingowych z kostki brukowej betonowej,
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania z przebudową kotłowni gazowej i instalacji hydrantowej, instalacji zimnej i ciepłej wody w budynku szkoły;

3) Remont budynku Zespołu Szkół w Bojanowie, w tym:
- skucie istniejących i wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach kotłowni znajdujących się
w podpiwniczonej części budynku,
- wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych do kotłowni,
- wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach kotłowni, wraz z wykonaniem nowych nadproży
i poszerzeniem otworów,
- Wykonanie nowych tynków na ścianach i suficie pomieszczeń kotłowni wraz z malowaniem,
- Wykonanie nowego wejścia do kotłowni z zewnątrz budynku – schody palisadowe ze ścianami oporowymi wraz z zadaszeniem oraz ściankami osłonowymi z poliwęglanu,
- Malowanie sufitów i ścian wraz z wymianą listwy podłogowej na korytarzach i klatkach schodowych na parterze i piętrze budynku szkoły,
- Wymiana części drzwi wewnętrznych do sal lekcyjnych na parterze budynku, wraz z wykonaniem nowych nadproży i poszerzeniem otworów.
- wymiana kotłowni gazowej
- wymiana instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego ewakuacyjnego na oświetlenie elektrowydajne LED w budynku szkoły,
- montaż instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 49,95 kWp,

4) Remont budynku Przedszkola w Bojanowie, w tym:
- wymiana kotłowni gazowej w budynku
- wymiana instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego ewakuacyjnego na oświetlenie elektrowydajne LED w budynku Przedszkola
- montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 15 kWp,




5) Remont budynku Szkoły Podstawowej w Gwoźdźcu, w tym:

- wymiana instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego ewakuacyjnego na oświetlenie elektrowydajne LED w budynku Szkoły Podstawowej zlokalizowanej w Gwoźdźcu,
- montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 15 kWp,
- likwidacja deski elewacyjnej,
- cieplenie starej części budynku szkoły wełną mineralną twardą gr. 15cm
- wykonanie tynków zewnętrznych cienkowarstwowych silikatowych
- ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem XPS gr. 5cm do 0,5m pod powierzchnią terenu
- wykonanie tynków mozaikowych fundamentów
- wymiana parapetów podokiennych zewnętrznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

2) Zgodnie z art. 255 pkt. 6 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jedną z obligatoryjnych przesłanek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest wystąpienie w nim niemożliwej do usunięcia wady uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie bowiem z art. 255 pkt 6 ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (...) 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Zdaniem Zamawiającego błędy w OPZ uzasadniają unieważnienie postępowania z uwagi na ich charakter tj. istotny i nieusuwalny. Przedmiotowa wada nie odpowiadała rzeczywistym potrzebom Gminy Bojanów i stanowi skutek naruszenia przepisów ustawy, które miało lub mogło mieć istotny wpływ na wynik postępowania, w tym na liczbę wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wobec tego, że wady OPZ po upływie terminu składania ofert nie mogą podlegać usunięciu, a Zamawiający przed upływem tego terminu nie skorygował postanowień OPZ, zasadnym jest unieważnienie postępowania i umożliwienie wykonawcom równe szanse na uzyskanie zamówienia w ramach kolejnego postępowania. Należy bowiem wskazać, iż przekonanie o nieprawidłowości sporządzenia OPZ Zamawiający powziął dopiero po ponownej analizie dokumentacji, której dokonał po terminie składania ofert. Niewyeliminowanie błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert, uniemożliwia podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania. Zawarcie umowy w kształcie przyjętym przez SWZ stanowiłoby naruszenie przepisów ustawy i na tym etapie nie jest możliwe poprawienie czy zweryfikowanie działania przez Zamawiającego, a Wykonawcy nie mogą ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego (co wyraźnie podkreśla się w orzecznictwie oraz doktrynie zamówień publicznych).
W okolicznościach faktycznych oraz prawnych niniejszej sprawy Zamawiający uznał za jedyne i słuszne unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4696977,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7325074,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.