Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044340/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112118 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa układu komunikacyjnego przy Zespole Szkół nr 3 w Kraśniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa układu komunikacyjnego przy Zespole Szkół nr 3 w Kraśniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66342c61-a98d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003183/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa układu komunikacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Kraśniku
1.1.3 Przebudowa układu komunikacyjnego przy Zespole Szkół nr 3 w Kraśniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044340/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.272.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 776510,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności wykonanie:
1) roboty rozbiórkowe istniejących elementów nawierzchni i chodników,
2) przebudowę dróg i placów o nawierzchni bitumicznej,
3) przebudowę istniejących miejsc postojowych,
4) przebudowę linii kablowej,
5) budowę dróg, placów, chodników, stanowisk postojowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
6) budowę oświetlenia terenu,
7) budowę kanalizacji deszczowej – studni chłonnych,
8) zabezpieczenie kabli elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych i sieci wodociągowej krzyżujących się z projektowanymi nawierzchniami,
9) regulację wysokościową urządzeń wodno-kanalizacyjnych,
10) wycinkę krzewów koligujących z projektowanym zagospodarowaniem działki,
11) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych istniejącego drzewostanu niepodlegającego wycince,
zgodnie ze sztuką ogrodniczą, w tym m.in.: cięcia korekcyjne w zakresie pielęgnacji, cięcia i redukcje koron drzew, roboty budowlane prowadzone w pobliżu drzewostanu niepodlegającego wycince, winny być poprzedzone zabiegami zabezpieczającymi je przed negatywnym wpływem tych robót.
12) nasadzenia drzew wraz z zabezpieczeniem za pomocą 3 palików (na 1 drzewo) połączonych poprzeczkami oraz taśmą parcianą mocującą pień drzewa do palików (do każdego palika), zgodnie z planem nasadzeń,
13) ukształtowanie i plantowanie terenu wraz z obsianiem traw (polewanie nasion traw do momentu wzrostu, min. 5cm) i pierwszym koszeniem,
14) wykonanie stałej organizacji ruchu – oznakowanie pionowe i poziome,
15) uporządkowanie terenu i doprowadzenie do stanu zgodnego z użytkowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642748,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 982483,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642748,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LS COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369699468
7.3.3) Ulica: ul. Niccolo Paganiniego 12 / 32
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-850
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642748,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- zakup leków z programów lekowych dla SP ZOZ w Kraśniku
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu drogowego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Wymiana instalacji hydrantowej, opraw awaryjnych i ewakuacyjnych oraz wykonanie zasilania zestawu pompowego w ramach zadania pn. "Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach"
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowości Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowości Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
- Wymiana oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich w gminie Góra Kalwaria
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.