Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00647248/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pokój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza
1.5.2.) Miejscowość: Pokój
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-034
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminapokoj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d9b6400-d8b6-4c61-9014-4c4014bcf2041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d9b6400-d8b6-4c61-9014-4c4014bcf204
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032961/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ST.I.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4279170,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3479000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn. : „Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu”realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Przedmiot zamówienia jest
podzielny na 2 części, w zakresie części 1 przedmiot zamówienia: roboty budowlane dokończenia budowy kanalizacji
sanitarnej w Zieleńcu.1.2 Szczegółowy zakres Zadania:
1) Zakres budowy kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjno-tłocznym obejmuje: zgodnie z załączonymi mapami odcinek
od wykonanej pompowni P-4 do pompowni
P-6 z sieciami głównymi i rozdzielczymi oraz przykanalikami zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Parametry
urządzeń i materiałów opisane w dokumentacji projektowej.
2) Przepompownia P-5 i P-6 wykonana z polimerobetonu o średnicy wew. 1400 mm wraz z zasilaniem
elektroenergetycznym, z wyposażeniem w rozdzielnie, szafy zasilająco-sterownicze ze sterownikami na warunkach
wskazanych przez Ekowod Sp. z o.o. w Namysłowie.
3) Przepompownie ścieków zlokalizowane są w obrębie lokalnego obniżenia terenu, gdzie drobne warstewki wodonośne
zostaną przecięte, co spowoduje napływ wody do wykopu. Odwodnienie można prowadzić za pomocą drenażu lub zestawu
igłofiltrów. Roboty ziemne przy układaniu sieci kanalizacyjnej należy wykonać odcinkami. Wykopy otwarte należy
odpowiednio zabezpieczyć i odwodnić. Grunty spoiste są aktywne koloidalnie. Należy je chronić przed napływem wody.
Poziom zwierciadła wody może ulegać okresowym wahaniom o amplitudzie +/- 1,0 m. Kategoria urabialności gruntów wg
KNR III.
4) Technologie informacyjno -komunikacyjne wykorzystane będą w monitorowaniu i zarządzaniu pracą przepompowni,
korzystać z niej będą operatorzy systemu kanalizacyjnego.
5) Stan pracy pompowni zostanie zobrazowany na wewnętrznej tablicy synoptycznej. Zastosowany zostanie sterownik ze
zintegrowanym modułem GPRS, dane o pracy przepompowni wysyłane będą drogą komunikacji GSM/GPRS do centrum
operatorskiego z systemu wizualizacji. Dzięki temu użytkownik ma przejrzystość stanu obiektu i możliwość zdalnej
diagnostyki W tym przypadku istnieje również możliwość zdalnego sterowania pompami.
6) Ze względu na włączenie przepompowni do istniejącego zewnętrznego systemu SCADA sterowanie przepompowni
należy zrealizować w oparciu o sterownik przemysłowy kompatybilny z zainstalowanymi w pracującym istniejącym systemie,
Siemens serii S7-1200, CPU 1214C, lub wyższy wraz z modułami rozszerzeń oraz sterownik komunikacyjny GPRS
kompatybilny z zastosowanym w istniejącym systemie Cellbox U3, zapewniający kompatybilną komunikację i przesyłanie
danych do systemu SCADA. Komunikacja RS232/ RS485. Protokół komunikacyjny ModBUS RTU. Możliwość wykonywania
rozkazów zdalnych: start/stop pompowni, skasuj alarm włamania, skasuj alarm zbiorczy, zdalne kasowanie liczników
włączeń i czasu pracy pomp (wyłączenie w trybie serwisowym), opcjonalnie na życzenie Użytkownika musi istnieć
możliwość dodania innych rozkazów. Autoryzacja dostępu do nastaw na poziomie: „operator” (tylko odczyt) i „serwis” po
podaniu hasła z panelu operatorskiego,
7) Sterownik powinien umożliwiać podłączenie przepływomierza. Transmiter powinien posiadać 2 gniazda SIM i opcjonalnie
obsługę 2 kart SIM niezależnych operatorów (bez dodatkowej dopłaty). Transmiter powinien automatycznie, niezależnie od
sterownika nawiązywać sesję GPRS oraz posiadać konfigurowalny mechanizm autodiagnostyki sieci GPRS. Dostawca kart
telemetrycznych pracujących w APNie zamkniętym powinien zapewnić wymiennie karty operatorów. PLUS GSM, ORANGE
przynależnych do jednego APNu. O doborze końcowym karty telemetrycznej danego operatora dla obiektu będzie
decydować jakość zasięgu radiowego sieci GSM. Wymagania dot. teletransmisji umożliwiające zachowanie funkcjonalności
systemu SCADA. Zdalne sterowanie System telemetrii powinien posiadać następujące funkcje podlegające zdalnemu
sterowaniu : Załączanie i wyłączanie powiadamiania SMS, Kasowanie awarii, Ustawianie poziomów: poziomu minimalnego
sondy, poziomu wyłączenia pomp, poziomu włączenia pojedynczej pompy, poziomu dołączenie drugiej pompy, Możliwość
zdalnego niezależnego blokowania i odblokowywania każdej z pomp pompowni oraz włączania i wyłączania jednoczesnej
pracy dwóch pomp.
8) Szczegółowy opis materiałów, urządzeń, wymagań, projektowanych rozwiązań technicznych oraz zakres i wytyczne
wykonania robót zawarty jest w dokumentacji projektowej
9) Roboty w zakresie odbudowy/ odtworzenia nawierzchni drogowych, w zakresie dróg gminnych odtworzenie dróg wykonać
zgodnie z warunkami nr SG-IX.7234.22.2014 z dnia 13.03.2014 r. W zakresie drogi wojewódzkiej prace odtworzeniowe
wykonać zgodnie z wytycznymi zarządcy drogi wojewódzkiej.
10) Teren budowy w tym również teren nieruchomości prywatnych uporządkować i przywrócić do stanu pierwotnego.
11) Przepompownie P-5 i P-6 zabezpieczyć ogrodzeniem stałym z siatki stalowej wys. 1,5 m. Powierzchnia ogrodzenia to
4,0 x 4,0m = 16,0 m2. Teren ogrodowy utwardzony kostką brukową gr. 8 cm. Wjazd umożliwia brama stalowa z furtką (3,0 +
1,0 m). Na terenie przepompowni wykonać stałe oświetlenie. Szczegółowe zagospodarowanie obrazują projekty
zagospodarowania
12)Zmiana sposobu wykonania sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 150-200 w stosunku do dokumentacji
projektowej:
- z metody bezwykopowej na wykopową (odcinki S404-S412, S412- S415, S349-S381, S381-S382, S382-S383)
- z metody wykopowej na bezwykopową (odcinek S395-S398)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 4243500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn. : „Dokończenie budowy kanalizacji sanitarnej w Zieleńcu”realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Przedmiot zamówienia jest
podzielny na 2 części, w zakresie części 2, przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacja
części nr 1.1.3Część nr 2 zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań części nr 1
niniejszego przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
a) robót i prac wszystkich branż,
b) robót i prac branży geodezyjnej,
c) prac związanych z kosztorysowaniem,
d) wszelkich inne prac objętych tych zadaniem.
1)Pełnienie nadzoru w następujących specjalnościach (branżach):
a)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
bez ograniczeń
2)Zakres i opis przedmiotu w ramach którego wymagane jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przedstawiono w części nr 1
przedmiotowego zamówienia.
3)W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego zakres obejmie przede wszystkim:
a) wypełnianie obowiązków, jakie zostały określone dla Inspektorów nadzoru inwestorskiego w ustawie Prawo budowlane, w
art. 25,
b) wypełnianie dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego (zawartych w Załączniku we wzorze umowy,
załączniku do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 35670,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4243500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4782848,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4243500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plada Water Service Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910550676
7.3.3) Ulica: Ozimska 17
7.3.4) Miejscowość: Chrząstowice
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Montaż przepompowni z rurociągami tłocznymi
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLADA WATER SERVICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PLADA WATER SERVICE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4243500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STAN Andrzej Stańkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7510011957
7.3.3) Ulica: Opolska 18
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stańkowski Andrzej Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " STAN"
jakie przetargi wygrała firma
Stańkowski Andrzej Przedsiębiorstwo Wielobranżowe " STAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POKÓJ
więcej: przetargi POKÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.