Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00073638/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00084892/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
- 2025/BZP 00097936/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Przebudowa drogi na terenie Gminy Liniewo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LINIEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa, 3
1.5.2.) Miejscowość: Liniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-420
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/liniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi na terenie Gminy Liniewo”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dad021fa-5eaf-49e8-a201-a8a610227577
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023762/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Przebudowa dróg gminnych na tereni Gminy Liniewo - dostawa płyt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPGK/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 1150 sztuk płyt ażurowych typu Yomb.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transport i rozładunek 1150 sztuk nowych płyt wielootworowych typu YOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm.
3. Zamawiający wymaga, aby każda płyta drogowa posiadała oznaczenie producenta.
4. Płyty należy wykonać z betonu betonu klasy min. C30/37, wg normy PN-EN 206-A2:2021-08. Dopuszczalne odchylenia wymiarowe wynoszą dla długości płyty +/- 10 mm; dla szerokości płyty +/-6 mm, dla grubości płyty +/- 5mm; odchyłki grubości tulenia zbrojenia: od spodu płyty +/- 5 mm; odchyłki zbrojenia głównego: dla długości +/- 5 mm. Płyty podwójnie zbrojone stalą (min 5,5 fi do 10 fi), żebrowaną w postaci wiązanych siatek: dolnej i górnej.
5. Produkt powinien posiadać odporność na ścieranie 18000/5 000 (mm3/mm2) oraz odporność na działanie mrozu w stopniu mrozoodporności F 150. Ponadto płyty powinny być wytrzymałe na ściskanie i wykonane z betonu o klasie nie mniejszej niż C30/37 i nasiąkliwości poniżej 5%.
6. Powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawędzie płyt powinny być równe i proste.
7. Płyty muszą posiadać aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów (IBDiM) potwierdzająca właściwości użytkowe płyt oraz wymagania dla prefabrykatów z betonu.
8. Dostawa płyt będzie się odbywać w godzinach 08:00 do 15:00 do miejsc rozładunku wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Liniewo- Lubieszyn, Liniewo ul Wiśniowa, Iłownica w kierunku Milonek, piasek i kruszywo Liniewo plac przy urzędzie gminy.
9. Wykonawca w cenę przedmiotu zamówienia musi wliczyć koszty transportu i rozładunku. Płyty powinny być dostarczone w słupkach, ułożone jedna na drugiej warstwą jezdną do góry aby umożliwić kontrolę jakości płyt (spękania, wykwity, zagęszczenie betonu). W przypadku dostarczenia płyt w inny sposób Zamawiający zastrzega sobie prawo odesłania transportu na koszt Wykonawcy.
10. Dostawa piasku 0/2 w ilości 275 ton
11. Dostawa mieszanki kruszywa C30/50 w ilości 75 ton
12. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125530,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98553,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FG BETON sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892075440
7.3.3) Ulica: Sytna Góra 10 Prokowo
7.3.4) Miejscowość: Kartuzy
7.3.5) Kod pocztowy: 83-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FG BETON SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FG BETON SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98553,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.