Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041431/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00096729/01 - Wynik z dnia 2021-06-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112180 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ URZADZEŃ PERYFERYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 213
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 6313787
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.brewka@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.p.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Publiczna Szkoła Wyższa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ URZADZEŃ PERYFERYJNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78d59d68-a736-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004370/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup urzadzen komputerowych, drukujących, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń sieciowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041431/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W9/ZP/01/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 180000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25472,56 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych”. Część 1A-komputery stacjonarne.Szczegółowy opis zamówienia zawiera Formularz asortymentowy, stanowiący Załącznik nr 1do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik od 1A do 1E do SWZ.c) Wykonawca w „Formularzu asortymentowym”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, musi jednoznacznie określić przedmiot oferty, tj. wskazać producenta urządzenia, jego model oraz oznaczenie, tzw. Part number (PN), tj. indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia, określający jego charakterystyczne cechy i parametry. Obowiązek wskazania producenta, modelu oraz PN dotyczy również elementów składowych urządzeń typu „składak”, a także tych elementów i akcesoriów, które nie znajdują się w PN urządzenia, a są oferowane przez Wykonawcę dodatkowo, w celu spełnienia wymagań zamawiającego, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 125200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych”. Część 1B-komputery przenośne.Szczegółowy opis zamówienia zawiera Formularz asortymentowy, stanowiący Załącznik nr 1do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik od 1A do 1E do SWZ.c) Wykonawca w „Formularzu asortymentowym”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, musi jednoznacznie określić przedmiot oferty, tj. wskazać producenta urządzenia, jego model oraz oznaczenie, tzw. Part number (PN), tj. indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia, określający jego charakterystyczne cechy i parametry. Obowiązek wskazania producenta, modelu oraz PN dotyczy również elementów składowych urządzeń typu „składak”, a także tych elementów i akcesoriów, które nie znajdują się w PN urządzenia, a są oferowane przez Wykonawcę dodatkowo, w celu spełnienia wymagań zamawiającego, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 22600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych”. Część 1C-Monitor, drukarki, skaner.Szczegółowy opis zamówienia zawiera Formularz asortymentowy, stanowiący Załącznik nr 1do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik od 1A do 1E do SWZ.c) Wykonawca w „Formularzu asortymentowym”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, musi jednoznacznie określić przedmiot oferty, tj. wskazać producenta urządzenia, jego model oraz oznaczenie, tzw. Part number (PN), tj. indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia, określający jego charakterystyczne cechy i parametry. Obowiązek wskazania producenta, modelu oraz PN dotyczy również elementów składowych urządzeń typu „składak”, a także tych elementów i akcesoriów, które nie znajdują się w PN urządzenia, a są oferowane przez Wykonawcę dodatkowo, w celu spełnienia wymagań zamawiającego, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
33195100-4 - Monitory
38520000-6 - Skanery
4.5.5.) Wartość części: 3180,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych”. Część 1D-Myszka komputerowa.Szczegółowy opis zamówienia zawiera Formularz asortymentowy, stanowiący Załącznik nr 1do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik od 1A do 1E do SWZ.c) Wykonawca w „Formularzu asortymentowym”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, musi jednoznacznie określić przedmiot oferty, tj. wskazać producenta urządzenia, jego model oraz oznaczenie, tzw. Part number (PN), tj. indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia, określający jego charakterystyczne cechy i parametry. Obowiązek wskazania producenta, modelu oraz PN dotyczy również elementów składowych urządzeń typu „składak”, a także tych elementów i akcesoriów, które nie znajdują się w PN urządzenia, a są oferowane przez Wykonawcę dodatkowo, w celu spełnienia wymagań zamawiającego, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 210,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych”. Część 1D-Myszka komputerowa.Szczegółowy opis zamówienia zawiera Formularz asortymentowy, stanowiący Załącznik nr 1do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik od 1A do 1E do SWZ.c) Wykonawca w „Formularzu asortymentowym”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, musi jednoznacznie określić przedmiot oferty, tj. wskazać producenta urządzenia, jego model oraz oznaczenie, tzw. Part number (PN), tj. indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia, określający jego charakterystyczne cechy i parametry. Obowiązek wskazania producenta, modelu oraz PN dotyczy również elementów składowych urządzeń typu „składak”, a także tych elementów i akcesoriów, które nie znajdują się w PN urządzenia, a są oferowane przez Wykonawcę dodatkowo, w celu spełnienia wymagań zamawiającego, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30236100-3 - Urządzenia rozszerzania pamięci
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
30237230-0 - Pamięci
4.5.5.) Wartość części: 4460,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10632,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11255,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11254,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter-Komet PC Michalski, Jencz Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251004111
7.3.3) Ulica: ul. W.Wróblewskiego 16/18
7.3.4) Miejscowość: Łodź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-578
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTER-KOMET PC" MICHALSKI, JENCZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"INTER-KOMET PC" MICHALSKI, JENCZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11254,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22893,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27053,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22893,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032
7.3.3) Ulica: Michała Grazyńskiego 51
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22893,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3314,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3565,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3565,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter-Komet PC Michalski, Jencz sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 72510004111
7.3.3) Ulica: W.Wróblewskiego 16/18
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-578
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3565,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter-Komet PC Michalski, Jencz Sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251004111
7.3.3) Ulica: W.Wróblewskiego 16/18
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-578
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTER-KOMET PC" MICHALSKI, JENCZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"INTER-KOMET PC" MICHALSKI, JENCZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4651,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4773,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4651,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "e-Tech"Jacek Sójka Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282680876
7.3.3) Ulica: Nowa 29/31
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"E-TECH" JACEK SÓJKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4651,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 13/ZP/2024/S Usługa kompleksowej obsługi prawnej Uniwersytetu Łódzkiego.
- Wykonywanie usługi w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podległych jednostek administracji skarbowej wraz z udostępnieniem pojemników odpady
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- "Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby projektów realizowanych przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Zestawy komputerowe do postprodukcji dźwięku PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - 8 zestawów komputerowych do postprodukcji dźwięku stereofonicznego w filmie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi.
- Dostawa sprzętu multimedialnego
- Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 9 części
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.