eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-068

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (22) 320 02 48

1.5.8.) Numer faksu: +48 (22) 828 11 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b55a97ca-ad94-401e-9593-fef3a242476d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b55a97ca-ad94-401e-9593-fef3a242476d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617521

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPZP-ZP.26.15.2024/PB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 163471 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa, wraz z pracami montażowymi oraz uruchomieniem całej instalacji kamer zdalnie sterowanych (tzw. Pan-Tilt-Zoom - PTZ):
(a) Kamery typu PTZ - 3 szt.
(b) Statyw 1 kolumnowy do kamery PTZ
(c) Kontroler do kamer PTZ - 1 szt.
(d) Uchwyt do kamer PTZ - 3 szt.
(e) Urządzenie do nagrywania i odtwarzania na karcie SD (typu RACK)
(f) Komputer stacjonarny (mini) wraz z uchwytem montażowym - 2 szt.
(g) Urządzenie dźwiękowe typu Sampler
(h) Zdalny zestaw mikrofonowy - 3 szt.
(i) Zdalny zestaw mikrofonowy - 2 szt.
(j) Mini mikrofon nagłowny do trudnych warunków otoczenia
(k) Mini mikrofon nagłowny - 4 szt.
(l) Bęben sieciowy z kablem Ethernetowym
(m) Elastyczny statyw do sprzętu o wadze 1 kg z głowicą kulową
(n) Elastyczny statyw do sprzętu o wadze 3 kg z głowicą kulową
(o) Zdalny zestaw mikrofonowy
(p) Mini mikrofon na jedno ucho - 2 szt.
(q) Karta dźwiękowa zewnętrzna na USB C
(r) Switch sieciowy z portami PoE+ oraz Poe++ do zasilania
(s) Dysk do zapisu danych - 2 szt.
(t) Router wideo 12G-SDI 10x10 o zerowej latencji, który jednocześnie obsługuje na routerze dowolną kombinację SD, HD i Ultra HD - 1 szt.
(u) Konwerter SDI na HDMI i jednocześnie HDMI na SDI, w różnych formatach z zasilaczem - 4 szt.

2. Zamówienie jest elementem programu modernizacji auli Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie w gmachu przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39 pn. „ŚWIATŁO - PROJEKCJA - REJESTRACJA Klucz do Rozwoju Kultury i Edukacji Artystycznej”.
3. Dostarczone urządzenia będą fabrycznie nowe, z oficjalnej dystrybucji producenta przeznaczonej na rynek polski, objęte aktualną gwarancją, wyprodukowane nie wcześniej niż 10 miesięcy przed datą dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

32333200-8 - Kamery wideo

32333400-0 - Odtwarzacze wideo

32342450-1 - Rejestratory głosu

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32341000-5 - Mikrofony

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo

38651500-8 - Kamery filmowe

38651600-9 - Kamery cyfrowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163471 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163471 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163471 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMIX MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520787204

7.3.3) Ulica: 41-808

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163471 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

^

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.