eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZadanie 57083 "Remont części budynku wielofunkcyjnego nr 14"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112265 z dnia 2021-07-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 57083 "Remont części budynku wielofunkcyjnego nr 14"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630153003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 92/98

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-716

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzi.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wzipoznan_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka budżetowa MON

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie 57083 "Remont części budynku wielofunkcyjnego nr 14"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25825e06-b3e7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001565/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zad. 57083 POZNAŃ CSWL, K- 2725 "Remont części budynku wielofunkcyjnego nr 14". Realizacja robót budowlanych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 24/WZI/21/WIB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1975021,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch części budynku wielofunkcyjnego nr 14
na terenie kompleksu użytkowanego przez Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu. Zakres prac obejmujących zadanie to m.in.:
a) dostosowanie pomieszczeń na parterze w części A budynku do potrzeb zaplecza sali sportowej z węzłami sanitarnymi i szatniami oraz magazynem sprzętu,
b) remont pomieszczeń biurowych na poddaszu użytkowym w części A budynku
z zachowaniem funkcji, wykonaniem aneksu socjalnego i pomieszczenia szatni,
a także remont węzła sanitarnego;
c) remont pomieszczeń biurowych na poddaszu użytkowym części B budynku
z wydzieleniem aneksu socjalnego i szatni oraz remontem węzła sanitarnego;
d) wykonanie na poddaszu nieużytkowym izolacji termicznej bezpośrednio na stropie;
e) wykonanie podestów technicznych umożliwiających przemieszczanie się nad warstwą wełny mineralnej;
f) wydzielenie ppoż. poddasza nieużytkowego od reszty klatki schodowej;
g) wykonanie okładziny stropu poddasza użytkowego w klasie REI60;
h) wymiana instalacji: wodociągowej, centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem podejść
i grzejników na poddaszu użytkowym, kanalizacji, wymiana wentylacji mechanicznej
wraz z montażem nowej centrali wentylacyjnej i wykonaniem wyjścia na dach czerpni
i wyrzutni oraz klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych na poddaszach części A i B budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2530000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1896550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budled Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811826588

7.3.3) Ulica: ul. Ziębicka 35

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-164

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Effort Sp. z o.o. - część prac budowlanych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1896550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

2021-07-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.