Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320347/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA POZOWANIA NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA POZOWANIA NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe054f50-245e-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00270713/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 USŁUGA POZOWANIA NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320347/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152982,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9720 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 12150 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 3672 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu obejmuje usługę pozowania na zajęciach ze studentami/słuchaczami/ kandydatami na studentów, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.Szczegółowy opis wymagań znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi
4.5.5.) Wartość części: 4320 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELBIDI Zbigniew Pyszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291571543
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2, 3, 5, 8, 9, 11, 14, 15, 17 – nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2, 3, 5, 8, 9, 11, 14, 15, 17 – nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Zaręba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2023-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2, 3, 5, 8, 9, 11, 14, 15, 17 – nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Smolik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2023-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genowefa Orlicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2023-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2, 3, 5, 8, 9, 11, 14, 15, 17 – nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2, 3, 5, 8, 9, 11, 14, 15, 17 – nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Zaręba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2023-06-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2, 3, 5, 8, 9, 11, 14, 15, 17 – nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELBIDI Zbigniew Pyszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291571543
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2023-06-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Smolik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2023-06-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2, 3, 5, 8, 9, 11, 14, 15, 17 – nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo nie złożono żadnej oferty.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2, 3, 5, 8, 9, 11, 14, 15, 17 – nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo nie złożono żadnej oferty.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genowefa Orlicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2023-06-30Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2, 3, 5, 8, 9, 11, 14, 15, 17 – nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo nie złożono żadnej oferty.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELBIDI Zbigniew Pyszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291571543
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2023-06-30Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3672 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3672 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3672 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Smolik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3672 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2023-06-30Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4320
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4320 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4320 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Zaręba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4320 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-04 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa paliwa
- "Dostawa Sprzętu Komputerowego oraz Bezzałogowych Statków Powietrznych - II"
- Usługa pogwarancyjnego serwisu SPECT/CT Symbia T o numerze seryjnym 1314 wraz ze stacją roboczą Symbia.net o numerze seryjnym 1459 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Dostawa druków
- Dostawa komputerów przenośnych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- SZP.281.14.2025 - Usługa polegająca na zapewnieniu całodziennej obsługi w zakresie żywienia pacjentów Instytutu "CZMP"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części sołectw: Bronkowice, Radkowice, Radkowice Kolonia na terenie gminy Pawłów
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Rzepinek, Rzepin Kolonia, Jadowniki, Warszówek na terenie gminy Pawłów
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Świętomarz, Brzezie, Wawrzeńczyce, Stary Jawor, Nowy Jawor na terenie gminy Pawłów
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Grabków, Krajków, Łomno, Stary Bostów, Nowy Bostów oraz części sołectwa Modrzewie na terenie gminy Pawłów
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Pawłów
- Kompleksowa techniczna usługa chowu kur niosek i odchowu kurcząt brojlerów dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.