Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031548/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
- 2021/BZP 00035122/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00037996/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112272 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ambulansu transportowego z wyposażeniem dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670209356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-617
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wss.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mss.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ambulansu transportowego z wyposażeniem dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5fed396-9c38-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004006/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa dwóch ambulansów transportowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039373/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.341.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 431222,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 szt. ambulansów transportowych wraz z
wyposażeniem szczegółowo określonych w załączniku nr 3 do SWZ. 2. Zaoferowany sprzęt
medyczny musi spełniać wymagania oraz musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z
ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020r., poz. 186 z późn. zm.)3.
Zaoferowane Ambulanse muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz
zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 poz. 2022) oraz wymagania określone
rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia
systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania
członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz.U.2010.209.1382). 4. Zaoferowane
ambulanse wraz ze sprzętem medycznym muszą spełniać wymagania norm PN EN
1789+A1:2011 (w zakresie ambulansu min. typu A2) i PN EN 1865 - Pojazd fabrycznie nowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519287,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519287,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519287,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RATOWNIK-AMBULANSE Sp. z o.o. sp. k., ul. Konwaliowa 24, 05-110 Jabłonna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361881355
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519287,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu do CCTV dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Sprzedaż Zamawiającemu wraz z dostawą fabrycznie nowych, nieużywanych przed dniem dostawy ambulansu oraz auta transportowego.
- Dostawa medycznego ambulansu drogowego typu B zgodnego z normą PN:EN 1789 na potrzeby Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem
- Zakup specjalistycznego środka transportu sanitarnego typu C dla zespołów ratownictwa medycznego Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.