Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00086016/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00086016/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15 (po zmianach)
- 2022/BZP 00086787/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana piasku w piaskownicach oraz polach piaskowych położonych na terenach administrowanych przez MZUK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/335-04-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/130781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana piasku w piaskownicach oraz polach piaskowych położonych na terenach administrowanych przez MZUK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdb08254-a43b-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Wymiana piasku w piaskownicach oraz wymiana i uzupełnienie piasku w polach piaskowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086016/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dwukrotna wymiana piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją.Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:
- wybranie zużytego piasku z piaskownic – warstwa 50 cm,
- wybranie i wywiezienie nadmiaru piasku znajdującego się wokół piaskownic,
- wywiezienie wybranego piasku z piaskownic oraz dostarczenie na wskazane miejsce na giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,
- wykonanie dezynfekcji podłoża oraz ścian wewnętrznych piaskownic, środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,
- nasypanie nowego piasku (kopanego 0,2 – 2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), do wysokości 50cm w każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem.
2. Jednokrotna wymiana piasku w polach piaskowych położnych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją.
Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:
- wybranie i wywiezienie wierzchniej warstwy 30 cm piasku z całej powierzchni pól piaskowych (również spod urządzeń zabawowych) oraz dostarczenie na wskazane miejsce na giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,
- wykonanie dezynfekcji podłoża pól piaskowych środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH.
- nasypanie warstwy 30 cm nowego piasku (płukanego 0,2 – 2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), w każdym polu piaskowym wraz z jego plantowaniem (wg załącznika),
3. Dwukrotna wymiana piasku w psich piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją.
Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:
- wybranie zużytego piasku z piaskownic – warstwa 50 cm,
- wybranie i wywiezienie nadmiaru piasku znajdującego się wokół piaskownic,
- wywiezienie wybranego piasku z piaskownic oraz dostarczenie na wskazane miejsce na giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,
- wykonanie dezynfekcji podłoża oraz ścian wewnętrznych piaskownic, środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,
- nasypanie nowego piasku (płukanego 0,2 – 2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), do wysokości 50cm w każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem.
4. Jednokrotne uzupełnienie piasku w polach piaskowych do wysokości 10 cm na każdym polu (piasek płukany 0,2-2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczony do stosowania na placach zabaw) położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK
i objętych ewidencją.
- przed przystąpieniem do uzupełnienia piasku, pola piaskowe bezwzględnie wygrabić oraz usunąć wszelkie zanieczyszczenia,
- wykonać dezynfekcję podłoża pola piaskowego środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,
- uzupełnienie warstwy 10 cm nowego piasku (płukanego 0,2 – 2 mm bez części ilastych
i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), w każdym polu piaskowym wraz z jego plantowaniem (wg załącznika),
II. Przy sporządzaniu oferty cenowej należy uwzględnić:
Wykonawca do 5 dni przed przystąpieniem do prac dostarczy Zamawiającemu harmonogram robót, określając w nim terminy oraz zakres prac na danym placu zabaw.
Po zakończeniu prac Wykonawca każdorazowo uporządkuje teren placu zabaw.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych prac:
- zdjęcia terenu placu przed przystąpieniem do prac oraz po zakończeniu prac,
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych przed wymianą/uzupełnieniem,
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych po wybraniu piasku
- zdjęcia z przeprowadzonej dezynfekcji piaskownic, pól piaskowych
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych po napełnieniu/uzupełnieniu
Uwaga:
Zdjęcia wykonane aparatem z datownikiem. Data i godzina drukowana automatycznie na zdjęciach. Brak wykonanej dokumentacji fotograficznej będzie równoznaczny z niewykonaniem prac.
Prace należy prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności. Ewentualne szkody wynikłe
w trakcie prowadzenia prac Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt i ryzyko.
Wykonawca zabezpieczy teren placu zabaw podczas prac oraz na czas działania środka do dezynfekcji (przy dezynfekcji zakłada się zabezpieczenie terenu na czas minimum dwóch godzin lub na czas określony przez producenta środka użytego do dezynfekcji).
Wybrany piasek z piaskownic i pól piaskowych nie może zostać zmieszany. Na giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice, zostaną wskazane 2 miejsca dostarczenia – dla piasku wybranego z piaskownic oraz osobne miejsce dla piasku wybranego z pól piaskowych i psich piaskownic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 101743,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dwukrotna wymiana piasku w piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją.Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:
- wybranie zużytego piasku z piaskownic – warstwa 50 cm,
- wybranie i wywiezienie nadmiaru piasku znajdującego się wokół piaskownic,
- wywiezienie wybranego piasku z piaskownic oraz dostarczenie na wskazane miejsce na giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,
- wykonanie dezynfekcji podłoża oraz ścian wewnętrznych piaskownic, środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,
- nasypanie nowego piasku (kopanego 0,2 – 2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), do wysokości 50cm w każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem.
2. Jednokrotna wymiana piasku w polach piaskowych położnych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją.
Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:
- wybranie i wywiezienie wierzchniej warstwy 30 cm piasku z całej powierzchni pól piaskowych (również spod urządzeń zabawowych) oraz dostarczenie na wskazane miejsce na giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,
- wykonanie dezynfekcji podłoża pól piaskowych środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH.
- nasypanie warstwy 30 cm nowego piasku (płukanego 0,2 – 2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), w każdym polu piaskowym wraz z jego plantowaniem (wg załącznika),
3. Dwukrotna wymiana piasku w psich piaskownicach położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK i objętych ewidencją.
Zakres zamówienia obejmuje m. innymi:
- wybranie zużytego piasku z piaskownic – warstwa 50 cm,
- wybranie i wywiezienie nadmiaru piasku znajdującego się wokół piaskownic,
- wywiezienie wybranego piasku z piaskownic oraz dostarczenie na wskazane miejsce na giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice,
- wykonanie dezynfekcji podłoża oraz ścian wewnętrznych piaskownic, środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,
- nasypanie nowego piasku (płukanego 0,2 – 2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), do wysokości 50cm w każdej piaskownicy wraz z jego plantowaniem.
4. Jednokrotne uzupełnienie piasku w polach piaskowych do wysokości 10 cm na każdym polu (piasek płukany 0,2-2 mm bez części ilastych i pylastych dopuszczony do stosowania na placach zabaw) położonych na terenach zewnętrznych administrowanych przez MZUK
i objętych ewidencją.
- przed przystąpieniem do uzupełnienia piasku, pola piaskowe bezwzględnie wygrabić oraz usunąć wszelkie zanieczyszczenia,
- wykonać dezynfekcję podłoża pola piaskowego środkami do dezynfekcji posiadającymi atest PZH,
- uzupełnienie warstwy 10 cm nowego piasku (płukanego 0,2 – 2 mm bez części ilastych
i pylastych dopuszczonego do stosowania na placach zabaw), w każdym polu piaskowym wraz z jego plantowaniem (wg załącznika),
II. Przy sporządzaniu oferty cenowej należy uwzględnić:
Wykonawca do 5 dni przed przystąpieniem do prac dostarczy Zamawiającemu harmonogram robót, określając w nim terminy oraz zakres prac na danym placu zabaw.
Po zakończeniu prac Wykonawca każdorazowo uporządkuje teren placu zabaw.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przeprowadzonych prac:
- zdjęcia terenu placu przed przystąpieniem do prac oraz po zakończeniu prac,
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych przed wymianą/uzupełnieniem,
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych po wybraniu piasku
- zdjęcia z przeprowadzonej dezynfekcji piaskownic, pól piaskowych
- zdjęcia piaskownic, pól piaskowych po napełnieniu/uzupełnieniu
Uwaga:
Zdjęcia wykonane aparatem z datownikiem. Data i godzina drukowana automatycznie na zdjęciach. Brak wykonanej dokumentacji fotograficznej będzie równoznaczny z niewykonaniem prac.
Prace należy prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia prac Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt i ryzyko.
Wykonawca zabezpieczy teren placu zabaw podczas prac oraz na czas działania środka do dezynfekcji (przy dezynfekcji zakłada się zabezpieczenie terenu na czas minimum dwóch godzin lub na czas określony przez producenta środka użytego do dezynfekcji).
Wybrany piasek z piaskownic i pól piaskowych nie może zostać zmieszany. Na giełdzie samochodowej ul. Błonie 12, 44-100 Gliwice, zostaną wskazane 2 miejsca dostarczenia – dla piasku wybranego z piaskownic oraz osobne miejsce dla piasku wybranego z pól piaskowych i psich piaskownic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 78256,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie projektu modernizacji rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach.
- Roboty budowlane, w podziale na 3 części 1.Remont pomieszczeń w budynku 16 Gliwice 2.Remont II piętra budynek nr 69 KW Bielsko-Biała 3.Prace konserwacyjno-naprawcze w budynku nr 13 KW Bielsko-Biała
- Malowanie pokoi z łazienkami, klatek schodowych oraz pomieszczeń wspólnego użytku w Domu Studenckim ELEKTRON. Znak sprawy: IA1.284.25.2024.MW
- Modernizacji pomieszczeń w pawilonie schroniska dla zwierząt w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- (2)Szkoła Podstawowa nr 13 w Gliwicach - modernizacja placu zabaw "
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa urządzeń i zabawek na placach zabaw na terenie placówek oświatowych Dzielnicy Targówek wraz z wymianą piasku w piaskownicach
- Utrzymanie terenów placów zabaw oraz małej architektury na terenie Gminy Miasto Świnoujście
- Dostawa kruszywa drogowego i piasku na potrzeby WZWKGKiM sp. z o.o.
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa piasku.
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.