Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051601/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody wraz z siecią wodociągową
zasilającą ul. Nową, Szkolną w miejscowości Stromiec”
w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stromiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaski 4
1.5.2.) Miejscowość: Stromiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-804
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 619 10 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugstromiec@ugstromiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstromiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugstromiec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody wraz z siecią wodociągowązasilającą ul. Nową, Szkolną w miejscowości Stromiec”
w formule zaprojektuj i wybuduj.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c5cb96c-898d-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035219/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody wraz z siecią wodociągową zasilającą ul. Nową, Szkolną w miejscowości Stromiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051601/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWZ.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etap I – Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Stromiec.
Zakres I etapu zadania:
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu modernizację-rozbudowę SUW, polegającą na rozbudowie stacji uzdatniania wody do wydajności 100 m3/h w m. Stromiec wraz z budową obiektów towarzyszących niezbędnych dla funkcjonowania stacji uzdatniania.
W tym celu przewiduje się wykonanie następujących urządzeń i instalacji
- wykonanie nowego odwiertu studni głębinowej nr 3 na działce 680/1
- połączenie dwóch istniejących oraz jednej nowej studni głębinowych z rozbudowaną stacją SUW
- budowa nowego układu uzdatniania i pompowania wody na wydajność Q = 100 m3/h
w istniejącym budynku zlokalizowanym na działce nr 681. W stacji SUW znajdować się będą wszystkie urządzenia technologiczne, które realizować będą uzdatnianie wody jak i dystrybucję wody na sieć wodociągową.
Przewiduje się zainstalowanie następujących urządzeń:
- pompy głębinowe w studniach nr 1, 2, 3 o wydajności 50-60 m3/h każda
- mieszacz rurowy
- aerator ciśnieniowy nowoprojektowane 2 kpl. D=1600 mm,
- montaż filtrów wraz z złożem - 4 szt. istniejące D=1600 mm,
- montaż filtrów wraz z złożem - nowoprojektowane 4 szt. D=2000 mm
- montaż nowego orurowania i uzbrojenia zapewniających automatyczną pracę filtrów
- montaż pompy płuczącej,
- montaż dmuchawy,
- montaż instalacja przewodów technologicznych w budynku stacji, zgodnie z PFU
- montaż sprężarki bezolejowej (spiralnej) do napowietrzania wody surowej i do napędu siłowników
przepustnic pneumatycznych, szt. 2
- montaż zestawu pompowego II stopnia – sieciowego
- montaż zestawu dozowania podchlorynu sodu,
- przebudowa wewnątrz budynku Stacji Uzdatniania Wody,
- budowa rurociągów międzyobiektowych wraz z armaturą,
- budowa żelbetowego odstojnika popłuczyn,
- budowa nowych zbiorników wody czystej, V 150 m3, szt. 2
- wykonanie rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej,
- wykonanie instalacji do urządzeń technologicznych oraz Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki (AKPiA),
- instalacja układu sterowania, sygnalizacji i wizualizacji procesu uzdatniania wody (układu
technologicznego) na komputerze ze SCADA,
- uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia
- wykonanie rurociągów od istniejących studni nr 1 i 2 do SUW - PEHD PE100 SDR11 PN16 d160
w kanale żelbetowym 1,0x1,0 m
- wykonanie rurociągów od istniejących i nowych zbiorników retencyjnych do SUW - PEHD d280,
PE100 SDR11 PN16
- zaprojektowanie i wykonanie zasilenie SUW (wodociąg, sterowanie) wodą z planowanej studni nr
3 (na dz. 680-1) i wodociągu o łącznej długości ok. 660 m z PEHD PE100 SDR11 PN16 d160 oraz
wykonanie linii światłowodowej z rozdzielnymi torami dla celów sterowania/komunikacji i
monitoringu wizyjnego studni nr 3.
Zakres II etapu zadania:
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu wymianę sieci wodociągowej w ul. Nowej, Szkolnej z włączeniem do SUW - łączna długość – ok. 1,0 km.
Wykonanie rurociągu z rur i kształtek - PEHD PE100 SDR11 PN16 d160.
W załączniku do PFU - dwie mapy poglądowe:
• mapa przebiegu zasilenia (wodociąg, sterowanie) SUW z nowej planowanej studni nr 3 (na dz.680-1), długość ok. 660 m
• mapa z zakresem wymiany sieci wodociągowej tj. ul. Nowa wraz włączeniem do SUW- łączna długość – ok. 1km.
Przedmiot zamówienia w zakresie dokumentacji obejmuje:
• wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w zakresie niezbędnych do prawidłowego ustalenia warunków posadowienia obiektów budowlanych (nowe zbiorniki retencyjne i odstojnik),
• wykonanie pomiarów geodezyjnych istniejących zbiorników retencyjnych, pozwalających na dobór nowych zbiorników retencyjnych - ustalenie odpowiedniej wysokości lustra wody w nowych zbiornikach w nawiązaniu do istniejących zbiorników.
• wykonanie Koncepcji technicznej obejmującej przedmiot zamówienia z weryfikacją założeń projektowych, bilansem mocy oraz opisem rozwiązań projektowych wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego,
• właściwe, zgodne z Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego) z uzyskaniem prawomocnego „Pozwolenia na budowę" oraz wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót,
• opracowanie projektu robót geologicznych w zakresie ujmowania wód, dokumentacji hydro-geologicznej dla planowanej studni nr 3 i uzyskanie stosownego zatwierdzenia u Marszałka woj. mazowieckiego
• opracowanie operatu wodno-prawnego na pobór wody z planowanej studni nr 3 wraz z wytyczeniem strefy ochronnej zgodnie z aktualnym Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska w sprawie zasad ustanawiania stref ochronnych źródeł i ujęć wody.
• uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego obejmującego studnie istniejące oraz planowaną,
• właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano -montażowych dla zakresu robót objętych PFU,
• opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji dla stacji uzdatniania wody,
• przeprowadzenie prób końcowych eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie,
• przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia,
• uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania zamówienia do eksploatacji i użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, w tym inwentaryzacji powykonawczej.
• uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Inwestora
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa PFU, który stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45259900-6 - Modernizacja zakładów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4692450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4692450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4692450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EKOIDEA,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. INSBUD Marek Sykuła , Sucha ul. Kasztanowa 14 c, 26-800 Białobrzegi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9480001983
7.3.3) Ulica: Warszawska 187
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4692450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.