eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZaprojektowanie oraz wykonanie robót bud - instal (tryb zaprojektuj - wybuduj) w ramach zadania pn.: Modernizacja Oddziału Neonatologicznego oraz Traktu Porodowego SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie oraz wykonanie robót bud – instal (tryb zaprojektuj - wybuduj) w ramach zadania pn.: Modernizacja Oddziału Neonatologicznego oraz Traktu Porodowego SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 429-12-88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.rybnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie oraz wykonanie robót bud – instal (tryb zaprojektuj - wybuduj) w ramach zadania pn.: Modernizacja Oddziału Neonatologicznego oraz Traktu Porodowego SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d9831e2-90df-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005609/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlano – instalac (tryb zaprojektuj - wybuduj) w ramach zadania pn.: Modernizacja Oddziału Neonatologicznego oraz Traktu Porodowego SP ZOZ WSS Nr 3 w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00020056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TT-506-TP/116-2022.AR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach zamówienia pod nazwą: „Modernizacja Oddziału Neonatologicznego oraz Traktu Porodowego SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku”.
2. Obszarem opracowania jest Oddział Neonatologiczny oraz Trakt Porodowy. W zakres obszaru opracowania nie wchodzi pionowa komunikacja w postaci wind i klatek schodowych oraz maszynownie dźwigów. Obszar opracowania obejmuje natomiast przedsionki klatek schodowych oraz drzwi wejściowe do klatek i maszynowni.
3. Inwestycja będzie prowadzona jednocześnie z innymi inwestycjami Zamawiającego: „Termomodernizacja obiektów SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku”, „Wymiana instalacji sanitarnych wraz z robotami towarzyszącymi dla Pawilonu Łóżkowego Nr 5 w SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku”
4. W zakresie wykonania robót budowlanych zakresem przedmiotu zamówienia nie jest wymiana stolarki okiennej zewnętrznej wraz z parapetami (zakres termomodernizacji).
5. Ogólny zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
a) zaproponowanie rozwiązania funkcjonalno - technologicznego, wykonanie inwentaryzacji budowlano - instalacyjnej w zakresie niezbędnym do wykonania projektu budowlanego i wykonawczego, sporządzenie opinii lub ekspertyz jeżeli będą konieczne, uzyskanie postanowień o zgodzie na odstępstwa od obowiązujących przepisów jeżeli będą konieczne, dokonanie uzgodnień z zewnętrznymi jednostkami opiniującymi (w szczególności: rzeczoznawcami do spraw ochrony przeciwpożarowej i higieniczno - sanitarnych) wymaganych przez przepisy, niezbędnych w procesie projektowania i wykonywania robót budowlanych, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę a następnie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeżeli będą konieczne oraz dostarczenie tych dokumentów Zamawiającemu,
b) sporządzenie pełnobranżowego projektu budowlanego, sporządzenie i złożenia w imieniu Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę dla wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, sporządzenie projektów wykonawczych w pełnym zakresie (tj. co najmniej branże: architektoniczna z aranżacją i wyposażeniem i technologią medyczną, konstrukcyjna, instalacyjna w zakresie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazów medycznych, elektrycznej, teletechnicznej, instalacje przeciwpożarowe); ww. zakres technologii medycznej musi zawierać zaprojektowanie infrastruktury technicznej niezbędnej do podłączenia i funkcjonowania wyposażenia medycznego, tj. między innymi lamp zabiegowych sufitowych na salach zabiegowych, porodowych i cięć cesarskich, wanny porodowej, inkubatorów otwartych na salach porodowych i cięć cesarskich, stanowisk resuscytacji, stanowisk pielęgnacji, myjkodezynfektorów, aparatów do znieczulenia ogólnego, diatermii chirurgicznych, ssaków, oraz do wszystkich innych urządzeń medycznych i sprzętów niezbędnych do prawidłowego i funkcjonalnego udzielania usług medycznych i spełnienia celów, dla jakich oddziały funkcjonują, projekt wykonawczy aranżacji i wyposażenia musi zawierać rysunki oraz listę wyposażenia wraz z podziałem na meble medyczne i niemedyczne. Lista wyposażenia musi zawierać poszczególne elementy wyposażenia meblowego wraz z podaniem charakterystycznych danych oraz parametrów dotyczących każdej pozycji wyposażenia, a koszty poszczególnych pozycji muszą być uwzględnione w ramach sporządzenia kosztorysów inwestorskich, jako oddzielny kosztorys na wyposażenie meblowe,
c) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenie przedmiarów robót, sporządzenie kosztorysów inwestorskich, sporządzenie informacji do planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BiOZ,- przeniesienie autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji, wykonanie prac budowlano - instalacyjnych na podstawie: opracowanego przez Wykonawcę projektu zaakceptowanego przez Zamawiającego, SWZ, umowy, programu funkcjonalno – użytkowego oraz przepisów prawa i sztuki budowlanej. Osiągnięcie celu modernizacji traktu porodowego oraz oddziału neonatologicznego wraz z dostosowaniem do wszystkich obowiązujących przepisów.
d) przygotowanie i zabezpieczenie zaplecza budowy, placu budowy oraz ścieżek komunikacyjnych po uzyskaniu zgody Zamawiającego na podstawie zaproponowanych rozwiązań przez Wykonawcę, zabezpieczenie ww. obszarów w sposób higieniczno-sanitarny, epidemiologiczny oraz przeciwpożarowy z uwzględnieniem szczególnych uwarunkowań związanych z wystąpieniem sytuacji epidemicznej związanej z COVID-19 – obowiązkiem Wykonawcy jest stosowanie i prowadzenie prac na czynnym obiekcie Szpitalnym w sposób niezakłócający pracy Szpitala oraz niestwarzający zagrożenia epidemiologicznego oraz natychmiastowe stosowanie się do wszystkich przekazanych wytycznych podczas prowadzenia prac przez przedstawicieli Szpitala, stosowanie środków ochrony indywidualnej, prowadzenie prac na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę, w sposób zgodny z zasadami panującymi na Szpitalu oraz przepisami BHP i PPOŻ,
e) roboty rozbiórkowe i demontażowe wszystkich branż, np. wykucie otworów, bruzd, skucie starej glazury
i usuniecie powłok malarskich, usunięcie odspajających się materiałów, skucie posadzek, skucie starych odspajających się i spękanych tynków z podłoży, wykonanie ścianek działowych, wykonanie sufitów podwieszanych, w tym demontaż sufitów panelowych aluminiowych z wymianą na kasetonowe, wykonanie prac posadzkarskich, wykucie starych i osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych, dostosowanie otworów drzwiowych, zabudowa stolarki drzwiowej, przemurowania, roboty konstrukcyjne, nadproża, wzmocnienia itp., wykonanie i zabezpieczenie wszystkich przejść instalacyjnych, w pomieszczeniach mokrych należy wykonać kompleksowe systemowe izolacje przeciwwilgociowe wyłożonej na ściany
i posadzki wraz z zabezpieczeniem miejsc styku, wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, wymiana instalacji wodnych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, hydrantowych wraz z białym montażem, doprowadzenie nowej instalacji wody w zakresie Traktu Porodowego, zgodnie z opisem w punkcie
21 Programu Funkcjonalno Użytkowego tj. Wytyczne dotyczące instalacji wodociągowych
i kanalizacyjnych), wymiana pionowych odcinków kanalizacji w obrębie IV piętra wraz z wywiewkami
w zakresie Traktu Porodowego, zgodnie z opisem w punkcie 21 (Wytyczne dotyczące instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych), wymiana instalacji gazów medycznych, wykonanie instalacji odciągu gazów anestetycznych, wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej, wymiana instalacji słaboprądowych, wykonanie instalacji przeciwpożarowych, wykonanie instalacji interkomowej, wykonanie wylewek samopoziomujących pod wykładziny, wykonanie obudów instalacji – (niedopuszczalne jest prowadzenie instalacji natynkowo) - wymaga się aby efektem modernizacji była całkowita zabudowa wszystkich instalacji (również elementów istniejących instalacji których nie będzie można usunąć z uzasadnionych powodów – np. przechodzą przez obszar opracowania, ale obsługują obszar poza zakresem opracowania), wykonanie infrastruktury technicznej niezbędnej do podłączenia i funkcjonowania wyposażenia medycznego, wykonanie odpowiednich powierzchni higieniczno-sanitarnych wszystkich pomieszczeń mokrych, sanitarnych oraz pomieszczeń wymagających szczególnej aseptyki do pełnej wysokości, ponadto fartuchy przy wszystkich punktach poboru wody w pozostałych pomieszczeniach (np. fartuchy przy umywalkach), montaż stolarki ppoż., wykonanie wykładzin posadzkowych z wywinięciem na ściany oraz z uwzględnieniem ochrony specyficznej (np. uziemienie), wykonanie systemowych ochrony ścian i naroży pomieszczeń i korytarzy w postaci odbojoporęczy, narożników, naklejanych listew odbojowych itp., wykonanie nowych powierzchni ścian, wykonanie tapet ozdobnych na jednej ze ścian na salach porodowych, wykonanie i zabudowanie osprzętów wszystkich instalacji oraz białego montażu wszystkich branż.
f) opracowanie i przedstawienie harmonogramu rzeczowo – finansowego,
g) przygotowanie infrastruktury technicznej pod wszystkie urządzenia, w tym także medyczne,
h) opracowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej przed planowanym terminem odbioru końcowego,
i) przeprowadzenie szkolenia personelu medycznego, przeprowadzenie szkolenia personelu technicznego,
j) zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy, uzyskanie i dostarczenie Zamawiającemu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (o ile decyzja taka będzie wymagana) oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa, niezbędnych do zgodnego z prawem użytkowania pomieszczeń objętych planowanym zadaniem.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia PFU (program funkcjonalno-użytkowy, będący integralnym załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10479600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16306527,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10479600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budowlane Mazur Sp. z o.o Sp.k

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Budowlana MAZUR Sławomir Mazur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365943799

7.3.3) Ulica: Złote Łany 21a

7.3.4) Miejscowość: Jankowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-215

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dokumentacja projektowa, Instalacje elektryczne, Instalacje sanitarne, Instalacje gazów medycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10479600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.