Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080030/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13293cd2-9f8c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011176/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Bieżące utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080030/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.48.2022.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje poniższe prace:
1) Roboty podstawowe, w tym: 1.1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm po zagęszczeniu masą mineralno-asfaltową na gorąco (bez wycinki); 1.2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm po zagęszczeniu masą mineralno-asfaltową na zimno;
1.3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów; 1.4) Wzmocnienie nawierzchni tłuczniem kamiennym /frezem asfaltowym z zawałowaniem – grubość warstwy po zagęszczeniu 5-7 cm; 1.5) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki rzędowej i brukowca wysokości 16-20 cm na podsypce cementowo-piaskowej;
1.6) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej wysokości 4/6, 5/7, 9/11 cm na podsypce cementowo-piaskowej; 1.7) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej grubości 6-8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (szara, kolorowa); 1.8) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 6-8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (szara, kolorowa);
1.9) Miałowanie/żwirowanie nawierzchni brukowych/kamiennych kruszyną frakcji 0/4 mm; 1.10) Mechaniczne koszenie traw, porostów, chwastów na rowach i poboczach; 1.11) Montaż słupka znaku drogowego z rur ocynkowanych średnicy 60 mm i wysokości do 3,5 m; 1.12) Montaż tarczy znaku drogowego z folią odblaskową II generacji; 1.13) Regulacja tarczy znaku drogowego na słupku; 1.14) Malowanie oznakowania poziomego cienkowarstwowe farbą chlorokauczukową; 1.15) Malowanie oznakowania poziomego grubowarstwowe farbą chlorokauczukową; 2) Roboty pozostałe, w tym: 2.1)Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (płyty 50x50 cm, 35x35 cm, trylinka, kostka betonowa grubości 6-8 cm); 2.2) Rozebranie krawężników betonowych i kamiennych; 2.3) Rozebranie obrzeży betonowych; 2.4) Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7cm z odzysku na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem;
2.5) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej z odzysku grubości 6-8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – kostka szara i kolorowa; 2.6) Układanie krawężników betonowych wystających 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C12/15 na podsypce cementowo-piaskowej; 2.7) Układanie obrzeży betonowych 20x6 cm i 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem; 2.8) Wykonanie koryta mechanicznie głębokości 20 cm w gruncie kategorii III-IV; 2.9) Wykonanie koryta mechanicznie głębokości 20 cm w gruncie kategorii III-IV – dodatek lub potrącenie za każde 5 cm różnicy grubości; 2.10) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu; 2.11) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego granitowego frakcji 0/63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu; 2.12) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego granitowego frakcji 0/63 mm grubości10 cm po zagęszczeniu – dodatek lub potrącenie za każde 5 cm różnicy grubości; 2.13) Wykonanie podbudowy/nawierzchni z kruszywa łamanego granitowego frakcji 0/31.5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu;
2.14) Wykonanie podbudowy/nawierzchni z kruszywa łamanego granitowego frakcji 0/31.5 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu – dodatek lub potrącenie za każde 5 cm różnicy grubości; 2.15) Konserwacja rowu przydrożnego (odmulenie do 40 cm) z odwiezieniem i utylizacją urobku;
2.16) Demontaż słupka znaku pionowego; 2.17) Wyprostowanie pochylonego słupka znaku do pionu; 2.18) Demontaż tarczy znaku pionowego; 2.19) Montaż szyb hartowanych grubości 8 mm w wiatach przystankowych; 2.20) Montaż barier wygrodzeniowych typu A z rur średnicy min. 50 mm o długości elementu 2 m; 2.21) Montaż progu podrzutowego z gum chemoutwardzalnych szerokości 0,9 m (pośrednich i skrajnych).
Elementy robót nie ujęte w powyższym wykazie, zgłoszone do realizacji przez Zamawiającego, będą rozliczane według obowiązujących zasad kosztorysowania w oparciu o obmiar powykonawczy, aktualne nakłady z KNNR oraz aktualne średnie ceny pracy sprzętu i materiałów z SEKOCENBUD” dla województwa opolskiego dla robót inżynieryjnych, instalacji sanitarnych i robót budowlanych, z zastosowaniem wszystkich składników cenotwórczych. Warunki realizacyjne: • Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia komunikacji samochodowej i pieszej w obrębie prowadzonych robót dla uczestników ruchu i dla obsługi przyległych obiektów; • koszt zabezpieczenia terenu prowadzenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenie jednostkowej;
• w czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: zapory, znaki, światła ostrzegawcze, sygnały i inne, zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych; • Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy prawne, w tym warunki i normy techniczne; • każdy wbudowany materiał musi posiadać atest, certyfikat lub aprobatę świadczącą o jego jakości, zgodnie z wymogami norm i być dopuszczony do jego wbudowania wg wymogów obowiązującego prawa oraz uzyskać potwierdzenie przez Zamawiającego na jego wbudowanie; • podłoża pod nawierzchnię drogową winny być zagęszczone do wskaźnika 1.0; • Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji urządzeń podziemnych zlokalizowanych na powierzchni ziemi, typu: zawory, studnie, hydranty itp.. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadamia Zamawiającego i zainteresowanego eksploatatora tych urządzeń oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu stosownych napraw;
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne zakłócenia w ruchu drogowym oraz szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia robót;
• Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty umożliwiając dojścia i dojazd mieszkańcom do przyległych posesji; • materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wbudowania należy składować na wskazanym przez Zamawiającego miejscu; • Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt do ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego (uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w cenie jednostkowej); • Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty ich zakończenia; • Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z dostarczeniem materiałów, koszty materiałów, wywozem gruzu, nadmiaru ziemi z urobku i innych uwzględniając je w cenie jednostkowej; • Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu i środków transportowych, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość prowadzonych robót. Sprzęt i środki transportu będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Przy ruchu na drogach publicznych pojazdy muszą spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Wykonawca będzie usuwał na bieżąco na własny koszt wszelkie zanieczyszczenia lub zniszczenia spowodowane pracą sprzętu i urządzeń; • po zakończeniu robót Wykonawca zgłasza ich zakończenie do Zamawiającego w celu spisania odpowiedniego protokołu odbioru robót w terenie, zabezpieczając swój środek transportowy, w celu odbioru wykonanych robót; • Wykonawca uwzględni w cenie jednostkowej koszt środka transportowego w celu objazdu zakresu robót niezbędnych do realizacji, usunięcia robót awaryjnych, zdarzeń losowych
oraz wiosennych i okresowych przeglądów dróg i obiektów mostowych;
• Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi
lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia; • Wykonawca uwzględni koszty przeglądów raz w tygodniu (w poniedziałki, a w przypadku kiedy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy – w następny dzień roboczy) miasta w celu poinformowania Zamawiającego o zniszczonym oznakowaniu pionowym, urządzeniach bezpieczeństwa ruchu, uszkodzeniach nawierzchni i innych, oraz o zajętych chodnikach i jezdniach przez osoby trzecie. Raz w tygodniu (do następnego dnia przeglądu do godz. 10.00) Wykonawca zobowiązany jest do składania Zamawiającemu telefonicznego raportu
o zaistniałych sytuacjach; • Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć od zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej teren robót i zakres prowadzonych prac pod rygorem poniesienia wszelkiej odpowiedzialności
za szkody i roszczenia osób trzecich powstałe w tym zakresie; • W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca prowadzi działania interwencyjne (Wykonawca zobowiązany jest zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania zamówienia). Na roboty dotyczące budowy nowych nawierzchni ulepszonych Wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. 5.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie. 5.3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. 5.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579440,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579440,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579440,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych "EKOWOD" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 531622986; NIP: 7521328416
7.3.3) Ulica: Mariańska 2
7.3.4) Miejscowość: Namysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Malowanie oznakowania poziomego, remonty masą bitumiczną
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH "EKOWOD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH "EKOWOD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579440,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-12INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Usunięcie 67 sztuk drzew i 127,5 m2 krzewów, pielęgnacja 62 sztuk drzew na terenie gminy Namysłów
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Głuszynie
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działek położonych w miejscowości Smarchowice Wielkie
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Namysłów w roku 2025
- Dostosowanie Domu Dziecka "Szansa" przy ul. Pułaskiego 3b w Namysłowie do wymagań p.poż.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 104234B Bęćkowo - Zacieczki, gm. Szczuczyn
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego oraz nowego oznakowania poziomego dróg powiatu leszczyńskiego
- Profilowanie dróg
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.