Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048884/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00052760/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112404 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie gminy Łopuszno: część 1, część 2, część 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁOPUSZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 12
1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3914001
1.5.8.) Numer faksu: 41 3914001 w. 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lopuszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lopuszno.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg na terenie gminy Łopuszno: część 1, część 2, część 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c16eb2e-ae73-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006007/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048884/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GI.271.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284987,25 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - „Przebudowa drogi wewnętrznej w Sarbicach dz. nr ewid. 53, 307 na dł. 990,00mb”Przewidywany zakres robót budowlanych:
- roboty przygotowawcze
- wyprofilowanie i zagęszczenie istniejącej konstrukcji z kruszywa,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10cm
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, gr. 5cm
- wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 205356,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 113/2 obr. Dobrzeszów na dł. 192mb”Przewidywany zakres robót budowlanych:
- roboty przygotowawcze
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 31,5/63 stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm.
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm.
- wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S, gr. 5cm
- umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5, gr. 5cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 55443,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - „Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 422/32 w Łopusznie na dł. 36,5 m, szer. 5,0 m”Przewidywany zakres robót budowlanych:
- roboty przygotowawcze
- roboty rozbiórkowe
- wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 5cm
- wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem 0/31,5, gr. 8cm
- wykonanie krawężników 15x30cm na ławie betonowej z oporem
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej grubości 8cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 24188,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207364,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226642,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207364,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631014321
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207364,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62014,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74476,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62014,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Błaszczyk, Bednarczyk - Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260460786
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 40
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALBUD - BŁASZCZYK, BEDNARCZYK - SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"ALBUD - BŁASZCZYK, BEDNARCZYK - SPÓŁKA JAWNA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62014,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34594,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34594,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Błaszczyk, Bednarczyk - Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260460786
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 40
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALBUD - BŁASZCZYK, BEDNARCZYK - SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"ALBUD - BŁASZCZYK, BEDNARCZYK - SPÓŁKA JAWNA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34594,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-172021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Przebudowa dróg na terenie m. Moderówka (dz. o nr ewid. 1695) oraz m. Jaszczew (dz. o nr ewid. 672/671)
- Przebudowa drogi transportu rolnego w Burgrabicach do cmentarza i boiska w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi transportu rolnego w Burgrabicach"
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Budowa miejsc odpoczynku w Nadleśnictwie Limanowa - II postępowanie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.