Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00677028/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Działkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Libiąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 624 92 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@libiaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2944bfe-021b-4b72-b7c7-365fd165efd91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2944bfe-021b-4b72-b7c7-365fd165efd9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031755/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677028
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.
„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż.”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż” z należytą starannością, zgodnie z:
1) obowiązującymi przepisami prawa w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 725 ze zm.) i innymi obowiązującymi przepisami prawa.
2) z postanowieniami odpowiednich decyzji w tym decyzji w przedmiocie pozwolenia na budowę, zezwoleniami na prowadzenie robót.
3) umową z Wykonawcą robót budowalnych nr 9 WI.110.1.2024 z dnia 19.09.2024 r. w przedmiocie „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż. Część nr 1 – Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół w Żarkach” – załącznik nr 9 do SWZ.
4) umową z Wykonawcą robót budowlanych nr 10 WI.110.1.2024 z dnia 19.09.2024 r. w przedmiocie „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż. Część nr 3 – Modernizacja pozostałych jednostek oświatowych gminy Libiąż” – załącznik nr 10 do SWZ.
5) umową z Wykonawcą robót budowlanych nr 11 WI.110.1.2024 z dnia 30.10.2024 r. w przedmiocie „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż. Część nr 2 – Przebudowa i modernizacja jednostek oświatowych gminy Libiąż w zakresie p.poż.” – załącznik nr 11 do SWZ.
6) zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy – wzór umowy, załącznik nr 7 do SWZ.
3. W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje:
- branżę konstrukcyjno – budowlaną,
- branżę sanitarną,
- branżę elektryczną,
- branżę drogową,
wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.
4. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia obowiązkiem Wykonawcy będzie:
1) koordynowanie przebiegu całego procesu inwestycyjnego i egzekwowanie od projektantów bieżącej aktualizacji zmian dokumentacji projektowej,
2) kontrola i udział w rozliczeniu prowadzonej inwestycji, w tym prowadzenie rozliczeń z Wykonawcą robót budowlanych w systemie rozliczenia kosztorysowego,
3) zatwierdzanie wartości wykonanych robót podlegających odbiorom częściowym i końcowym,
4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych, ofertą Wykonawcy robót budowalnych, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa,
5) wyznaczenia osoby do koordynowania czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz robót poszczególnych branż,
6) obecność na terenie budowy Koordynatora Inspektorów oraz Inspektorów branżowych nadzoru inwestorskiego na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowalnych, minimum trzy razy w tygodniu,
7) uzgodnienie z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji robót i planów płatności, w przypadku wystąpienia takiej konieczności wraz z oceną poprawności ich sporządzenia i możliwości realizacji,
uszczegółowienie pkt 4 ppkt 1) do ppkt 7) zawiera rozdział III.SWZ oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SWZ.
6. Szczegółowy zakres robót budowalnych objętych nadzorem został opisany w:
- umowie nr 9 WI.110.1.2024 z dnia 19.09.2024 r. w przedmiocie „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż.
Część nr 1 – Rozbudowa, przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół w Żarkach” – załącznik nr 9 do SWZ.
- umowie nr 10 WI.110.1.2024 z dnia 19.09.2024 r. w przedmiocie „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż.
Część nr 3 – Modernizacja pozostałych jednostek oświatowych gminy Libiąż” – załącznik nr 10 do SWZ.
- umowie nr 11 WI.110.1.2024 z dnia 30.10.2024 r. w przedmiocie „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż.
Część nr 2 – Przebudowa i modernizacja jednostek oświatowych gminy Libiąż w zakresie p.poż.” – załącznik nr 11 do SWZ.
oraz:
- dokumentacji projektowej inwestycji dostępnej jako załączniki w postepowaniu pn. „Rozbudowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej w gminie Libiąż” numer referencyjny ZP.271.5.6.2024, pod adresem internetowym wskazanym poniżej:
https://bip.malopolska.pl/umlibiaz,a,2486034,rozbudowa-przebudowa-i-modernizacja-infrastruktury-edukacyjnej-w-gminie-libiaz-numer-referencyjnyzp2.html
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności nadzoru w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, z uwagi iż charakter w/w czynności realizowanych w ramach niniejszego zamówienia nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
Zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.) działalność obejmująca wykonywanie nadzoru inwestorskiego może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289296,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arcus Budownictwo Paweł Żądło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811698629
7.3.3) Ulica: Polanka 282
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-27SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
od daty zawarcia umowy nie dłużej niż do dnia 27 marca 2026 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
- "Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 2648W na odcinku Chrzczanka Włościańska - Nowa Wieś -Nury - Stary Lubiel - Nowy Lubiel".
- Budowa żłobka gminnego w miejscowości Konikowo
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.