Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067114/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00074636/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-07
- 2021/BZP 00079094/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112614 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pokryć dachowych na budynkach szkół podstawowych oraz budynku urzędu miasta w Imielinie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Imielin
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Imielin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Imielińska 81
1.5.2.) Miejscowość: Imielin
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-407
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322254137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imielin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.imielin.pl/pl/57224/1/Przegargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont pokryć dachowych na budynkach szkół podstawowych oraz budynku urzędu miasta w Imielinie.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52048fb5-bee9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001097/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Remonty w budynkach szkół podstawowych w Imielinie."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067114/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211640,91 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont dachu na budynku szkoły.” - Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Sapety 8 w Imielinie.Część 1 zadania obejmuje roboty budowlane w zakresie:
• wymiany pokrycia dachu na papę termozgrzewalną,
• częściowej wymiany deskowania dachu,
• założenia nowych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej i powlekanej,
• założenia nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej i powlekanej,
• montażu automatycznego systemu antyoblodzeniowego rynien i rur spustowych,
• wymiany instalacji odgromowej,
• remontu kominów,
• robót towarzyszących i porządkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 172124,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wymiana rynien i rur spustowych. Remont dachu” – Szkoła Podstawowa nr 2, ul. K. Miarki 7 w Imielinie.Część 2 zadania obejmuje roboty budowlane w zakresie:
• remontu pokrycia dachu papą termozgrzewalną,
• założenia nowych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej i powlekanej,
• założenia nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej i powlekanej,
• konserwacji pokrycia dachu,
• robót towarzyszących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 39516,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja dachu budynku UM Imielin”.Część 3 zadania obejmuje roboty budowlane w zakresie:
• demontażu dachówki ceramicznej typu HUGUENOT PARGNY – dachówka z demontażu do ponownego użytku (montażu),
• montażu dachówki ceramicznej typu HUGUENOT PARGNY,
• przełożenia dachówki HUGUENOT PARGNY,
• wymiany stolarki okiennej,
• wymiany łacenia dachu,
• wymiany krokwi koszowej,
• wymiany obróbek blacharskich z blachy miedzianej,
• montażu maty grzejnej – obróbka krokwi koszowej,
• robót towarzyszących.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 59873,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211712,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307350,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211712,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPROM Michał Matusiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101605110
7.3.3) Ulica: Czerniakowska 203A/49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-436
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211712,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48605,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60850,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48605,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPROM Michał Matusiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101605110
7.3.3) Ulica: Czerniakowska 203A/49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-436
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48605,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu prowadzonym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne, na „Remont pokryć dachowych na budynkach szkół podstawowych oraz budynku urzędu miasta w Imielinie.” Do części 3 - „Modernizacja dachu budynku UM Imielin”, nie wpłynęły w wyznaczonym terminie żadne oferty. Wobec czego Komisja przetargowa nr 271.1.004.2021 postanowiła złożyć wniosek o unieważnienie postępowania w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy PZP. Wniosek został przyjęty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.