eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoRealizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli



Ogłoszenie z dnia 2025-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ELEKTRYCZNO-ELEKTRONICZNYCH IM. PROF.DR.INŻ. JANUSZA GROSZKOWSKIEGO W RADOMSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000674282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elektryk@zse-e.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zse-e.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

POWIAT RADOMSZCZAŃSKI 97-500 Radomsko ul. Leszka Czarnego 22 w imieniu i na rzecz, którego działa Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cc4af8e-31f0-4070-bfb2-e0027f45e68a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112475/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027: FELD.09.02-IZ.00-0014/24 Nazwa projektu: „Energia do transformacji – podnoszenie kompetencji zawodowych uczniów i uczennic Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Radomsku”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cc4af8e-31f0-4070-bfb2-e0027f45e68a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przeglądanie i pobieranie publicznej
treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww.
regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu
sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwane „RODO”) uprzejmie informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Łódzkiego z siedzibą
w Łodzi 90-051, al. Piłsudskiego 8, tel.: 42 663 30 00, e-mail: info@lodzkie.pl
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych pisząc na adres e-mail: iod@lodzkie.pl lub na adres siedziby administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
rozliczenia projektu, w szczególności potwierdzenia kwalifikowalności wydatków, monitoringu, kontroli, audytu i sprawozdawczości w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, a także w celach archiwizacyjnych.
4. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w związku z:
• Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej;
• Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1056 z dnia 24 czerwca 2021r. ustanawiające Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji;
• ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
• ustawą z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027;
• ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Przetwarzane dane to:
Imię i nazwisko/nazwa instytucji, NIP, REGON, data zawarcia umowy, kwota na którą zawarto umowę.
6. Źródłem Pani/Pana danych jest: Beneficjent
7. Odbiorcami/kategoriami odbiorców Pani/Pana danych osobowych będą:
- Minister właściwy ds. rozwoju regionalnego
- podmioty, które na zlecenie Beneficjenta uczestniczą w realizacji projektu;
- użytkownicy stron internetowych dotyczących zamówień publicznych.
c.d. poniżej

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Dane będą przechowywane przez okres:
5 lat od dnia 31 grudnia roku, w którym IZ FEŁ2027 dokonała ostatniej płatności na rzecz Beneficjenta. Okres, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostaje wstrzymany w przypadku wszczęcia postępowania prawnego albo na wniosek Komisji Europejskiej. Dokumenty dotyczące pomocy publicznej udzielanej przedsiębiorcom Beneficjent zobowiązuje się przechowywać przez 10 lat, licząc od dnia jej przyznania, o ile projekt dotyczy pomocy publicznej.
9. Posiada Pani/Pan prawo do:
• dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne;
• usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 17 i 18 RODO;
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 21 RODO;
• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSE-E.2611.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 929005,68 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 222247,15 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu pn. „Energia do transformacji – podnoszenie kompetencji zawodowych uczniów i uczennic Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Radomsku”
Część 1 zamówienia – Kursy specjalistyczne dla nauczycieli.
Kurs p.n. „Planowanie, tworzenie i dystrybuowanie treści marketingowych (content marketing)” - Kurs będzie realizowany dla 4 nauczycieli (1 grupy) - w łącznym wymiarze 70 godzin.
Kurs p.n. „Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych TIK w kształceniu” - Kurs będzie realizowany dla 10 nauczycieli (1 grupy) - w łącznym wymiarze 50 godzin.
Kurs p.n. „Wspieranie zdolnych i uzdolnionych dzieci oraz młodzieży” - Kurs będzie realizowany dla 5 nauczycieli (1 grupy) - w łącznym wymiarze 80 godzin.

Kurs p.n. „Prowadzenie negocjacji” - Kurs będzie realizowany dla 2 nauczycieli (1 grupy) - w łącznym wymiarze 60 godzin.
Kurs p.n. „Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości (VR) oraz sztucznej inteligencji (AI) w edukacji” - Kurs będzie realizowany dla 21 nauczycieli (2 grup po 10 i 11 osób) - w wymiarze 20 godzin dla każdej grupy - w łącznym wymiarze 40 godzin.
Kursy będą realizowane według programu określonego w załączniku nr 6 do SWZ oraz powinny być zrealizowane w sposób, który doprowadzi do tego, że uczestnik po ich ukończeniu osiągnie efekty uczenia się co najmniej w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 6 do SWZ.
Kursy dla każdej grupy zostaną zakończone zewnętrznym egzaminem certyfikacyjnym, weryfikującym co najmniej wskazane przez Zamawiającego efekty uczenia się, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.
Wykonawca zapewni każdej osobie, której nie udało się zaliczyć egzaminu w „pierwszym podejściu” egzamin poprawkowy lub egzaminy poprawkowe w takiej ilości aby zapewnić osiągnięcie wskaźnika zdawalności na poziomie 90% wyników pozytywnych ogólnej liczby uczestników danego kursu.
W celu realizacji kursów Wykonawca zapewni:
 platformę edukacyjną wraz z materiałami szkoleniowymi w formie cyfrowej (elektronicznej)
o treści adekwatnej do zakresu merytorycznego (programu kursu) dla poszczególnych tematów / kursów – spełniającą szczegółowe wymogi określone w załączniku nr 6 do SWZ;
(przez platformę edukacyjną Zamawiający rozumie dostęp (konto z loginem i hasłem) dla każdego uczestnika kursu do narzędzia informatycznego (platformy e-learningowej) wspierającego proces dydaktyczny);
 środowisko wirtualnej rzeczywistości (VR) wraz z urządzeniem typu Head Mounted Display (dalej HMD lub gogle (1 szt.)) oraz aplikacją VR dla każdej grupy – spełniające szczegółowe wymogi określone w załączniku nr 6 do SWZ;
Platforma edukacyjna oraz środowisko VR - będą wykorzystywane jako narzędzia wspierające uczestnika kursu w zdobywaniu i potwierdzaniu kwalifikacji.
Platforma ma dawać możliwości udostępniania użytkownikom treści nauczania w formie cyfrowej, udostępniania narzędzi do przystępnej i atrakcyjnej formy utrwalania wiedzy poprzez ćwiczenia interaktywne, narzędzia pracy grupowej oraz możliwości oceny różnych form aktywności przez trenerów.
Wymagania wspólne dla wszystkich Części zamówienia
1. Kursy i egzaminy realizowane będą w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Narutowicza 12 – w salach szkolnych wyposażonych w podstawowym zakresie - niezbędnym do realizacji kursów.
2. Kursy i egzaminy będą realizowane w okresie od podpisania umowy do 31.10.2025 r., w dni nauki szkolnej - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, a za zgodą Zamawiającego w dni wolne od nauki szkolnej (ferie i wakacje) w oparciu o szczegółowy harmonogram zajęć, zatwierdzony przez Zamawiającego.
3. Wymiar godzin kursów: 1 (jedna) godz. / godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut.
4. Przez zewnętrzny egzamin certyfikacyjny - rozumiany jest egzamin teoretyczny (test wiedzy) oraz egzamin praktyczny (jeżeli jest przewidziany), przeprowadzony w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ oraz dokumentach regulujących uzyskiwanie wskazanej kwalifikacji włączonej do ZSK lub w tzw. „liście sprawdzającej” do weryfikacji czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację (niewłączoną do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji)/kompetencję na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS+.
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia uwzględni także koszt związany z wydaniem certyfikatu osobom, które pomyślnie zdały egzamin.
Certyfikat musi spełniać wymagania obwieszczenia wskazanego w załączniku nr 6 do SWZ oraz dokumentach regulujących uzyskiwanie danej kwalifikacji.

Certyfikat musi spełniać wymagania określone przez Ministerstwo Rozwoju / Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w odniesieniu do sposobów uzyskiwania i potwierdzania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+ w tzw. „liście sprawdzającej” do weryfikacji czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację (niewłączoną do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji)/kompetencję na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS+ dot. uzyskiwania kwalifikacji, zgodnie z informacjami przedstawionymi w dokumencie p.n. „Załącznik 2 Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+”: \
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/.
6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ w ciągu nie dłużej niż 30 dni od dnia zakończenia danego kursu/szkolenia.
7. Wykonawca zapewni przynajmniej jeden termin egzaminu (dodatkowego) dla osób, które nie przystąpiły do egzaminu w pierwotnie wyznaczonym / ustalonym terminie.
8. Wskazana dla poszczególnych szkoleń/kursów liczba osób, grup i godzin zajęć – stanowi maksymalną wartość, która planowana jest do zrealizowania w ramach przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia liczby osób, grup i co z tego wynika liczby godzin zajęć ze względu na okoliczności wynikające z procesu rekrutacji.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie stanowiące iloczyn przeszkolonej liczby osób i ceny jednostkowej za przeszkolenie jednej osoby w ramach danego kursu.
Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego powyżej w zakresie każdej z Części zamówienia odrębnie na poziomie minimum 80%.

4.2.5.) Wartość części: 201324,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty ( C ) – waga kryterium 60%
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena oferty” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
2) termin przeprowadzenia egzaminów (T) – waga kryterium 20%
Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium na następujących zasadach:
a) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ w ciągu nie dłużej niż 7 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 20 punktów
b) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ w ciągu nie dłużej niż 14 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 10 punktów
c) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ w ciągu nie dłużej niż 30 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 0 punktów
3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) – waga kryterium 20%
Minimalne wymagania dot. doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia określone zostały w pkt. 6.1.4 SWZ.
Zamawiający przewiduje przyznanie dodatkowych punktów za skierowanie do realizacji zamówienia osób posiadających doświadczenie przewyższające minimalne wymagania określone w pkt. 6.1.4 SWZ zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursu/szkolenia dla nauczycieli z zakresu wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjno – komunikacyjnych w nauczaniu dla minimum 20 osób Wykonawca otrzyma 10 pkt.
2) Za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursu/szkolenia dla nauczycieli z zakresu wykorzystywania wirtualnej rzeczywistości (VR) oraz sztucznej inteligencji (AI) w edukacji dla minimum 20 osób Wykonawca otrzyma 10 pkt.
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” obliczona zostanie przez zsumowanie przyznanych punktów za skierowanie do realizacji zamówienia osób posiadających doświadczenie przewyższające minimalne wymagania określone w pkt. 6.1.4 SWZ i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez stały wskaźnik równy 5 i wagę kryterium, którą ustalono na 20%.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w wyniku porównania uzyska największą łączną (końcową) liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 14.1 wyliczoną zgodnie ze wzorem:
K = C + T + D
gdzie: K – łączna ilość punktów dla ocenianej oferty
C–liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena oferty”
T – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „termin przeprowadzenia egzaminów”
D–liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”.
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przeprowadzenia egzaminów (T)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli organizowanych w ramach projektu pn. „Energia do transformacji – podnoszenie kompetencji zawodowych uczniów i uczennic Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Radomsku”
Część 2 zamówienia – Kursy i warsztaty specjalistyczne dla uczniów.
Kurs p.n. „Warsztaty z zakresu gospodarki niskoemisyjnej, czystej technologii” - Kurs będzie realizowany dla 150 uczniów (15 grup po 10 osób w grupie) - w wymiarze 3 godz. dla jednej grupy - w łącznym wymiarze 45 godzin.
Kurs p.n. „SEP G1 do 1kV” - Kurs będzie realizowany dla 10 uczniów (1 grupy) - w łącznym wymiarze 40 godzin.
Kursy będą realizowane według programu określonego w załączniku nr 6 do SWZ oraz powinny być zrealizowane w sposób, który doprowadzi do tego, że uczestnik po ich ukończeniu osiągnie efekty uczenia się co najmniej w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 6 do SWZ.
Kursy dla każdej grupy zostaną zakończone zewnętrznym egzaminem certyfikacyjnym, weryfikującym co najmniej wskazane przez Zamawiającego efekty uczenia się, zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ.
Wykonawca zapewni każdej osobie, której nie udało się zaliczyć egzaminu w „pierwszym podejściu” egzamin poprawkowy lub egzaminy poprawkowe w takiej ilości aby zapewnić osiągnięcie wskaźnika zdawalności na poziomie 90% wyników pozytywnych ogólnej liczby uczestników danego kursu.
Wymagania wspólne dla wszystkich Części zamówienia
1. Kursy i egzaminy realizowane będą w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Elektryczno-Elektronicznych im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Narutowicza 12 – w salach szkolnych wyposażonych w podstawowym zakresie - niezbędnym do realizacji kursów.
2. Kursy i egzaminy będą realizowane w okresie od podpisania umowy do 31.10.2025 r., w dni nauki szkolnej - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, a za zgodą Zamawiającego w dni wolne od nauki szkolnej (ferie i wakacje) w oparciu o szczegółowy harmonogram zajęć, zatwierdzony przez Zamawiającego.
3. Wymiar godzin kursów: 1 (jedna) godz. / godzina = godzina dydaktyczna = 45 minut.
4. Przez zewnętrzny egzamin certyfikacyjny - rozumiany jest egzamin teoretyczny (test wiedzy) oraz egzamin praktyczny (jeżeli jest przewidziany), przeprowadzony w sposób zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 do SWZ oraz dokumentach regulujących uzyskiwanie wskazanej kwalifikacji włączonej do ZSK lub w tzw. „liście sprawdzającej” do weryfikacji czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację (niewłączoną do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji)/kompetencję na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS+.
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia uwzględni także koszt związany z wydaniem certyfikatu osobom, które pomyślnie zdały egzamin.
Certyfikat musi spełniać wymagania obwieszczenia wskazanego w załączniku nr 6 do SWZ oraz dokumentach regulujących uzyskiwanie danej kwalifikacji.

Certyfikat musi spełniać wymagania określone przez Ministerstwo Rozwoju / Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w odniesieniu do sposobów uzyskiwania i potwierdzania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+ w tzw. „liście sprawdzającej” do weryfikacji czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację (niewłączoną do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji)/kompetencję na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS+ dot. uzyskiwania kwalifikacji, zgodnie z informacjami przedstawionymi w dokumencie p.n. „Załącznik 2 Podstawowe informacje dotyczące uzyskiwania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z EFS+”: \
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027/.
6. Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ w ciągu nie dłużej niż 30 dni od dnia zakończenia danego kursu/szkolenia.
7. Wykonawca zapewni przynajmniej jeden termin egzaminu (dodatkowego) dla osób, które nie przystąpiły do egzaminu w pierwotnie wyznaczonym / ustalonym terminie.
8. Wskazana dla poszczególnych szkoleń/kursów liczba osób, grup i godzin zajęć – stanowi maksymalną wartość, która planowana jest do zrealizowania w ramach przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia liczby osób, grup i co z tego wynika liczby godzin zajęć ze względu na okoliczności wynikające z procesu rekrutacji.
Wykonawca otrzyma wynagrodzenie stanowiące iloczyn przeszkolonej liczby osób i ceny jednostkowej za przeszkolenie jednej osoby w ramach danego kursu.
Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego powyżej w zakresie każdej z Części zamówienia odrębnie na poziomie minimum 80%.

4.2.5.) Wartość części: 20922,75 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) cena oferty ( C ) – waga kryterium 60%
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „cena oferty” obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
2) termin przeprowadzenia egzaminów (T) – waga kryterium 20%
Zamawiający przyzna punkty w ramach tego kryterium na następujących zasadach:
a) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ w ciągu nie dłużej niż 7 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 20 punktów
b) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ w ciągu nie dłużej niż 14 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 10 punktów
c) Wykonawca, który zobowiąże się zorganizować i przeprowadzić zewnętrzny egzamin certyfikacyjny spełniający wymagania SWZ w ciągu nie dłużej niż 30 dni od dnia zakończenia każdego kursu/szkolenia otrzyma 0 punktów
3) Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D) – waga kryterium 20%
Minimalne wymagania dot. doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia określone zostały w pkt. 6.1.4 SWZ.
Zamawiający przewiduje przyznanie dodatkowych punktów za skierowanie do realizacji zamówienia osób posiadających doświadczenie przewyższające minimalne wymagania określone w pkt. 6.1.4 SWZ zgodnie z poniższymi zasadami:
1) Za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursu/szkolenia z zakresu ochrony środowiska i/lub gospodarki niskoemisyjnej dla minimum 200 osób Wykonawca otrzyma 10 pkt.
2) Za skierowanie do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającej wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursu/szkolenia z zakresu SEP G1 do 1kV dla minimum 20 osób Wykonawca otrzyma 10 pkt.
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia” obliczona zostanie przez zsumowanie przyznanych punktów za skierowanie do realizacji zamówienia osób posiadających doświadczenie przewyższające minimalne wymagania określone w pkt. 6.1.4 SWZ i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez stały wskaźnik równy 5 i wagę kryterium, którą ustalono na 20%.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w wyniku porównania uzyska największą łączną (końcową) liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w poszczególnych kryteriach, o których mowa w pkt. 14.2 wyliczoną zgodnie ze wzorem:
K = C + T + D
gdzie: K – łączna ilość punktów dla ocenianej oferty
C–liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „cena oferty”
T – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „termin przeprowadzenia egzaminów”
D–liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”.
Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin przeprowadzenia egzaminów (T)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadanego doświadczenia oraz w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże, iż:
Część 1 zamówienia:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi szkoleniowe, z których każda zakończona została zewnętrznym egzaminem certyfikacyjnym zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 226) i obejmowała przeszkolenie min. 10 nauczycieli
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursu/szkolenia dla nauczycieli z zakresu wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjno – komunikacyjnych w nauczaniu dla minimum 10 osób
c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursu/szkolenia dla nauczycieli z zakresu wykorzystywania wirtualnej rzeczywistości (VR) oraz sztucznej inteligencji (AI) w edukacji dla minimum 10 osób
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek dotyczący zdolności zawodowej może zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz
z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.
Część 2 zamówienia:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi szkoleniowe, z których każda zakończona została uzyskaniem przez uczestników Państwowego Świadectwa Kwalifikacji, o którym mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z późn. zm.) i obejmowała przeszkolenie min. 10 osób
b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursu/szkolenia z zakresu ochrony środowiska i/lub gospodarki niskoemisyjnej dla minimum 100 osób
c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która prowadzić będzie kurs/szkolenie posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kursu/szkolenia z zakresu SEP G1 do 1kV dla minimum 10 osób
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek dotyczący zdolności zawodowej może zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz
z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia - nie wymagane dla żadnej z Części zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
Część 1 zamówienia:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Część 2 zamówienia:
1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;
3) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp;
4) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu;
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)
1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ składa każdy z wykonawców.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
4) Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone i przekazane Zamawiającemu zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w projektowanych
postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta powinna być złożona za pośrednictwem platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024r poz. 507) z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykluczenie wykonawcy następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie okoliczności określonych powyżej, które w okresie tego
wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której
mowa w zdaniu poprzednim nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000
zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.