eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice"Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawa analizatorów oraz laboratoryjnego systemu informatycznego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach".



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawa analizatorów oraz laboratoryjnego systemu informatycznego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach „Moja Przychodnia”

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270150167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PCK 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-057

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 25 95 185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdarlak@spzla-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spzla-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mojaprzychodnia/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawa analizatorów oraz laboratoryjnego systemu informatycznego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcf7bef6-77d0-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00310294/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa analizatorów, programu komputerowego, odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych do wykonywania badań laboratoryjnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sprawa TP/5/D/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są „Dostawy odczynników i materiałów zużywalnych, dzierżawa analizatorów oraz laboratoryjnego systemu informatycznego dla potrzeb Centralnego Laboratorium Analitycznego ul. Mickiewicza 9 w Katowicach” oraz przeszkolenie personelu w zakre4sie obsługi, usługi serwisu + części i materiały eksploatacyjne niezbędne do napraw w okresie obowiązywania umowy, a w szczególności:
a) Dzierżawa analizatora do badań biochemicznych
b) Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych
c) Dzierżawa 2 analizatorów do badań moczu
d) Dzierżawa laboratoryjnego systemu informatycznego
e) Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania oznaczeń na w/w analizatorach
f) Dostawa kart zleceń i kodów kreskowych
g) Legalizacja analizatorów, przeprowadzanie konserwacji lub nadzoru nad prowadzeniem konserwacji i napraw analizatorów w okresie obowiązywania umowy,
h) Ponoszenie kosztów związanych z podłączeniem w laboratorium analizatorów do systemu informatycznego,
i) Zapewnienie opieki merytorycznej i aplikacyjnej w całym okresie obowiązywania umowy,
j) Zapewnienie kompleksowego wykonywania zleconych badań, których nie można wykonać w laboratorium Zamawiającego z powodu awarii analizatora trwającej powyżej 48 godzin w dni robocze,
k) Szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi dzierżawionych analizatorów, które będzie przeprowadzone w Centralnym Laboratorium Analitycznym ul. Mickiewicza 9
w Katowicach na koszt Wykonawcy,
l) Integracja laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) z aplikacją w zakresie odbioru zleceń i wysyłki wyników mMedica(5), Erlab(1), Medicus/Gabos (1) max. do 5 dni dla Klientów z połączeniem już istniejącym. Dla nowych klientów maksymalny czas podłączenia wynosi 1,5 miesiąca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593252,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593252,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593252,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostic Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016755430

7.3.3) Ulica: ul. Bobrowiecka 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-728

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593252,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.