Ogłoszenie z dnia 2021-07-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00112707 z dnia 2021-07-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacji
dla osób starszych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu
pn. Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób (...)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacjidla osób starszych w Gminie Podegrodzie w ramach projektu
pn. Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób (...)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa801442-defb-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00112707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003629/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa wyposażenia do placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Utworzenie placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 9. 2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106609/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), znak: DIN-ZA.271.1.1.2021 został wybrany Wykonawca: TRONUS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa na realizację zamówienia.
Wybrany Wykonawca przesuwał termin podpisania umowy na przedmiotowe postępowanie, nie zwrócił podpisanych umów, które zostały przesłane przez Zamawiającego celem zawarcia umowy. Ostatecznie Wykonawca poinformował telefonicznie oraz przesłał e-mail o odstąpieniu od podpisania umowy. Oferta ww Wykonawcy była jedyną ofertą niepodlegająca odrzuceniu z przedmiotowego postępowania.
Zamawiający ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia tj. uruchomienia placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Gminie Podegrodzie, nie ma możliwości ponownego przeprowadzenia postępowania z zachowaniem terminów określonych dla trybu podstawowego;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.5.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.3. Zamówienie obejmuje:
zakup, dostawa i montaż mebli dla osób starszych w Gminie Podegrodzie.
Wyposażenie należy dostarczyć do placówki dziennej opieki, Podegrodzie 170, 33-386 Podegrodzie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
39121200-8 - Stoły
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39173000-5 - Meble do przechowywania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49470,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49470,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49470,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toro Jasnosz Joanna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731295899
7.3.3) Ulica: Breń 64a
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49470,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
2021-07-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa foteli biurowych
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.