Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach powiatu nyskiego – części I, II, III, IV, V
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.szawelska@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r21606,Udroznienie-wybranych-koryt-ciekow-oraz-przywrocenie-funkcjonalnosci-urzadzen-wo.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach powiatu nyskiego – części I, II, III, IV, V2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9ba6e32-9cb2-488c-a7be-154fa7d989c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Powyższe okoliczności i działania, związane z pilną potrzebą i koniecznością jak najszybszej likwidacji skutków nieprzewidzianego i obiektywnego kataklizmu powodzi na ww. terenach zaistniałego po dniu 12 września 2024 r. – znajdują w pełni uzasadnienie do zastosowania trybu udzielenia zamówienia pozwalającego na dalsze szybkie i adekwatne zareagowanie na skutki zaistniałych nieprzewidzianych zdarzeń losowych i w celach zapobieżenia, ograniczenia i konieczności usunięcia skutków tych zdarzeń.
Art. 301 ust 1 pkt 3) ustawy Pzp - ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla trybu podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: V.ROZ.2710.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Udrożnienie koryta Bodzanowskiego Potoku od m. Rudawa do ujścia do rz. Biała Głuchołaska.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dot. zakresu prac wraz z przedmiarem robót oraz realizację prac budowlanych koniecznych do przywrócenia pierwotnych parametrów koryta na odcinku KM 0+000 – 2+900, polegających na:
1. Usługa geodezyjna okazanie granic dz. ew. nr 399/2 obręb Nowy Świętów, dz. ew. nr 848/103 obręb Bodzanów. Wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego.
2. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych.
3. Roboty przygotowawcze.
3.1 Wycinka drzew zlokalizowanych w korycie rzecznym.
3.2 Likwidacja składowisk odpadów komunalnych ze skarp oraz terenu przyległego.
3.3 Usunięcie zatorów z drzew i krzaków oraz wleczonego materiału.
4.0 Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta oraz profilu podłużnego dna cieku.
4.1 Usunięcie rumoszu skalnego odłożonego w dnie w celu przywrócenia prawidłowej rzędnej wysokościowej z zachowaniem prawidłowego spadku podłużnego.
4.2 Zabudowa wyrw brzegowych.
4.3 Profilowanie skarp brzegowych.
5.0 Ubezpieczenie i umocnienia koryta.
5.1 Uzupełnienie ubytków płyt typu jomb na skarpach.
5.2 Uzupełnienie ubytków betonowych w murach oporowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
4.5.5.) Wartość części: 1219512,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Udrożnienie koryta rzeki Mora od granicy Państwa do ujścia do rz. Biała Głuchołaska.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dot. zakresu prac wraz z przedmiarem robót oraz realizację prac budowlanych koniecznych do przywrócenia pierwotnych parametrów koryta na odcinku KM 0+000 – 15+900, polegających na:
1. Usługa geodezyjna okazanie granic dz. ew. nr 270/4, 479, 480, 2/2, 481, 2/1 obręb Biskupów, 775, 774 obręb Burgrabice, 272/1, 285, 320, 319, 18 obręb Morów, 286, 297, 303, 302 obręb Iława, 344 obręb Sławniowice. Wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego.
2. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych.
3. Roboty przygotowawcze.
3.1 Wycinka drzew zlokalizowanych w korycie rzecznym.
3.2 Likwidacja składowisk odpadów komunalnych ze skarp oraz terenu przyległego.
3.3 Usunięcie zatorów z drzew i krzaków oraz wleczonego materiału.
4.0 Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta oraz profilu podłużnego dna cieku.
4.1 Usunięcie rumoszu skalnego odłożonego w dnie w celu przywrócenia prawidłowej rzędnej wysokościowej z zachowaniem prawidłowego spadku podłużnego.
4.2 Zabudowa wyrw brzegowych.
4.3 Profilowanie skarp brzegowych.
5.0 Ubezpieczenia i umocnienia koryta.
5.1 Uzupełnienie ubytków płyt typu jomb na skarpach.
5.2 Odtworzenie umocnień brzegowych w postaci kiszki faszynowej.
6.0 Remont murów oporowych z koszy gabionowych.
6.1 Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi.
6.2 Rozbiórka zniszczonych koszy gabionowych.
6.3 Ułożenie koszy gabionowych.
6.4 Ułożenie geowłókniny w wykopie drenażu.
6.5 Wykonanie filtru odwrotnego w skarpach ziemnych budowli.
6.6 Wykonanie rurociągów drenarskich o śr. 12,5 cm układanych ręcznie w wykopach.
7.0 Remont progów wodnych.
7.1 Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi.
7.2 Uzupełnienie ubytków poprzez betonowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
4.5.5.) Wartość części: 7601626,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Udrożnienie koryta potoku Gierałcicki.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dot. zakresu prac wraz z przedmiarem robót oraz realizację prac budowlanych koniecznych do przywrócenia pierwotnych parametrów koryta na odcinku KM 0+000 – 6+700, polegających na:
1. Usługa geodezyjna okazanie granic dz. ew. nr 473, 474, 437 obręb Biskupów, 410, 231, 269, 588, 589, 279, 313, 192 obręb Gierałcice. Wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego.
2. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych.
3. Roboty przygotowawcze.
3.1 Wycinka drzew zlokalizowanych w korycie rzecznym.
3.2 Likwidacja składowisk odpadów komunalnych ze skarp oraz terenu przyległego.
3.3 Usunięcie zatorów z drzew i krzaków oraz wleczonego materiału.
4.0 Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta oraz profilu podłużnego dna cieku.
4.1 Usunięcie rumoszu skalnego odłożonego w dnie w celu przywrócenia prawidłowej rzędnej wysokościowej z zachowaniem prawidłowego spadku podłużnego.
4.2 Zabudowa wyrw brzegowych.
4.3 Profilowanie skarp brzegowych.
5.0 Ubezpieczenia i umocnienia koryta.
5.1 Uzupełnienie ubytków płyt typu jomb na skarpach.
5.2 Odtworzenie umocnień brzegowych w postaci kiszki faszynowej.
6.0 Remont murów oporowych z koszy gabionowych.
6.1 Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi.
6.2 Rozbiórka zniszczonych koszy gabionowych.
6.3 Ułożenie koszy gabionowych.
6.4 Ułożenie geowłókniny w wykopie drenażu.
6.5 Wykonanie filtru odwrotnego w skarpach ziemnych budowli.
6.6 Wykonanie rurociągów drenarskich o śr. 12,5 cm układanych ręcznie w wykopach.
7.0 Remont progów wodnych.
7.1 Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi.
7.2 Uzupełnienie ubytków poprzez betonowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
4.5.5.) Wartość części: 569105,69 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Udrożnienie koryta cieku Oleśnica (ciek graniczny).1. Usługa geodezyjna okazanie granic w m. Podlesie, Gęstwina. Wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego.
2. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych.
3. Roboty przygotowawcze.
3.1 Wycinka drzew zlokalizowanych w korycie rzecznym.
3.2 Likwidacja składowisk odpadów komunalnych ze skarp oraz terenu przyległego.
3.3 Usunięcie zatorów z drzew i krzaków oraz wleczonego materiału.
4.0 Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta oraz profilu podłużnego dna cieku.
4.1 Usunięcie rumoszu skalnego odłożonego w dnie w celu przywrócenia prawidłowej rzędnej wysokościowej z zachowaniem prawidłowego spadku podłużnego.
4.2 Zabudowa wyrw brzegowych.
4.3 Profilowanie skarp brzegowych.
5.0 Ubezpieczenie i umocnienia koryta.
5.1 Odtworzenie umocnień brzegowych w postaci płotka żerdziowego.
5.2 Uzupełnienie okładziny kamiennej.
6.0 Remont progów wodnych.
6.1 Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi.
6.2 Uzupełnienie ubytków poprzez betonowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Udrożnienie koryta rzeki Głuchołaski (Starynka).1. Usługa geodezyjna okazanie granic. Wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego.
2. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych.
3. Roboty przygotowawcze.
3.1 Wycinka drzew zlokalizowanych w korycie rzecznym.
3.2 Likwidacja składowisk odpadów komunalnych ze skarp oraz terenu przyległego.
3.3 Usunięcie zatorów z drzew i krzaków oraz wleczonego materiału.
4.0 Odtworzenie przekroju poprzecznego koryta oraz profilu podłużnego dna cieku.
4.1 Usunięcie rumoszu skalnego odłożonego w dnie w celu przywrócenia prawidłowej rzędnej wysokościowej z zachowaniem prawidłowego spadku podłużnego.
4.2 Zabudowa wyrw brzegowych.
4.3 Profilowanie skarp brzegowych.
5.0 Ubezpieczenie i umocnienia koryta.
5.1 Odtworzenie umocnień brzegowych w postaci kiszki faszynowej.
6.0 Remont murów oporowych.
6.1 Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi.
6.2 Betonowanie ław fundamentowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
4.5.5.) Wartość części: 487804,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1068128,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1068128,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1068128,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAW-KOP Paweł Krawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 532391508 NIP 7471656956
7.3.3) Ulica: Więcmierzyce 53a
7.3.4) Miejscowość: Grodków
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1068128,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6792486,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6792486,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6792486,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAW-KOP Paweł Krawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471656956 REGON: 532391508
7.3.3) Ulica: Więcmierzyce 53a
7.3.4) Miejscowość: Grodków
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6792486,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1505570,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1505570,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1505570,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAW-KOP Paweł Krawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471656956 REGON: 532391508
7.3.3) Ulica: Więcmierzyce 53a
7.3.4) Miejscowość: Grodków
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1505570,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725300,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725300,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725300,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAW-KOP Paweł Krawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471656956 REGON: 532391508
7.3.3) Ulica: Więcmierzyce 53a
7.3.4) Miejscowość: Grodków
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725300,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1453260,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1453260,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1453260,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAW-KOP Paweł Krawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7471656956 REGON: 532391508
7.3.3) Ulica: Więcmierzyce 53a
7.3.4) Miejscowość: Grodków
7.3.5) Kod pocztowy: 49-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1453260,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy ul. Rommla, ul. Sobisia, ul. Harcerskiej i ul. Paderewskiego w Kłobucku - cztery części
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w miejscowości Świbie przy ul. Szkolnej
- Budowa placu zabaw w Andrychowie ul. Lenartowicza
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obiektu na potrzeby PSG w m. Tuplice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.