Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00413573/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Raków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-704aa27a-ebf0-4fe4-94e3-cdd2d0459ee01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-704aa27a-ebf0-4fe4-94e3-cdd2d0459ee0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFB.3034.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 49900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia integracyjnego uczestników projektu w postaci organizacji wyjazdów na basen dla dzieci z pięciu (5) placówek wparcia dziennego na terenie Gminy Raków, w ramach projektu pn. ,,Placówki Wsparcie Dziennego na terenie Gminy Raków”.
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Priorytet FESW.09.00 Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie FESW.09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej.
2) Usługa realizacji wparcia integracyjnego jest skierowana do uczestników projektu, którzy wraz z opiekunami są uczestnikami Placówek Wsparcia Dziennego mieszczących się na terenie Gminy Raków tj. w Rakowie, Ociesękach , Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje usługi wsparcia integracyjnego dla 75 dzieci w wieku 6 – 18 lat, jak również w tym ich rodzin w ilości 60 osób.
Organizacja 23 wyjazdów na basen dla uczestników projektu.
Wykonawca zorganizuje 23 wyjazdy na basen mieszczący się w Powiatowym Centrum Sportu w Staszowie dla uczestników projektu w latach 2024 – 2025.
W zakresie organizacji wyjazdów na basen Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji transportu (Zamawiający z uwagi na dużą liczbę uczestników projektu wymaga każdorazowo 2 autokarów) oraz opieki wymaganej obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, nad uczestnikami projektu w drodze na basen, podczas pobytu na basenie oraz w drodze powrotnej z basenu, zapewnienie biletów wstępu oraz zapewnianie trenera na basenie dla uczestników.
- czas trwania całego wyjazdu na basen nie powinien trwać krócej niż trzy (3) godziny ani nie dłużej niż cztery (4) godziny,
- miejscami zbiórki będą lokalizacje Placówek Wsparcia Dziennego mieszczące się w: Rakowie, Ociekach, Szumsku, Chańczy i Nowej Hucie.
Wycieczki obejmujące niniejszą część będą odbywać się nie częściej niż jedna na tydzień (tj. w dniach od poniedziałku do soboty).
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu realizowanych wyjazdów na basen w danym roku, w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy w roku 2024 oraz w terminie do dnia 30 stycznia 2025 roku w roku 2025.
a)Wykonawca realizując przedmiot zamówienia w zakresie zapewni:
kadrę opiekunów – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
transport z miejsca zbiórki do celu wycieczki, w trakcie realizowanej wycieczki i z powrotem do miejsca zbiórki, przy czym przewóz powinien zostać zrealizowany sprawnym technicznie pojazdem, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022 ze zm.), z ważną polisą OC, przeznaczony do przewozu osób, wyposażony w klimatyzację, oraz transport zastępczy w razie jakiejkolwiek awarii,
rezerwację i zakup biletów wstępu do odwiedzanych miejsc, obiektów lub atrakcji
ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) w zakresie każdego z wyjazdów,
poniesienie innych, niewymienionych powyżej kosztów, pozostających w bezpośrednim związku z realizacją przedmiotu umowy.
a. Ponadto Wykonawca w zakresie realizacji niniejszego postępowania jest zobowiązany do:
a) bieżącego prowadzenia dokumentacji projektowej wskazanej przez Zamawiającego, w tym listy obecności i dokumentacji zdjęciowej dotyczących każdej z wycieczek,
b) złożenia w terminie 7 dni od dnia zrealizowania ostatniej z wycieczek sprawozdania końcowego, zawierającego w szczególności:
(1) listę uczestników,
(2) dokumentację zdjęciową,
b. w sprawie zamówienia publicznego, zostanie zawarta z Wykonawcą osobna umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
c. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami SWZ, w tym w szczególności zgodnie z projektem umowy, której treść zawarto odpowiednio w:
i. Załącznik do SWZ – projekt umowy w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniualbo żadnej oferty (…)”.
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 23.07.2024 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na podstawie art. 255 ust. 1 w/w
Ustawy.
INNE PRZETARGI RAKÓW
więcej: przetargi RAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Kompleksowa organizacja 2 krajowych wyjazdów studyjnych z warsztatami terenowymi.
- Wyjazdowe szkolenie do elektrowni Solina - Myczkowice realizowane w ramach projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach
- Organizacja trzydniowej wycieczki do Świnoujścia dla pracowników Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w terminie 13 - 15 czerwca 2025 r.
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W P.S. NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.